Marketing Report

Tag Resultaten

Bijvoorkeur werkt voor Mitsubishi Motors, gaat merkstrategie voor Europa aanscherpen

12-04-2024 | 00:01:00
Mitsubishi Motors Europe (MME) heeft Bijvoorkeur gevraagd om de merkstrategie voor Europa aan te scherpen

[The List] Bijvoorkeur

04-04-2024 | 12:50:00
Bijvoorkeur is het bureau dat reclame terug wil brengen naar de kern: het creëren van merkvoorkeur

[Budi & Thijs] Customer Destination

31-03-2024 | 18:50:00
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht

Bijvoorkeur organiseert Huisman/-vrouw van het Jaar verkiezing met Henny Huisman voor Wibra

30-03-2024 | 09:45:00
Bijvoorkeur lanceert een nieuwe verkiezing en niet zomaar een verkiezing. Voor de nieuwe klant Wibra gaat Henny Huisman op zoek naar de Huisman/-Vrouw van het Jaar

Bijvoorkeur aan de slag voor Wibra

22-03-2024 | 08:56:00
Bijvoorkeur is bezig met het uitwerken van de eerste campagne voor Wibra. De campagne zal de komende maanden worden uitgerold

[Budi & Thijs] Reclame is een grote placebo-pil

29-02-2024 | 10:00:31
Als jij een mooi glas rode wijn drinkt, ga jij dan wel eens in een hersenscanner liggen? Alles voor de wetenschap, Thijs

Budi en Thijs bundelen hun Marketing Report-columns in boekvorm

27-02-2024 | 13:28:00
Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer van bureau Bijvoorkeur hebben hun columns die zijn verschenen bij Marketing Report gepubliceerd in boekvorm

[Budi & Thijs] Koester de onvoorspelbaarheid

27-01-2024 | 10:47:00
Met veel plezier ben ik het boek 'The Art of Statistics' van professor David Spiegelhalter aan het lezen. Mijn dochters hebben al een keer of 4 gevraagd of ik dit vrijwillig doe of dat het een soort taakstraf is van mijn spiritueel leider (zoals je weet is dat mijn vrouw). Maar niets van dat alles Thijs, het is een topboek

Budi & Thijs schrijven meest gelezen column van 2023

29-12-2023 | 10:15:00
In onze serie meest overzichtsartikelen mag deze natuurlijk niet ontbreken: de lijst met de meest gelezen columns van 2023

[Budi & Thijs] De consument heeft bijna altijd ongelijk

18-11-2023 | 13:21:00
Thijs, het zijn gekke tijden. Zo schijnt de kloof tussen burgers en politici te moeten worden verkleind. Politici moeten meer op ons lijken, meer onze taal spreken. Je ziet nu al in de 2e kamer waar dat toe leidt. Scheldpartijen en bedreigingen, net als zaterdag op het voetbalveld. Van mij mag de kloof weer lekker groot worden Thijs. Ik wil niet dat politici op de gewone mens lijken.

[Interview] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer: We kennen maar één bureau dat merkvoorkeur belooft

02-11-2023 | 09:16:00
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. We spreken Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer, oprichters van bureau Bijvoorkeur.

[Budi & Thijs] Reclame rookgordijnen

23-10-2023 | 14:09:00
Als meester-woord-patissier weet jij als geen ander hoe mensen achter de zoete geur van woorden aan kunnen lopen

Nominaties Audify Awards bekend

02-10-2023 | 14:25:00
Kanshebbers zijn de radiocampagnes van Rijksoverheid, Douwe Egberts, KLUUN, Squla, Van Haren en dé VakantieDiscounter

[Budi & Thijs] ROI? Lang leve de verspilling!

20-09-2023 | 09:56:00
Nu we ons eigen bureau hebben, leek het me goed om even stil te staan bij wat kengetallen. In het bijzonder ROI, Return on Investment

Bijvoorkeur wint Saitaku na pitch

14-09-2023 | 08:35:00
Saitaku, het grootste Japanse foodmerk van Nederland, is klant geworden bij Bijvoorkeur. Aan de bureaukeuze ging een pitch vooraf.

[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur

17-08-2023 | 13:52:10
[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur

[Budi & Thijs] Alle seinen op rood

31-07-2023 | 08:30:00
Weet jij hoe het brein werkt? Jeff Hawkins heeft er een geweldig boek over geschreven: A Thousand Brains

[De Belofte 2023] Budi Gonzalez de Chaves over Kim Schneider

26-07-2023 | 15:32:41
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Bijvoorkeur oprichter Budi Gonzalez de Chaves is Kim Schneider, Media & Campagne Coördinator bij vanHaren Schoenen

[Budi & Thijs] De midlifecrisis van De Reclame

27-06-2023 | 12:47:00
Ik heb een beetje een probleem thuis. Nee, niet met Mariëlle. Wij hebben nooit problemen. Zolang ik gewoon doe wat zij zegt. Wat ik heerlijk vind. Nee, ik heb een beetje een probleem met pindakaas

Bijvoorkeur aan de slag voor Vaillant

16-06-2023 | 07:00:00
Reclamebureau Bijvoorkeur gaat aan de slag voor Vaillant, internationale speler op het gebied van verwarmings- en ventilatietechnologie

[Interview] vanHaren en Bijvoorkeur over wat een schoen voor je kan doen

21-04-2023 | 09:16:00
Schoenenbedrijf vanHaren heeft een campagne lopen waarin holistisch schoenencoach Els Schubbé de hoofdrol speelt. De campagne is ontwikkeld door Bijvoorkeur. We spreken met Budi Gonzalez de Chaves, medeoprichter van Bijvoorkeur en Michelle van Herk, manager marketing bij vanHaren.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief