nieuws
Tag Resultaten
TicketSwap kiest Fitzgerald als communicatiebureau voor de Benelux
Na een bureaupitch heeft het bedrijf gekozen voor Fitzgerald om te ondersteunen bij hun pr- en communicatievraagstukken
Code d’azur ontwikkelt trading challenge en campagne Prosperity voor IMC
Brand & experience bureau code d’azur heeft voor beurshandelshuis IMCde employer branding trading challenge Prosperity ontwikkeld. Dit is een tiendaagse virtuele trading competitie, die vanaf 20 maart wereldwijd van start gaat.
ITV Studios Netherlands benoemt Jacqueline Hekkers tot Head of Communications & Pr
Per 1 februari 2023 heeft ITV Studios Netherlands Jacqueline Hekkers benoemd tot Head of Communications & Pr. In deze functie is zij voortaan verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van ITV Studios Netherlands
Serviceplan Group neemt Van Houten PR over
Serviceplan Group’s House of Communication heeft pr-bureau Van Houten PR & Communicatie overgenomen. Eigenaar Pim van Houten is aangesteld als PR & Content Director van de Amsterdamse bureaugroep
The Fitzgerald Initiative 2023 slaat brug tussen bedrijfsleven en NGO’s
Purpose driven communicatiebureau Fitzgerald organiseert op 26 januari de tweede editie van The Fitzgerald Initiative in Club Ace in de Amsterdamse Houthavens
Medewerkers Mediatic mede-eigenaar pr- en contentmarketingbureau
Via een kersverse stichting administratiekantoor (STAK) kunnen werknemers in vaste dienst bij Mediatic een aandeel nemen in het Amsterdamse bureau voor pr en contentmarketing
Ochtendsessie: Mediamonitoring doe je zo!
Op donderdagochtend 17 november organiseert PR-Dashboard de kennissessie Mediamonitoring doe je zo! De sessie is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met pers, pr, publiciteit en mediamonitoring, ongeacht met welke leverancier je werkt
[CMTA] Marcommit: De veranderende arbeidsmarkt
Voor het ontwerp van de nieuwe contentmarketingstrategie schakelde ProContact PR- en contentmarketingbureau Marcommit in.
Bas Goedvolk naar Snappr
Bas Goedvolk is per direct aangesteld als senior PR-consultant bij Snappr. Met de personeelsuitbreiding onderstreept het PR-bureau zijn groeiwensen. Snappr valt sinds kort als zelfstandige entiteit onder de vlag van Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic
[Vacatures] LVB zoekt een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur (32-40 UUR)
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital
VRT gaat aanbod Eén, Canvas en Ketnet promoten in Nederland via Talking Birds
De Vlaamse publieke omroep VRT gaat zijn aanbod en programma’s van Eén, Canvas en Ketnet actief promoten in Nederland. Hiertoe heeft de VRT het bureau Talking Birds Public Relations ingehuurd
[Vacatures] LVB zoekt een Content Director
LVB is per direct op zoek naar een Content Director
Fitzgerald introduceert propositie Purpose Programs
Met Purpose Programs komt Fitzgerald, onderdeel van Ace, met een dienst om de corporate wereld, NGO’s en maatschappelijke instellingen te verbinden
Oprichters &.agency lanceren &.media group
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen
HAK lanceert productlijn Mexicanez
HAK maakt de stap naar het Mexicaanse schap en introduceert een kleurrijk groente- en bonenconcept: Mexicanez. Hiermee speelt HAK in op de groeiende populariteit van de Mexicaanse maaltijd op de Nederlandse eettafel
[Onderzoek] Vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor onjuiste online reviews
Vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor onjuiste online reviews. Dit blijkt uit onderzoek van Trustoo
Yacht lanceert merkcampagne: carrière maken door grenzen te verleggen
Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de merkcampagne die van start is gegaan. Yacht belooft werkenden uitdagende opdrachten waar ze hun grenzen kunnen verleggen
Happy Horizon neemt Vertigo 6 over
Vertigo 6 treedt toe tot de Happy Horizon-groep. Vertigo 6 is een pr- en marketingbureau dat is gespecialiseerd in entertainment- en jongerencommunicatie. Het bureau staat op de eerste plaats in de FONK 100 en won de Cross Media Award 2021 voor beste bureau van Nederland
[Interview] Trevor Young over het content-first tijdperk
Australiër Trevor Young werkte voor PR consultancy Edelman, startte zijn wereldwijd populaire blog PR Warrior en schreef het boek Content Marketing for PR. Young wordt gezien als een van de specialisten op dit gebied. We spreken hem over pr in het content-first tijdperk