Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Column] Marcel Vogels (Memo2): Adverteerders nemen steeds vaker de regie

26-01-2021 | 09:35:00
Vooralsnog zien we dat het volume op de Nederlandse advertentiemarkt redelijk stabiel blijft. De kernvraag is of dit ook lukt in het tweede kwartaal. Met de zwakke vaccinatiesnelheid in Nederland kan het een uitputtingsslag worden

[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?

26-01-2021 | 09:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?

MeMo² lanceert Crossmedia Analytics Platform THX in België

25-01-2021 | 15:58:00
MeMo² lanceert het innovatieve Crossmedia Analytics Platform THX in België. Dit na een succesvolle introductie op de Nederlandse markt met 1300 gemeten campagnes in 2020

[Interview] Marcel Vogels (Memo²): De meerwaarde van crossmedia moet je geïntegreerd meten

11-01-2021 | 11:26:00
Memo2 is een bureau dat voor klanten inzichtelijk maakt hoe effectief hun grote crossmediale campagnes zijn geweest. Marcel Vogels, oprichter van het bedrijf, vertelt over het koppelen van informatie

MeMo² wint 5 IAB Europe Awards

03-06-2020 | 22:41:00
Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat geheel automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time bewegingsgedrag van consumenten

MeMo² verzet de bakens in Marketing Analytics met lancering FLOW als uitbreiding op THX platform

06-05-2020 | 09:02:00
MeMo² breidt het THX platform uit met de lancering van FLOW. FLOW biedt naast continue crossmediale regie ook AI gedreven voorspellingssoftware

Abonneer je op onze nieuwsbrief