Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep

16-05-2022 | 09:11:23
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen

Born05 ontwikkelt interactieve campagne rond Songfestival en S10

02-05-2022 | 11:30:00
Door een lichtkrabbel op haar videoclip achter te laten, kan heel Nederland S10 aanmoedigen en steunen in aanloop naar het Eurovisie Songfestival

Born05 ontwikkelt merkcampagne Radio 538

25-04-2022 | 11:25:36
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Rondom deze steekwoorden ontwikkelde Born05 de merkcampagne van de Talpa-zender

[Cross Media Case] Dennis van Vugt over de SIRE-campagne rondom kinderen in armoede

25-04-2022 | 10:05:28
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Born05 en SIRE dingen mee naar de awards voor beste Case met hun campagne rondom kinderen die in armoede leven. We spreken Dennis van Vugt, Managing Director van Born05

Ace opent Club Ace in Amsterdamse Houthavens

07-04-2022 | 10:22:00
In de zomer van 2022 opent Ace een eigen club van 4000 m2 waar teams, klanten, vakgenoten maar ook de buurt elkaar kunnen ontmoeten. Het architectenbureau TANK is verantwoordelijk voor het interieur waarin rekening wordt gehouden met de nieuwe post-coronacrisis realiteit

Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse Creative Directors bij Born05

31-03-2022 | 11:31:00
Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse zijn beiden toegetreden als Creative Director bij Born05. Zij komen over van FCB Amsterdam en werkten eerder voor Eigen Fabrikaat, Rapp en .bone. Samen met Timo Wilbrink hebben zij de dagelijkse creatieve leiding over het bureau

Twee keer zilver voor SIRE bij internationale Anthem Awards

16-02-2022 | 10:37:53
De Kinderen in Armoede-campagne Laten we het dáár eens over hebben van SIRE is twee keer in de prijzen gevallen bij de allereerste Anthem Awards in New York. In de categorieën Human & Civil Rights én Humanitarian Action & Services wint de campagne zilver

Born05 en Glasnost (Ace) ontwikkelen contentplatform voor Porsche Nederland (Pon)

31-01-2022 | 06:50:00
Porsche Nederland (oftewel importeur Pon) heeft onder de naam Discovered een online lifestylemagazine voor ambitieuze Nederlanders gelanceerd. Geen focus op pk’s, motoren of wegligging, maar verhalen over creatieven en ambitieuze ondernemers die hun dromen verwezenlijken

Ace-labels Born05, Glasnost en IM Lounge aan de slag voor Easee

06-01-2022 | 10:20:00
Ace agencies Born05, Glasnost en IM Lounge gaan per direct aan de slag voor het Noorse merk Easee, producent van compacte en krachtige laadrobots voor elektrische voertuigen

Ace agencies Born05 en Off The Record gaan Europese samenwerking aan met Steve Madden

02-12-2021 | 09:16:00
Digital Branding Agency Born05 is vanaf heden de lead agency voor Steve Madden. Het bureau gaat samen met growth agency Off The Record aan de slag met het creëren van de storyline van het lifestyle fashion merk voor de Europese markten

Born05 lanceert merkidentiteit Yummygums

03-11-2021 | 08:51:00
The Digital Branding agency Born05 lanceert de merkstrategie en identiteit voor Yummygums. Yummygums is sinds 2017 het eerste vitamine-gummie-merk in Nederland

ASN Bank Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021

21-09-2021 | 10:52:00
ASN Bank is tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Adverteerder van het jaar 2021.

Edward Knol van Born05 naar Candid

14-09-2021 | 09:05:00
Edward Knol is per 13 september benoemd tot nieuwe Chief Operating Officer (COO) van Candid en zal toetreden tot het directieteam van Candid. In die functie zal hij zich richten op de verdere ontwikkeling van de bureaus

Dennis van Vugt Managing Director Born05

10-09-2021 | 10:08:00
Mede-oprichter van Born05 Dennis van Vugt is per 10 september 2021 de Managing Director van Born05. Hij volgt Edward Knol op, die het bureau de afgelopen twee jaar door de coronacrisis heen leidde

Contenders en Born05 produceren social media-campagne voor Hoogvliet

03-08-2021 | 18:11:00
Contenders en Born05 hebben een zomerse social media-campagne voor supermarktketen Hoogvliet ontwikkeld. Contenders is onderdeel van Lukkien. Met de campagne speelt Hoogvliet in op het verlangen om na een lange coronawinter en -lente weer samen te genieten van het mooie weer en een gezellige barbecue

ASN Bank, Asmodee, Hertog Jan, Lidl, Storytel en Nationale Postcodeloterij genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2021

09-06-2021 | 11:56:00
De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021 zijn bekend. Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira deze zes adverteerders genomineerd

Selmore & Ambassadors maken Zondebok-campagne voor ASN Bank

19-05-2021 | 23:08:00
Selmore en Ambassadors hebben een campagne ontwikkeld voor ASN Bank waarin duurzame vooruitgang wordt belicht. Daarbij wil ASN Bank laten zien dat alle beetjes helpen

Born05 ontwikkelt merkcampagne voor Greenchoice

11-12-2020 | 11:46:00
Born05 heeft een always-on merkcampagne ontwikkeld voor energieleverancier Greenchoice. De campagne is onlangs gestart met een vernieuwde merkfilm en een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van Greenchoice de hoofdrol spelen

Blauw Gras gekozen voor digitale campagnes van de Hartstichting

02-12-2020 | 17:59:00
Blauw Gras is door de Hartstichting verkozen voor de ontwikkeling en uitvoering van digitale campagnes. De samenwerking wordt begin 2021 afgetrapt met meerdere campagnes, waaronder een merkcampagne

[Interview] Rogier IJzermans over Ace

20-11-2020 | 15:18:00
Deze week werd Ace de nieuwe naam voor Born05 Group. CEO Rogier IJzermans is onze gast in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio

Born05 Group verandert naam in Ace

16-11-2020 | 07:00:00
Born05 Group gaat verder onder de naam Ace. De naamswijziging is de volgende stap voor de groep die bouwt aan een collectief van toonaangevende bureaus

[Interview] Rogier IJzermans en Wouter Glaser over Born05 Group

16-10-2020 | 16:26:00
Begin oktober nam Born05 Group PR bureaus Glasnost en Fitzgerald over. Marketing Report spreekt met Rogier IJzermans en Wouter Glaser over de plannen en ambities van Born05 Group

Born05 Group breidt uit met Melle Bos

24-09-2020 | 14:23:00
Born05 Group heeft Melle Bos benoemd tot Head of Brand & Business Consultancy. Hij is daarmee voortaan verantwoordelijk voor het opzetten van de brand & business consultancy tak

Blauw Gras verzorgt socialmedia-activiteiten voor Samsung Benelux

01-09-2020 | 09:35:45
Na een intensief pitchtraject is Blauw Gras aangetrokken door Samsung om alle socialmedia-activiteiten, zoals creatie en productie van content, campagne en activaties in Nederland en België te verzorgen

De Zonnebloem start awareness-campagne met Born05 tegen sociaal isolement

20-08-2020 | 18:21:58
De Zonnebloem is een awareness-campagne gestart die dit sociaal isolement bij mensen met een lichamelijke beperking zichtbaar en invoelbaar maakt. De campagne is ontwikkeld door Born05

Born05 Group benoemt Hannes van Raaij tot Integrated Business Director

19-08-2020 | 17:52:00
Hannes van Raaij is op 1 augustus 2020 als Integrated Business Director gestart bij Born05 Group

[Forum] Merken & De Wereld in 2020

04-06-2020 | 14:56:00
In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed. Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt

Born05 Group neemt Blauw Gras over

28-04-2020 | 09:39:00
Blauw Gras treedt toe tot Born05 Group. Met het toetreden van Blauw Gras telt de groep 125 medewerkers en vestigingen in Utrecht en Amsterdam

Born05 werkt voor De Zonnebloem

23-04-2020 | 09:05:00
De Zonnebloem, de grootste vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking, heeft na een kort pitchproces voor Born05 gekozen. Beide partijen gaan een langdurige samenwerking aan op het gebied van content, strategie, communicatie en campagnes

Jaarverslag KPN dankzij Born05 als online platform

28-02-2020 | 11:47:00
KPN publiceerde op 24 februari 2020 haar jaarverslag 2019. Het telecombedrijf heeft Born05 gevraagd een online platform te ontwikkelen voor het jaarverslag, met als doel het bereiken van een bredere doelgroep dan alleen financiële stakeholders

Abonneer je op onze nieuwsbrief