Tag Resultaten
[Vacatures] Cogonez zoekt een Content Creator
Cogonez is per direct op zoek naar Content Creator
[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste advefteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1 (cijfers Nielsen).
Jumbo laat de afgelopen tijd in de televisiecommercials zien hoeveel een product kost bij Albert Heijn en hoeveel bij Jumbo (spoiler alert: bij Jumbo goedkoper).
[Vacatures] Cogonez zoekt een Senior Graphic Designer
Cogonez is per direct op zoek naar Senior Graphic Designer
Cogonez ontwikkelt campagne waarin optiekmedewerkers ambassadeur worden
Cogonez heeft een campagne ontwikkeld voor werkendindeoptiek.nl waarbij optiekmedewerkers gevraagd worden om ambassadeur te worden. Dit in de strijd om personeelstekort bij opticien tegen te gaan
[Vacatures] Cogonez zoekt een Projectmanager / trafficmanager
Cogonez is per direct op zoek naar Projectmanager / trafficmanager
[Vacatures] Cogonez zoekt een Creative Talent
Cogonez is per direct op zoek naar Creative Talent
[Vacatures] Cogonez zoekt een Graphic Designer / Creative
Cogonez is per direct op zoek naar Graphic Designer / Creative
Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam
Maar liefst 16 medewerkers van de Port of Amsterdam spelen een ambassadeursrol in deze multimediale campagne.
Cogonez creëert platform voor werken in de Amsterdamse haven
Amports organiseert jaarlijks de Zeehaven Dagen. Op dit evenement kunnen geïnteresseerden kennismaken met de bedrijvigheid in de Amsterdamse haven
[Vacatures] Cogonez zoekt een Projectmanager / Organisatietalent
Cogonez is per direct op zoek naar een Projectmanager / Organisatietalent
[Column] Arjan Leest (Cogonez): Sales sloopt wat Marketing bouwt
Het is toch gekmakend! De marketing en communicatieafdelingen van KPN en VodafoneZiggo werken dag in dag uit aan het zorgvuldig bouwen van consumentenvertrouwen. Daar gaat heel wat tijd en geld inzitten
Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam
De campagne zal in het eerste kwartaal van 2024 verschijnen, maar nu al zijn er eerste uitingen ingezet om medewerkers te werven
[Column] Arjan Leest (Cogonez): De gezamenlijke Kerstbelofte van Plus en Albert Heijn
Kerstcommercials. Altijd leuk om ze analyseren. Dit keer viel mij vooral de overeenkomsten op tussen Plus en Albert Heijn
Zenner kiest Bien Innovation en Cogonez voor aanscherpen merkpositionering
Na een uitgebreide bureauselectie heeft het Zenner gekozen voor Bien Innovation (Sabien Duetz) en Cogonez (Arjan Leest) voor het aanscherpen van haar merkpositionering
[Interview] Arjan Leest over goede reclame maken en het creatieve proces bij Cogonez
Vandaag spreken wij met Arjan Leest, verantwoordelijk voor Strategy & Campaigns bij Cogonez, over wat Cogonez anders maakt.
[Column] Arjan Leest (Cogonez): Hoe voer je campagnes met voet op het gas, maar hand op de knip?
Elk merk heeft een boodschap te vertellen, maar niet elk merk heeft een Odido-budget. Merken met kleinere budgetten moeten daarom creatief en slim zijn.
[Interview] Arjan Leest (Cogonez): Creative Intelligence, but without all the drama
Arjan Leest is Strategy & Innovation Director bij Cogonez, dat hij samen met Bas Oosterwal heeft opgericht in 2022. We spreken hem over Cogonez en ontwikkelingen in de markt
[Marketing Report Radio] Arjan Leest over Cogonez
Arjan Leest is Strategy & Innovation Director bij Cogonez. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem
[Vacatures] Cogonez zoekt een Designer met DTP & edit skills
Cogonez is per direct op zoek naar een Designer met DTP & edit skills
Gepubliceerd door: Nico