nieuws
Tag Resultaten
Arno Peperkoorn Directeur Opleiding OmnicomMediaGroup
Peperkoorn komt van Result Recruitment en heeft in de jaren daarvoor uitgebreid meters gemaakt in het digitale medialandschap. Hij is tevens mede-oprichter en bestuurder van IncludeNow
[Column] Arno Peperkoorn: Een D&I-sticker op de deur
Nederland is een land dat is gebouwd door, met en dankzij mensen met verschillende achtergronden. Maar tevens ongelijkheid mede heeft uitgevonden
DPG Grow-podcast Data& De Arbeidsmarkt met Arno Peperkoorn
Te gast in de vijfde aflevering van Data& is Arno Peperkoorn, directeur-partner bij Result Recruitment Group
[Column] Arno Peperkoorn: Mij niet bellen
We leven in een bijzondere tijd. Een tijd waarin de stem van de consument sterker is dan ooit. De tijd waarin merken moeten kiezen en de meeste CMO’s het er nu toch echt wel over eens zijn dat kleur bekennen en keuzes maken onvermijdelijk zijn
[Forum] Verbod op reclame met genderstereotypering. Goed idee?
In het Verenigd Koninkrijk zijn voor het eerst reclames verboden op grond van nieuwe regels over genderstereotypering. Het gaat om een reclame voor de elektrische Volkswagen eGolf en een reclame voor een nieuwe smeerkaas van Philadelphia
[Column] Arno Peperkoorn: Be a lion, not a cock!
Een jurkje is een kledingstuk, geen uitnodiging. Zij zit niet te wachten op die ongevraagde lippen op haar mond. Die mannen. Die mannen moeten echt zeer snel wakker worden
[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie
[Column] Arno Peperkoorn: Talent laat je geen koffie halen
Iemand 2 jaar koffie laten halen en schofferen tijdens de sollicitatiegesprekken werkte in 1965 en wellicht ook nog wel in een economie waar meer mensen dan banen zijn, maar in het hier en nu werkt dit niet