nieuws
Tag Resultaten
YoungCapital Nederland start samenwerking met Fitzgerald
Communicatie- en pr-bureau Fitzgerald gaat aan de slag voor het internationale recruitmentbureau YoungCapital. De eerste pr-campagne Bridge the Gap is inmiddels gestart met een rondetafelgesprek over de kloof tussen vraag en aanbod op de arbeidsmarkt
[CMTA] Airborne: Expeditie Oceaan
Met de podcast 'Expeditie Oceaan' laat Albert Heijn kinderen (4-12 jaar) op een verrassende manier kennis maken met de oceaan. De populaire bioloog Freek Vonk neemt kinderen vanuit het bewaaralbum mee op zijn ontdekkingsreis naar 16 verschillende ecosystemen. Luisteraars horen 8D-audio-experiences, waarbij ze omringd worden door allerlei spannende natuurgeluiden. Nooit eerder werd een campagne op zo'n manier verrijkt. De podcast heeft alle verwachtingen overtroffen door het engagement van de campagne substantieel vergroten
Glasnost werkt voor datingapp Fruitz
Glasnost, onderdeel van ACE, gaat aan de slag om de naamsbekendheid van de app in Nederland te vergroten onder Gen Z door middel van earned pr, campagnes en partnerships
ABN AMRO kiest voor ACE als lead agency
ACE wordt verantwoordelijk voor de merkpositionering en de doorvertaling van het merk naar campagnes, communicatie en platforms.
[Vacatures] Blauw Gras zoekt een Video Producer
Blauw Gras is per direct op zoek naar een Video Producer
[Vacatures] Airborne zoekt een Showrunner/ eindredacteur
Airborne is per direct op zoek naar een Showrunner/ eindredacteur
HERC en DPLLR ontwikkelen promotiefilm The Amsterdam Spirit voor KLABU
HERC (onderdeel van ACE) en DPLLR hebben een promotiefilm ontwikkeld voor KLABU gemaakt onder de noemer The Amsterdam Spirit om Amsterdammers en vluchtelingen, asielzoekers en ongedocumenteerden met elkaar in contact te brengen
[De Belofte 2023] Pepijn Rooijens over Bob Dijkshoorn
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
[De Belofte 2023] Emilio de Haan over Jhelisa Panfred
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Emilio de Haan is Jhelisa Panfred, strategist bij HERC
[Vacatures] Born05 zoekt een Freelance Sr. Digital Projectmanager
Born05 is per direct op zoek naar een Freelance Sr. Digital Projectmanager
[Vacatures] Born05 zoekt een Sr. Projectmanager
Born05 is per direct op zoek naar een Sr. Projectmanager
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative
Born05 is per direct op zoek naar een Senior Creative
[TikTok Today] Barbie filter, Ninja creami, Photoshop AI
Blauw Gras maakt samen met Marketing Report een maandelijks item over TikTok: TikTok Today. Gen Z-creatives en TikTok-adepten Thom Knobel en Mauran Verniers nemen daarin marketeers mee in dit medium. Met daarin de laatste trends op het platform, gefilmd in een TikTok-format van 3 minuten
Wouter Glaser start coachingsbureau Go Delphi
Met Go Delphi gaat hij andere bedrijven en ondernemers helpen met business coaching, groei programma's en exitstrategieën
Born05 ontwikkelt campagne voor Hospitality Pact
Voor de campagne: Be My Guest ontwikkelde ACE agency Born05 een digitaal platform dat opleidingen en vacatures onder één dak verzamelt
Kim Dingler in directie ACE
Ze gaat leidinggeven aan de dagelijkse operatie van het bureaunetwerk. Kim was eerder medeoprichter van het creatieve bureau THEY en leidde Talpa Global
Even bellen met … Sjors van Hoof over de lancering van ACE’s AI Studio
ACE lanceert een eigen AI Studio om organisaties te helpen met de inzet van Artificial Intelligence. Wij bellen met Sjors van Hoof, Head of ACE AI Studio
Grand’Italia kiest voor Fitzgerald
Communicatiebureau Fitzgerald gaat Grand’Italia ondersteunen met zijn influencer- en pr-strategie. De voedingsproducent, bekend van zijn pasta’s en sauzen, heeft na een bureau oriëntatie voor Fitzgerald gekozen om ze te ondersteunen bij het vergroten van de merkbekendheid
[TikTok Today] Photo serie, Bamiboys, comeback van oude liedjes
Blauw Gras maakt samen met Marketing Report een maandelijks item over TikTok: TikTok Today. Gen Z-creatives en TikTok-adepten Thom Knobel en Mauran Verniers nemen daarin marketeers mee in dit medium. Met daarin de laatste trends op het platform, gefilmd in een TikTok-format van 3 minuten
ACE lanceert AI Studio
ACE lanceert een eigen AI Studio om organisaties te helpen met de inzet van Artificial Intelligence.
[Interview] Fleur Osté over het activatiemodel van Ben & Jerry’s
Ben & Jerry's profileert zich nadrukkelijk maatschappelijk en politiek met een actie om halve bakken ijs tegen - het in hun optiek - halfbakken Haagse politieke beleid te keren als het gaat om het recht op werk voor asielzoekers in Nederland. We spreken hierover met Fleur Osté, Lead Ben & Jerry's Benelux