Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Column] Joyce Lopulalan: Vive la France: mon expérience dans le parc de bungalows

16-08-2022 | 12:28:00
Oftewel: hoe heb ik als consument mijn vakantie in Frankrijk beleefd. Ik ben natuurlijk niet helemaal een reguliere consument als het gaat om customer experience. Als je hier beroepsmatig continu mee bezig bent (bedrijven helpen dit te verbeteren), dan ben je hier automatisch meer op gefocust

[Column] Joyce Lopulalan: Vakantie-trammelant

18-07-2022 | 09:02:19
Ver vooruit plannen is, eerlijk is eerlijk, niet mijn sterkste kant. Zeker niet als het op vakanties aankomt. Op de een of andere manier staat die vakantie altijd sneller voor de deur dan dat ik had verwacht en kijken twee pretogen van dochterlief mij gemoedelijk aan

[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept

13-06-2022 | 10:09:31
Zowel op het gebied van pricing als onze behoefte aan snelheid van levering moeten we flink inleveren

[Column] Joyce Lopulalan: Ontzorging zoekt hulp!

13-05-2022 | 09:30:00
Waarschijnlijk heb je deze titel een paar keer opnieuw moeten lezen en was je eerste gedachte dat het een tikfout was. Niets is minder waar. In veel commerciële boodschappen komt het woord ontzorgen namelijk voor

[Column] Joyce Lopulalan: Customer Centricity: een buzzword uit de vorige eeuw?

18-03-2022 | 09:49:00
Corona heeft zo’n twee jaar de wereld in een soort sluimerstaat gehuld. Althans, dat houd ik mezelf voor, want we zijn er nog lang niet vanaf, maar kunnen in ieder geval weer genieten van het vrij gaan en staan waar we maar willen

[Column] Joyce Lopulalan: Digibeet voordat je het weet

10-01-2022 | 09:57:00
Elk einde jaar wensen we onze naasten een gelukkig en gezond nieuw jaar. Vroeger was dat een hele happening bij de brievenbus. Talloze kaarten stroomden binnen en vaak was het een sport om aan het handschrift al te gokken van wie de kaart was

[Column] Joyce Lopulalan: De wondere wereld van ... kunstmatige intelligentie

15-12-2021 | 10:14:00
De afgelopen weken ben ik van de ene in de andere verbazing gevallen op mijn nieuwe werkplek bij FutureFacts

[Column] Joyce Lopulalan: Goedkoop is duurkoop

09-12-2021 | 11:25:00
De feestdagen staan weer voor de deur. En de gemiddelde Nederlander struint – zeker nu – online vele websites af om een stukje vreugde cadeau te doen aan zijn of haar naasten. Vorig jaar deden we maar liefst 23 procent méér online aankopen

[Column] Joyce Lopulalan: Dikke pret bij het digitaal gemeenteloket

02-11-2021 | 09:46:00
De gemeente Haarlemmermeer is een vooruitstrevende gemeente. Naast de focus op sport hebben zij ook op het gebied van andere zaken een behoorlijk progressieve kijk op de aanpak van maatschappelijke onderwerpen en thema’s

UmbrellaBrand Group betreedt Amerikaanse markt met overname CMNTY

26-10-2021 | 11:06:16
Met de overname van techbedrijf CMNTY betreedt de UmbrellaBrand Group in Utrecht de Amerikaanse markt. CMNTY in New York is gespecialiseerd in software voor marktonderzoek en levert al meer dan tien jaar wereldwijd software voor online kwalitatief onderzoek

[Dokter Data] Maak je bedrijf klaar voor het inzetten van machine learning

18-10-2021 | 10:22:26
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Vandaag lees je hoe je de basis op orde brengt, voor je data echt nuttig kunt inzetten binnen je bedrijf

[Column] Joyce Lopulalan: Leasen om te pleasen

06-10-2021 | 09:39:32
Als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe proposities die bij de veranderende consument passen, vind ik de telecombranche een koploper. Vanuit mijn huidige functie kom ik over de vloer bij de meest uiteenlopende branches en zie ik hoe (nieuwe) telecomproposities hun weg vinden naar andere branches

[Cross Media Congres 2021] Joyce Lopulalan over 4orange

23-09-2021 | 11:53:56
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf weet data voor bedrijven om te zetten in informatie waarmee ze uit de voeten kunnen om verder te groeien of hun processen te verbeteren

[Dokter Data] Kansen en uitdagingen voor accountantskantoren

15-09-2021 | 09:40:15
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Hij gaat nu in op de kansen en uitdagingen voor de grootste accountancykantoren, waaronder de grote vier Deloitte, PWC, EY en KPMG, en de middelgrote kantoren daar net onder, zoals Baker Tilly en BDO

[Column] Joyce Lopulalan: Natie der elektrificatie – iedereen aan de elektrische auto!

07-09-2021 | 06:00:00
Mensen in mijn naaste omgeving hebben mij er al bijna een spreekverbod over opgelegd. Sinds december vorig jaar ben ik namelijk de berijder van een full electric vehicle. En hoewel ik met frisse moed aan dit driejarige avontuur begon, sloeg het al snel over naar bittere teleurstelling

[Dokter Data] Third-party cookies zijn dood. Leve de third-party data!

16-08-2021 | 13:05:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Nu de privacyregelgeving strenger wordt en de grotere browsers stoppen met het toestaan van third-party cookies, zoeken veel marketeers naar nieuwe manieren om succesvoller te worden

[Dokter Data] Uitblinken tijdens èn na corona in 6 checks

20-07-2021 | 10:30:34
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer geeft hij zes tips om je bedrijf door deze periode te loodsen

[Column] Joyce Lopulalan: Hoe mediablind ben jij?

01-07-2021 | 11:12:42
“Heb je onze uiting al gezien langs de snelweg?” vroeg een van mijn zakenrelaties onlangs. Ik moest haar helaas bekennen het niet gezien te hebben. Dit triggerde mij echter wel. Hoe mediablind wordt een mens voor uitingen op vaste plekken?

[Dokter Data] Voorkom valkuilen bij het interpreteren van data

17-06-2021 | 12:00:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Hoe voorkom je onjuiste conclusies bij het interpreteren van vergaarde gegevens

[Column] Joyce Lopulalan: Never change a winning formula

08-06-2021 | 09:41:00
Een tricky standpunt, want we weten allemaal dat je moet blijven innoveren en veranderen om top of mind van de felbegeerde consument te blijven. De term formula is overigens inwisselbaar

[4orange Case] Over Morgen biedt aan de hand van data inzicht in de drive van wijken om te verduurzamen

03-06-2021 | 08:00:00
In samenwerking met onze partner 4orange publiceren wij een aantal cases, deze keer over Over Morgen

[Dokter Data] In drie stappen naar een naar een data-driven organisatie

24-05-2021 | 09:00:00
Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer lees je hoe je in drie stappen transformeert van statische data naar een data-drive organisatie

4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

18-05-2021 | 12:01:00
Opnieuw breidt 4orange het Customer Data Platform Connect uit. Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module hieraan toegevoegd

[Column] Joyce Lopulalan: Bralballen en huppeltrutten

10-05-2021 | 10:41:00
De titel van deze column zal een aantal van jullie triggeren. En dat is nu net de bedoeling! Of je je nu associeert met de omschreven doelgroepen (waar je direct een beeld bij hebt) of je gewoonweg wilt weten wat hierover gezegd wordt

[Dokter Data] Waar zitten jouw verborgen data en hoe kun je er geld mee verdienen?

03-05-2021 | 09:00:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Deze maand: winst boeken met data die nu rondslingeren binnen je organisatie. Dat kan. Maar het gaat niet vanzelf

[Column] Joyce Lopulalan: Personalisatie is een dingetje...

15-04-2021 | 12:46:00
Bedrijven staan op een lastige tweesprong: enerzijds willen ze meer van de consument weten om zo hun aanbiedingen scherper in te kunnen steken. Anderzijds wil je zo ver mogelijk wegblijven van het registreren van persoonsgegevens. Want dat gooit veel bedrijfsprocessen overhoop

Abonneer je op onze nieuwsbrief