nieuws
Tag Resultaten
[Amp.Amsterdam] Waar zijn de prijswinnende audio ads?
De afgelopen jaren schittert prijswinnende audio advertising, kortweg audio ads, bij Nederlandse award shows door afwezigheid. En dat is jammer, want audio is bij uitstek het medium om de verbeelding van de luisteraar aan het werk te zetten.
Amp.Amsterdam steekt Amp.Sessions in nieuw jasje
De Amp.Sessions van Amp.Amsterdam, de muziek- en geluidspartner voor de creatieve sector, worden in een nieuw jasje gestoken
Amp.Amsterdam: Sonic branding is meer dan een sound logo
In dit artikel wordt een aantal touchpoints belicht waarop je als merk onderscheidend kunt zijn middels een eigen geluid
Interpolis start MisNiks-campagne met muziek van Danique
Interpolis waarschuwt voor de toename van gevaarlijke situaties in het verkeer door FOMO en start daarom de MiksNiks-campagne met singer-songwriter Danique. Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company was verantwoordelijk voor de muzikale supervisie van het project
Amp.Amsterdam verzorgt geluid in Chocomel-commercial
De commercial van Chocomel draait om het vinden van het perfecte moment voor een kop chocolademelk. Het perfecte geluid werd ontwikkeld door Amp.Amsterdam
[Interview] Mart Vonk over het nieuwe geluid van Vandebron
Mart Vonk is hoofd marketing bij Vandebron. Amp.Amsterdam ontwikkelde het geluid waarmee de energieaanbieder zich in de markt zet als Green Tech-pionier
[Interview] Diederik van Middelkoop: Vandebron heeft het geluid van een toekomstgerichte, ambitieuze innovator
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company ontwikkelde het merkgeluid waarmee energieaanbieder Vandebron zich in de markt zet als Green Tech-pionier. We spreken Diederik van Middelkoop
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company ontwikkelt merkgeluid voor Vandebron
Vandebron lanceerde onlangs een merkcampagne waarin hun rol als greentech pionier centraal staat. Hiervoor werkt het platform samen met Amp.Amsterdam
Vandebron lanceert merkcampagne, geluid ontwikkeld door Amp.Amsterdam
Vandebron komt met een merkcampagne waarin hun rol als GreenTech pionier in de energiemarkt centraal staat. Amp.Amsterdam tekende voor het geluid
[Amp.Amsterdam Podcast] Mischa Schreuder over creatief ondernemerschap bij Fitzroy
In deze aflevering gaat Diederik van Middelkoop om tafel met Mischa Schreuder, creatief partner bij creatief bureau Fitzroy. Zijn carrière omspant twee decennia en omvat veel bekroond werk voor verschillende internationale bureaus
Reclamebureau100 2023 | De Genomineerden
De Reclamebureau100 2023 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse reclamebureauwereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 7 december 2022 in de Kromhouthal Amsterdam
[Amp.Amsterdam Podcast] Ramin Bahari (DEPT) on young creatives
What are the issues that the new generation of young creatives struggle with? Find out what Ramin Bahari, creative director at DEPT, says about this. Furthermore, Diederik van Middelkoop discusses new technology, the metaverse, growing up in a musical family, and the growth of DEPT
[Amp.Amsterdam Podcast] Alex Bennett-Grant: "The full service creative agency is dead"
In this episode Executive Creative Director Diederik van Middelkoop of Amp.Amsterdam sits down with We Are Pi's Chief Pirate Officer (CEO) Alex Bennett-Grant. They discuss how We Are Pi has developed over the past years
Amp.Amsterdam levert audio re-branding van Telkomsel, winnaar Asian-Pacific Marketing Awards
De gouden award in de categorie re-branding ging naar Telkomsel, die in 2021 de bureaus VCCP en Someone In London inschakelde voor de re-branding naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van het bedrijf, dat de grootste telecom provider van Indonesië is
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Joost Haartsen over AMP Amsterdam
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Joost Haartsen, eigenaar en Managing Director van AMP Amsterdam