Tag Resultaten
KPN lanceert campagne met gezinsuitbreiding kat Louis: Hele Huis Happy
KPN heeft een door Dentsu Creative ontwikkelde campagne gelanceerd waarin de kat Louis gezinsuitbreiding krijgt. Samen met drie kittens en zijn partner vormen zij een kattenfamilie in de KPN-campagne het hele huis happy
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
100%, TBWA, Ambassadors en Wefilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2024
100% en TBWA zijn bij de Dutch Creativity Awards 2024 dik in de prijzen gevallen. 100% viel het hardst in de prijzen en TBWA het meest
Ambassadors lanceert Duitse vestiging: Ambassadors Berlin
Ambassadors heeft een Duitse vestiging gelanceerd onder de noemer Ambassadors Berlin. Het dochterbedrijf focust zich op VFX, CG en muziekcompositie
[Interview] Sanne Tolsma en Joost Haartsen over de fusie van Amp.Amsterdam en Ambassadors
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. We spreken Managing Director Sanne Tolsma en Chief Music Officer Joost Haartsen over deze fusie
Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024
Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij
Fusie Ambassadors en Amp.Amsterdam
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. Beide bedrijven hadden sinds 2021 een strategische samenwerking
Dentsu Creative ontwikkelt campagnefilm KPN over online shaming
In de afgelopen zes maanden heeft 15 procent van de jongeren tussen de 13 en de 24 jaar aan sexting gedaan, zo blijkt uit recent onderzoek
Amp.Amsterdam ontwikkelt audio-identiteit Goboony
Camperplatform Goboony wilde de aanwezigheid van het merk vergroten aan de hand van een onderscheidende sonische identiteit.
PLUS zet met Energize deze kerst nog meer in op Samen
In de kerstcampagne 2023, ontwikkeld door Energize, inspireert PLUS met verhalen, gerechten en initiatieven om echt samen te genieten van kerst en goed eten.
Amp.Amsterdam komt met podcast over politieke campagnemuziek
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company lanceert 14 november een spin-off van Reclamemuziek, hun populaire podcast.
Monuta organiseert tweede editie November 2 Remember
Ter ere van November 2 Remember lanceerde DO haar nummer Leef je in mij over het vinden van troost nadat je een dierbare bent verloren
Diederik van Middelkoop (Amp.Amsterdam) opnieuw host van Creative LIAisons in Las Vegas
Diederik van Middelkoop, Executive Creative Director bij Amp.Amsterdam is opnieuw host in Las Vegas bij de 2023 editie van de London International Awards (LIA)
Nominaties Audify Awards bekend
Kanshebbers zijn de radiocampagnes van Rijksoverheid, Douwe Egberts, KLUUN, Squla, Van Haren en dé VakantieDiscounter
Holland Casino lanceert commercial Enigma
De commercial Enigma van Holland Casino is sinds maandag 28 augustus te zien.
Amp.Amsterdam ontwikkelt dynamische audio-identiteit voor TeamNL
Het in Amsterdam gevestigde bedrijf creëerde de nieuwe audio-identiteit voor TeamNL die vanaf nu gebruikt zal worden in al hun content
[Amp.Amsterdam] Hoe klinkt de stem van jouw merk?
Niet alleen mensen hebben een unieke stem, maar merken ook
[Vacatures] Amp.Amsterdam zoekt een Senior Audio Engineer / Sound Designer
Amp.Amsterdam is per direct op zoek naar een Senior Audio Engineer / Sound Designer
[Amp.Amsterdam Podcast] Frank de Wit over de democratisering van de creators, AI en meer
In deze aflevering praat Diederik van Middelkoop met Frank de Wit, managing director bij Team5pm. Ze gaan onder meer in op de groei van het bureau, de invloed van AI en waarom traditionele commercials niet direct geschikt zijn voor online.
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
[Marketing Report Cannes] Sanne Tolsma (Ambassadors) en Joost Haartsen (Amp.Amsterdam)
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
Gepubliceerd door: Nico