nieuws
Tag Resultaten
[Airborne] De 5 podcasts die je gehoord moet hebben
Om je dagelijkse woon-werkverkeer of hardloopsessie net iets interessanter te maken, selecteerde Airborne vijf podcasts
Airborne: Is de audio-hype voorbij?
Wij krijgen geregeld de vraag of het over is het met de audio-hype. Het korte antwoord: nee
Airborne ontwikkelt audio-experience van Albert Heijn actie Expeditie Oceaan
Het project is tot stand gekomen door een samenwerking vanuit Albert Heijn met Studio Freek, Naturalis Biodiversity Center, Lumen Loyalty en Dentsu. Airborne was daarbij verantwoordelijk voor de audio-experience van Expeditie Oceaan
[CMTA] Airborne: De man met de rammelaars
De Man met de Rammelaars is een podcast van het Joods Museum Amsterdam en vertelt het wonderlijke levensverhaal van Heinz Keijser, aan wiens collectie een grote tentoonstelling is gewijd in 2022
WhitePaper Sessions | ZIGT - Elevator - Airborne - Logitech - BrandBase | Woensdag 7 juli 2021
Voorafgaand aan het DeMedia100 Diner 2021 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de eerste editie van de WhitePaper Sessions. Thema van deze eerste sessie is INNOVATION
[Onderzoek] BankGiroloterij: merkpositie dankzij podcasts vergroot
De merkpositie van de BankGiro Loterij is dankzij podcasts vergroot. Audio agency Airborne en onderzoeksbureau MediaTest onderzochten voor het eerst in Nederland de merkeffecten van verhalende podcasts aan de hand van de podcast-reeks Topstukken van de BankGiro Loterij
[Forum] Wat kunnen marketeers met Clubhouse?
Voor wie dacht dat het landschap van social media wel zo'n beetje af was, komt bedrogen uit. Ja TokTok, ach... Maar nu Clubhouse. Dat kwam toch uit het niets en nu - binnen een paar weken - heeft iedereen het over Clubhouse - wow!