Tag Resultaten
Sophia Heemskerk en Pepijn van de Pol naar Crocodile Agency
Sophia Heemskerk, voorheen Glasnost, is gestart als de Managing Director en Pepijn van de Pol, voorheen GoSpooky, als Strategy Director bij Crocodile Agency.
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Malibu en Crocodile Agency komen met carnavalscampagne
Carnaval komt eraan en Malibu speelt hierop in met een campagne, bedacht en ontwikkeld door Crocodile Agency
Bar-le-Duc kiest voor Crocodile Agency
Crocodile Agency ontwikkelt vernieuwde strategie, die Bar-le-Duc helpt een jongere doelgroep aan te spreken
Crocodile Agency ontwikkelt CGI-campagne voor Snelle
Ter ere van de release van zijn nieuwste album Achtentwintig heeft singer-songrapper Snelle de handen ineengeslagen met Crocodile Agency
Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein
De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst
Terri Bos, Stefanie Ladangh en Barbara Vos naar Crocodile Agency
Het generatie reclamebureau Crocodile Agency breidt het team uit met drie senior talenten
Crocodile Agency, Scooperz en Triple Double genomineerd voor Cross Media Event 2023
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. Crocodile Agency, Scooperz en Triple Double Sportmarketing zijn genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar 2023
[De Belofte 2023] Tamara Couperus over Lonneke de Boer
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Tamara Couperus is Lonneke de Boer, Head of Projects bij Crocodile Agency
Marieke Aarts Managing Director Crocodile Agency
Marieke Aarts is aan de slag gegaan als Managing Director bij Crocodile Agency in Amsterdam
Snelle in Wavemaker- en Crocodile-campagne voor Milka
Ter introductie van de vernieuwde chocoladerepen, lanceert Milka de campagne Het meest tedere stukje chocolade dat nu nóg tederder is. Met in de hoofdrol singer-songrapper Snelle (Lars Bos). De campagne is ontwikkeld door Crocodile Agency, in samenwerking met en in opdracht van Wavemaker.
Comedy Central kiest voor Crocodile Agency
Voor The Roast heeft Comedy Central Crocodile Agency gekozen als creative partner; zowel voor de promotie als de organisatie van het Red Carpet event
[MarketingReport Radio] Tamara Couperus over Crocodile Agency
Tamara Couperus is oprichter van Crocodile Agency. Eerder deed ze management van mensen als Anno Nooshin en Geraldine Kemper. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over haar bureau
[Interview] Tamara Couperus (Crocodile Agency): Wij bieden creativiteit, we denken out of the box
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam doen wij een serie interviews met genomineerden. Wij spreken Tamara Couperus, eigenaar van influencermarketingbureau Crocodile Agency
Vriendenloterij sponsort YouTube-serie De Goudhaantjes
Daan Boom, Tobias Camman en Jasper Demollin hebben de vierdelige YouTube-serie De Goudhaantjes gelanceerd. In deze vierdelige serie onderzoeken de drie bekende heren wat ze zouden doen met een miljoen. Het programma is een samenwerking met de VriendenLoterij, die tot stand is gekomen door Crocodile Agency
[CMTA] Crocodile Agency: The Dean
The Dean x KPN is een geweldige next level YouTube merkintegratie van 4 afleveringen. Doorvertaald op social en winkelvloer
Gepubliceerd door: Nico