Tag Resultaten
0930 creative agency introduceert in samenwerking met Pringles: Fan-ding machine
De levensgrote 'Fan-ding machine', een vendingmachine waarbij fans niet betalen met geld, maar met aanmoedigingen voor hun favoriete team.
0930 verwelkomt Santa Maria en start activatiecampagne
0930 creative agency lanceerde voor haar nieuwe klant Santa Maria een activatie in het hart van Utrecht.
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een Project manager
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Project manager
[Vacatures] 0930 Creative Agency Content Maker
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Content Maker
Freo en 0930 creative agency lanceren de campagne: Altijd aan je zijde
De campagne belichaamt de betrokkenheid van Freo met haar klanten en het begrip van hun leenbehoeften.
[The List] 0930 creative agency
Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de Houthavens Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk
0930 en Pringles lanceren Paper Art Pop-up Store
Pringles stapt over op kokers met een papieren bodem. Om dit te promoten opende een Paper Art Pop-up Store de deuren in Amsterdam.
[Interview] Bobbie Walkier over de creatieve oplossingen van 0930
Vandaag spreken wij met Bobbie Walkier, Creative Partner en founder van 0930.
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een Designer
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een Designer
[Marketing Report Cannes] Mariëlle Scholten en Bobbie Walkier over 0930 Creative Agency
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
0930 creative agency ontwikkelt campagne Feenstra serviceabonnement
0930 creative agency heeft hard gewerkt aan de lancering van de eerste campagne van Feenstra: het Feenstra serviceabonnement
[Column] Rolf van Oostrum: Voorbeeldfunctie
De functie waar ik nooit in mijn carrière op zou solliciteren: de voorbeeldfunctie. Het lijkt me verschrikkelijk. Dat wil zeggen, als ik een voorbeeldfunctie zou vervullen voor een wat groter publiek.
[Podcast] Agency Runners: Rolf van Oostrum over 0930 Creative Agency
Agency Runners is een podcast van Studiodock waarin Sergo Kraljev en Quincy Zeelenberg in gesprek gaan met agency eigenaren in het digitale landschap.
0930 creative agency verwelkomt Infomedics als klant
0930 creative agency was verantwoordelijk voor de uitrol van de arbeidsmarktcampagne van Infomedics. Denk aan fotografie, digital out-of-home uitingen, bannersets en social media content
[Column] Rolf van Oostrum (0930): Wrexham
Ik ga het over voetbal hebben. Serieus? Jazeker. Ik moet het hebben over de wedstrijd Wrexham vs Notts County van afgelopen week. 3-2 voor Wrexham. De keeper van Wrexham, Ben Foster, hield in de 96e minuut een penalty. Heroïsch.
0930 creative agency wint pitch voor Feenstra
Feenstra kiest voor 0930 creative agency als creatief bureau. Tijdens de pitch was er een goede klik en werden de creatieve concepten van 0930 met enthousiasme ontvangen.
0930 creative agency zet Talent this way op de kaart
0930 creative agency introduceert Talent this way, hét vacatureplatform in de creatieve industrie
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een DTP-er / Vormgever
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een DTP-er / Vormgever
[Column] Rolf van Oostrum (0930): Een pitch kun je niet verliezen
Mijn laatste column is alweer even geleden. Reden: pitches! We hadden er een aantal de afgelopen tijd, met wisselend succes. En als je met collega’s dan weer bij de vrijdagmiddagborrel zit, heb je het weer over de aloude discussie: moeten we nog wel meedoen met pitches
[Interview] Rolf van Oostrum (0930 creative agency): We maken f#cking mooi werk
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam doen wij een serie interviews met genomineerden. Wij spreken Rolf van Oostrum, Managing Director van 09:30 creative agency
0930 creative agency aan de slag voor Servero
Al jaren weet Servero groenten en fruit op de meest pure manier te verwerken (conserveren) en dat resulteert in lekkere producten zoals 100 procent appelmoes, Slurpfruit, Fruit-to-go, Fruitmoesjes en fruitcompotes
Gepubliceerd door: Nico