Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Vacatures] LVB zoekt een Producer

05-01-2023 | 08:13:00
LVB is per direct op zoek naar een Producer

[Column] Aart Lensink (LVB becoming iO): Veel merken waaien mee, terwijl meebewegen verstandiger is

04-01-2023 | 15:43:00
Meewaaien. De grootste verleiding én grootste valkuil voor merkenbouwers en merkbewakers. Meewaaien met elke vorm van ophef. Meebewegen is negen van de tien keer de beste optie. Advies voor 2023: tot tien leren tellen en jezelf inhouden

[Vacatures] LVB zoekt een Traffic Manager

08-12-2022 | 09:21:00
LVB is per direct op zoek naar een Traffic Manager

[CMTA] LVB (becoming iO): Robotisering bij de landmacht

11-10-2022 | 17:09:00
Robotisering is essentieel voor de landmacht om in de toekomst de strijd gelijkwaardig aan te kunnen. Met deze inhoudelijke documentaire geven we inzicht in de mogelijkheden van robotisering en geven we door middel van echte cases en echte mensen aan waar robotisering het verschil kan maken

[CMTA] LVB (becoming iO): Praat Niet te Laat over je Prostaat

10-10-2022 | 18:47:22
De reclamische video Praat niet te Laat over je Prostaat (30 seconden) roept gezonde mannen van 50+ op om met hun huisarts in gesprek te gaan over een PSA-meting, om eventuele prostaatkanker in een vroeg stadium op te sporen. De video werd (betaald) gedistribueerd via Facebook en YouTube

[CMTA] LVB (becoming iO): Overstappers

10-10-2022 | 08:27:00
Niemand heeft één baan voor het leven. Omstandigheden veranderen door techniek en economische ontwikkelingen. Ondanks krapte op de arbeidsmarkt binnen verschillende sectoren zijn er juist veel werkzoekenden met ervaring in andere sectoren

[CMTA] LVB (becoming iO): ICS - Fraudebestrijders

09-10-2022 | 21:29:00
In Fraudebestrijders kijken we achter de schermen bij de afdeling Investigations van creditcardmaatschappij ICS. En positioneren we ICS als autoriteit op het gebied van fraudebestrijding in de financiele sector q

[CMTA] LVB (becoming iO): Zinhoud magazine

08-10-2022 | 16:39:00
Zinhoud magazine, het personeelsblad van UWV, verschijnt drie keer per jaar. Het blad heeft een oplage van 22.000 exemplaren en kenmerkt zich door excellente fotografie en illustraties, gecombineerd met sterke inhoudelijke verhalen

[CMTA] LVB (becoming iO): Wehkamp Wonen magazine

08-10-2022 | 14:17:33
De merkbekendheid van Wehkamp bij de consument bevindt zich met name op mode- en lifestylegebied. Wehkamp wilde zich daarnaast meer profileren binnen het woondomein, om zowel de eigen collectie als het volledige woonassortiment top of mind te krijgen bij de consument

[CMTA] LVB (becoming iO): In Perspectief - Op zoek naar werkgeluk

08-10-2022 | 13:25:00
Werken. Dat lijkt heel gewoon. Maar niet als je een afstand tot de arbeidsmarkt heb. Voor het UWV-inspiratieplatform Meedoen (voor mensen met een WIA of Wajong) hebben we de inspirationele podcastserie In Perspectief - Op zoek naar Werkgeluk ontwikkeld

[CMTA] LVB (becoming iO): NL Werkt - magazine van UWV voor werkgevers

08-10-2022 | 08:02:03
NL Werkt magazine heeft als doel om werkgevers te informeren en inspireren rondom werkgeverschap. Zowel in beeld als tekst brengen we unieke, actuele en persoonlijke verhalen van en voor werkgevers

[CMTA] LVB (becoming iO): Gebarenbibliotheek

07-10-2022 | 07:45:00
Een toegankelijke wereld voor iedereen. Dat is het ideaal. MKB Toegankelijk draagt daaraan bij. Communicatie is cruciaal voor iedereen om zich welkom te voelen. De case 'Gebarenbibliotheek' is een perfect voorbeeld van een bijdrage aan de (sociale) toegankelijkheid

[CMTA] LVB (becoming iO): Discretie met SenSura Mio

06-10-2022 | 13:50:37
De opdracht: ontwikkel een campagne die het esthetische aspect en de discretie van de SenSura Mio productlijn op een niet-medische manier uitlicht, om stomadragers te inspireren en stimuleren een gratis sample aan te vragen

[CMTA] LVB (becoming iO): Sterk met stoma

05-10-2022 | 12:09:00
Coloplast en de Stomavereniging zetten zich in voor mensen met deze ingrijpende medische beperking. Aan LVB is gevraagd een propositie (naam, pay-off) en onderscheidend design te creëren voor de promotie van de online training onder de doelgroep.

LVB produceert branded podcast voor Kamp Amersfoort

05-10-2022 | 12:04:03
Contentmarketingbureau LVB (onderdeel van digital agency iO) heeft samen met Nationaal Monument Kamp Amersfoort een zesdelige audioreeks geproduceerd, waarin de zoektocht naar de verdwenen SS’er Walter Heinrich centraal staat

[Vacatures] LVB zoekt een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur

14-09-2022 | 12:06:00
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur (32-40 UUR)

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

13-09-2022 | 08:24:00
Aart Lensink is oprichter en eigenaar van contentmarketing bureau LVB. In juni 2022 sloot LVB zich 27 jaar na oprichting aan bij iO. Wij spreken hem

[Vacatures] LVB zoekt een Content Director

02-09-2022 | 16:33:00
LVB is per direct op zoek naar een Content Director

iO neemt contentmarketingbureau LVB over

16-06-2022 | 10:05:42
Het in Amersfoort gevestigde LVB wordt onderdeel van end-to-end-agency iO en gaat deel uitmaken van de iO campus in Utrecht

LVB breidt team uit met vijf medewerkers

15-09-2021 | 17:02:00
In de afgelopen periode zijn vijf mensen in dienst genomen door LVB. Tessa van de Peut, Jeanette van Laar, Carolien Smit, Nena Urbach en Rozemarijn Bruinink zijn gestart binnen verschillende teams van het Amersfoortse bureau

LVB neemt projectmanagers aan ondanks omzetdalingen

16-07-2020 | 16:54:00
Het pr- en contentmarketingbureau LVB heeft twee projectmanagers aangesteld ondanks forse omzetdalingen tijdens de coronacrisis. LVB is een van de grotere ontvangers van de NOW-overheidsgelden

Abonneer je op onze nieuwsbrief.