nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] big group zoekt een Junior Designer
big group is per direct op zoek naar een Junior Designer
big group Amsterdam ontwikkelt activatiecampagne OVpay
big group Amsterdam werkte voor OVpay aan de activatiecampagne Fluitend onderweg, die draait rondom het nieuwe in- en uitchecken
Mastercard en Big Group Amsterdam lanceren podcastserie The Pride Side
Mastercard wil door middel van deze podcasts een platform geven aan belangrijke verhalen uit de queer community
[Vacatures] big group zoekt een Project Manager/Producer Digital Marketing
big group is per direct op zoek naar een Project Manager/Producer Digital Marketing
[Vacatures] big group zoekt een Senior Account Manager Marketing
big group is per direct op zoek naar een Senior Account Manager Marketing
[Vacatures] big group zoekt een Account Manager
big group is per direct op zoek naar een Account Manager
[Vacatures] big group zoekt een Junior DTP Designer
big group is per direct op zoek naar een Junior DTP Designer
[SHOWREEL!] big group Amsterdam
big group Amsterdam is an independent agency that adds value to people’s lives to provoke brand progress by combining creativity, data, and technology to encompass real connections across every facet of the customer journey
big group Amsterdam maakt campagne Hier Hout, Daar Bos voor FSC
Met big group heeft FSC een campagne ontwikkeld om via het uitdagen van de bestaande percepties de terugkeer van tropisch hout in de bouw te stimuleren
[Interview] Ge Key (Big Group): De kunst is ervoor te zorgen dat je met data de creatieve vonk aansteekt, niet de tsunami die deze uitdooft
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Ge Key, Strategist Director bij Big Group
[Marketing Report Radio] Michel van den Houten over big group Amsterdam
Michel van den Houten is Managing Director and Partner bij big group Amsterdam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over de rol van zijn bureau binnen de big group en het nadenken over merken en de customer journey