Tag Resultaten
Hotwire benoemt Frank van de Koppel tot Director Creative Strategy voor Europa
Frank van de Koppel begint bij Hotwire als Director Creative Strategy om het cross-functionele team in Europa te leiden
TEAM LEWIS breidt uit met vier PR- en contenttalenten
Met de start van Dion Gouweleeuw, Ana Raspudic Glavas, Nadine Suntjens en Alex van Otterdijk voegt het bureau creativiteit en ervaring toe aan de teams.
Rise en de Oudertelefoon introduceren vakantieservice voor ouders
Creative agency Rise bedacht de dienst als pr-campagne voor de Oudertelefoon en maakte in samenwerking met Vigics en Sounds Like Film de online video ter promotie
HERA United kiest voor HAGENS
HERA United, de professionele vrouwenvoetbalclub van Nederland, kiest zonder pitchtraject HAGENS als bureau.
Ekoplaza kiest voor Gardeners als pr-bureau
Na een kennismaking besloten Ekoplaza en Gardeners samen te werken om Ekoplaza’s positie als marktleider in de biologische sector via pr te versterken.
Today’s Specials aan de slag voor Fletcher Hotels
Fletcher Hotels heeft creatief pr-bureau Today’s Specials gekozen als partner voor haar communicatie & pr activiteiten.
Mobiliteitsaanbieder Ayvens kiest Counter Content als communicatiebureau
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat is ontstaan uit de overname van LeasePlan door ALD Automotive, is recent geïntroduceerd in Nederland. De PR en communicatie tijdens de introductie lag in handen van communicatiebureau Counter Content. Beide partijen maken bekend dat het bureau ook na de merkintroductie Ayvens blijft ondersteunen.
Stijn Zwinkels Managing Partner Glasnost
Stijn Zwinkels heeft het stokje overgenomen van Henk Boersen, die zich richt op de ontwikkeling van geïntegreerde marketingcommunicatie proposities
PR-bureau HIBOU breidt uit
Milan de Wijs treedt toe als senior pr-consultant. Lisa van Huijkelom is reeds gestart na dienstverbanden bij Op1 en Hart van Nederland.
[Dutch PR Awards 2024] The Romans winnaar brons in PR Driven Campaign
The Romans was founded in the UK in 2015 and came to the Netherlands in 2023
[Dutch PR Awards 2024] Food Cabinet winnaar zilver in FMCG
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken
[Column] Arjan Hoekstra (SuperRebel): De omgekeerde wereld
Tijdens de PR Awards was het de omgekeerde wereld en vielen we als creative agency tussen de PR-bureaus in de prijzen
[Dutch PR Awards 2024] HvdM Public Relations wint ZILVER in Finance
Doordacht, helder en resultaatgericht. Dat is HvdM. We zijn sterk in het ontwikkelen én uitvoeren van PR-campagnes met maatschappelijke impact
[Dutch PR Awards 2024] HvdM Public Relations winnaar ZILVER in B2B
Zorg ervoor dat binnen een half jaar 40 gemeenten interesse hebben in de betaalbare woningen uit de woningfabriek van Van Wijnen.
[Dutch PR Awards 2024] Coopr winnaar in Automotive
Coopr is hét Benelux PR & communicatiebureau voor organisaties en merken die zich bevinden in een storm van verandering
[Dutch PR Awards 2024] Smith Communicatie winnaar in Mode
Smith Communicatie creëert al meer dan 20 jaar zichtbaarheid voor bedrijven, overheden en non-profit organisaties in Den Haag en heel Nederland
[Dutch PR Awards 2024] Team Lewis winnaar in Travel
TEAM LEWIS is een internationaal PR- en marketingbureau dat in iets meer dan twee decennia is uitgegroeid van een start-up tot een multinational
[Dutch PR Awards 2024] Coopr PR Bureau van het Jaar
Coopr is opgericht in 2009 door Jody Koehler en Jos Govaart. In die tijd was het pr-vak een vakgebied voor achterkamertjes en driedelig grijs.
[Dutch PR Awards 2024] HIBOU wint in Beauty
De briefing vanuit Drs Leenarts was redelijk eenvoudig: door middel van PR autoriteit geven aan het merk
[Dutch PR Awards 2024] Hibou wint Goud in Finance
HIBOU is een datagedreven PR-bureau dat in 2018 is opgericht. Het doel: de PR- en communicatiesector vernieuwen.
[Dutch PR Awards 2024] Issuemakers winnaar goud in B2B
Influencermarketing groeit: in budget, maar ook in verantwoordelijkheid. Reclame door influencers moet als reclame herkenbaar zijn.