Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Medewerkers Mediatic mede-eigenaar pr- en contentmarketingbureau

23-11-2022 | 09:50:00
Via een kersverse stichting administratiekantoor (STAK) kunnen werknemers in vaste dienst bij Mediatic een aandeel nemen in het Amsterdamse bureau voor pr en contentmarketing

Ochtendsessie: Mediamonitoring doe je zo!

10-11-2022 | 11:16:45
Op donderdagochtend 17 november organiseert PR-Dashboard de kennissessie Mediamonitoring doe je zo! De sessie is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met pers, pr, publiciteit en mediamonitoring, ongeacht met welke leverancier je werkt

[CMTA] Marcommit: De veranderende arbeidsmarkt

12-10-2022 | 14:50:47
Voor het ontwerp van de nieuwe contentmarketingstrategie schakelde ProContact PR- en contentmarketingbureau Marcommit in.

Bas Goedvolk naar Snappr

05-10-2022 | 18:03:59
Bas Goedvolk is per direct aangesteld als senior PR-consultant bij Snappr. Met de personeelsuitbreiding onderstreept het PR-bureau zijn groeiwensen. Snappr valt sinds kort als zelfstandige entiteit onder de vlag van Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic

[Vacatures] LVB zoekt een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur

14-09-2022 | 12:06:00
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur (32-40 UUR)

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media

14-09-2022 | 10:31:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital

14-09-2022 | 10:23:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital

VRT gaat aanbod Eén, Canvas en Ketnet promoten in Nederland via Talking Birds

08-09-2022 | 15:30:00
De Vlaamse publieke omroep VRT gaat zijn aanbod en programma’s van Eén, Canvas en Ketnet actief promoten in Nederland. Hiertoe heeft de VRT het bureau Talking Birds Public Relations ingehuurd

[Vacatures] LVB zoekt een Content Director

02-09-2022 | 16:33:00
LVB is per direct op zoek naar een Content Director

Fitzgerald introduceert propositie Purpose Programs

20-07-2022 | 10:59:37
Met Purpose Programs komt Fitzgerald, onderdeel van Ace, met een dienst om de corporate wereld, NGO’s en maatschappelijke instellingen te verbinden

Oprichters &.agency lanceren &.media group

13-07-2022 | 10:30:39
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen

HAK lanceert productlijn Mexicanez

08-07-2022 | 10:10:49
HAK maakt de stap naar het Mexicaanse schap en introduceert een kleurrijk groente- en bonenconcept: Mexicanez. Hiermee speelt HAK in op de groeiende populariteit van de Mexicaanse maaltijd op de Nederlandse eettafel

[Onderzoek] Vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor onjuiste online reviews

05-07-2022 | 12:22:00
Vier op de vijf Nederlanders zijn bang voor onjuiste online reviews. Dit blijkt uit onderzoek van Trustoo

Yacht lanceert merkcampagne: carrière maken door grenzen te verleggen

24-06-2022 | 10:18:15
Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de merkcampagne die van start is gegaan. Yacht belooft werkenden uitdagende opdrachten waar ze hun grenzen kunnen verleggen

Happy Horizon neemt Vertigo 6 over

19-05-2022 | 10:36:00
Vertigo 6 treedt toe tot de Happy Horizon-groep. Vertigo 6 is een pr- en marketingbureau dat is gespecialiseerd in entertainment- en jongerencommunicatie. Het bureau staat op de eerste plaats in de FONK 100 en won de Cross Media Award 2021 voor beste bureau van Nederland

[Interview] Trevor Young over het content-first tijdperk

17-05-2022 | 09:27:11
Australiër Trevor Young werkte voor PR consultancy Edelman, startte zijn wereldwijd populaire blog PR Warrior en schreef het boek Content Marketing for PR. Young wordt gezien als een van de specialisten op dit gebied. We spreken hem over pr in het content-first tijdperk

HPB | Het PR Bureau aan de slag voor Podimo, Iglo en BridgeFund

25-04-2022 | 09:04:50
HPB | Het PR Bureau werkt nu ook voor Podimo, Iglo en BridgeFund. Het bureau gaat deze merken bijstaan in hun streven naar thought leadership en meer maatschappelijke impact

Amazfit kiest voor Vertigo 6

07-04-2022 | 15:00:00
Amazfit, onderdeel van techbedrijf Zepp Health, heeft Vertigo 6 na een pitch geselecteerd als pr-bureau voor de Benelux

Vijf creatieve krachten versterken Glasnost

07-04-2022 | 09:47:08
Creatief pr-bureau Glasnost groeit door en voegt vijf creatieve krachten toe aan het team. Het bureau haalt een diversiteit aan disciplines en expertises binnen, waaronder strategie, creatie, productie en copywriting

The Others ontwikkelt merkcampagne Floryn

04-04-2022 | 10:39:00
Fintech Floryn komt met een merkcampagne, ontwikkeld door The Others. Met de aangescherpte positionering Floryn financiert ambitie is Floryn dé financier die ondernemend Nederland snel aan meer geld in plaats van gedoe helpt

Mediatic breidt uit met Tamara Doves en Marie Wessels

01-04-2022 | 20:50:00
Tamara Doves en Marie Wessels zijn in dienst getreden bij Mediatic. Deze uitbreiding past binnen de groeiambitie van het Amsterdamse full-service contentmarketingbureau

Brancheorganisatie FIAR CE kiest voor Smith Communicatie

23-03-2022 | 14:56:00
Brancheorganisatie FIAR CE heeft voor het Haagse adviesbureau Smith Communicatie gekozen als strategisch en uitvoerend communicatiepartner

Weber Shandwick Nederland gaat pr doen voor DJI

23-03-2022 | 12:04:00
Pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland gaat DJI, een speler in civiele drones en creatieve cameratechnologie, ondersteunen met lokale activiteiten. Het bureau gaat aan de slag met lokale productaankondigingen, influencersamenwerkingen en een media reviewprogramma

&.agency en Yes We Can Clinics werken samen voor docuserie over influencers

16-03-2022 | 12:54:00
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics hebben de handen ineen geslagen voor de productie van de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten

Continews neemt activiteiten Van Diemen PR over

14-03-2022 | 15:10:00
Pr-bureau Continews neemt per 1 mei de activiteiten van Van Diemen PR over. Alle medewerkers komen in dienst van Continews. De activiteiten worden voortgezet vanuit de voormalige koepelgevangenis in Haarlem centrum

Mediatic neemt Snappr over

01-03-2022 | 15:28:00
Het Amsterrdamse fullservice pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft per direct branchegenoot Snappr overgenomen. In de nieuwe constructie gaat Snappr, dat een sterke online focus heeft, onder eigen naam verder als zusterbureau van Mediatic

Gardeners aan de slag als impactpartner van Dopper

11-02-2022 | 16:56:00
Het Nederlandse Dopper kiest voor Gardeners als pr-partner. De bedoeling is de zichtbaarheid voor Doppers missie groot te maken: iedereen de mogelijkheid bieden om herbruikbare flessen te kiezen in plaats van plastic wegwerpwaterflesjes

Venco opent Choco d’rop-up store in Rotterdam

08-02-2022 | 10:38:00
In de Rotterdamse Koopgoot kunnen mensen de komende zes weken Venco’s choco d’rop proeven en kopen in de speciale daarvoor geopende pop-up winkel

Born05 en Glasnost (Ace) ontwikkelen contentplatform voor Porsche Nederland (Pon)

31-01-2022 | 06:50:00
Porsche Nederland (oftewel importeur Pon) heeft onder de naam Discovered een online lifestylemagazine voor ambitieuze Nederlanders gelanceerd. Geen focus op pk’s, motoren of wegligging, maar verhalen over creatieven en ambitieuze ondernemers die hun dromen verwezenlijken

ASN Bank kiest Het PR Bureau als pr- en communicatiebureau

18-01-2022 | 15:51:00
ASN Bank heeft HPB | Het PR Bureau gekozen als partner voor de pr- en communicatie activiteiten rondom een aantal duurzame projecten, waaronder de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids

Abonneer je op onze nieuwsbrief.