nieuws
Tag Resultaten
Toyota kiest opnieuw voor DDB Amsterdam
Toyota heeft opnieuw DDB Amsterdam gekozen als strategisch en creatief partner voor alle merkcommunicatie
Eigen Fabrikaat en DDB Amsterdam winnen pitch Veilig Verkeer Nederland
De eerste campagne moet 50-plussers helpen om veilig te blijven fietsen, ondanks alle veranderingen
DDB Amsterdam ontwikkelt film Toyota met merkkarakter Roy
Roy moet Toyota de komende jaren een menselijker en socialer gezicht geven omdat het merk decennialang vooral bekend stond als een rationele keuze
DDB Amsterdam en Eigen Fabrikaat ontwikkelen Kruidvat opstart-campagne
DDB Amsterdam en Eigen Fabricaat hebben voor Kruidvat een opstart campagne ontwikkeld die vanaf 21 augustus 2023 tot en met 10 september te zien zal zijn via tv, online en in de Kruidvat-winkels. Ook via social media zal de campagne via snippits worden gevoed
[Marketing Report Cannes] Barbara Bijlard over DDB Amsterdam
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
DDB haalt Eurostar binnen
Het internationale treinbedrijf Eurostar Group heeft Adam&Eve DDB en DDB Paris aangesteld als creatief bureau. Dit is het resultaat van een pitch die Eurostar heeft uitgezet
Kruidvat lanceert vernieuwd loyaliteitsprogramma: we lóóóve gratis
Kruidvat beloont met haar vernieuwde loyaliteitsprogramma haar meest trouwe klanten – de leden van de Kruidvat Club – met heel veel gratis. Zo krijgt iedereen met een kaart van de Kruidvat Club exclusieve extra’s: gratis producten, welkomstcadeaus, club- en winacties
Staatsloterij en TBWA\NEBOKO winnen Ster Gouden Loeki
Staatsloterij en TBWA\NEBOKO hebben donderdagavond met Wacht niet tot geluk je overkomt de Ster Gouden Loeki gewonnen.
180 en DDB Unlimited gaan samen
De reclamebureaus 180 en DDB Unlimited gaan per 1 januari 2023 één organisastie vormen. Sander Volten, Global CEO van 180, zal de groep leiden en een organisatie ontwikkelen waarin een geïntegreerd aanbod van talent, creativiteit, en expertises voor klanten centraal staat
[Rumoer] Talpa Network | MPG.today | SuperRebel | DDB Unlimited | Corendon [M]media | GoSpooky
Om een sfeerimpressie te geven van het onvergetelijke Talpa Network event vorige maand in Cannes deel ik graag deze aftermovie met jullie
HAK vervangt Elise Schaap in zomerperiode
Elise Schaap, die normaal gesproken te zien is in de campagnes van HAK, wordt in de zomerperiode vervangen wegens vakantie
IKEA kiest voor DDB Unlimited als lead agency
IKEA Nederland brengt de merkstrategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Buutvrij for life
HAK lanceert campagne en Veldvinder
Groentefabrikant HAK breekt een lans voor lokaal eten door consumenten bewust te maken van de herkomst van hun groenten en ze te laten zien dat er op de Nederlandse akkers een grote variatie aan groente groeit
Lukkien produceert de MG-commercial naar een idee van DDB
Lukkien heeft een internationale tv-commercial gemaakt voor MG Electric Family. De spot is ontwikkeld door DDB en gedraaid in vier verschillende landschappen die horen bij vier automodellen
Kruidvat met kerscommercial: Merry eX-mas
Kruidvat laat in haar kerstcommercial zien dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn. Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lies, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen een goede kerstlook te geven
Elise Schaap gezicht van HAK in meerjarige samenwerking
Elise Schaap is de komende jaren het gezicht van groentefabrikant HAK, nadat eerder Martine Bijl en Herman den Blijker te zien waren in de reclames
Kruidvat en André Hazes werken samen in EK-campagne
Wij zijn Oranje is het lied waarmee André Hazes aan de vooravond van het EK Voetbal het Nederlands elftal een hart onder de riem steekt. De EK-knaller is óók te horen in de commercial van Kruidvat
[MerkWaardige Bazen] Dick van der Lecq (DDB Unlimited): Als je het idee van de creatief met data en onderzoek kunt staven, win je veel tijd en geld
Een serie gesprekken over marketing, management en merken tussen CEO’s van grote adverteerders en belangrijke reclamebureaus en Lodewijk van der Peet van BrandBase. Deze keer met Dick van der Lecq, CEO van DDB Unlimited
Kruidvat lanceert Kerstcommercial
Kruidvat lanceert op 6 december haar kerstcommercial. Daarin is een verhaal te zien waar een meisje dat een verrassende oplossing bedenkt, waardoor iedereen toch van een mooie en gezonde kerst kan genieten. De campagne gaat 6 december live op tv en de social kanalen. De campagne werd ontwikkeld door DDB Unlimited
Vattenfall, UM en DPG Brand Studio lanceren campagne GO-Greeners
Vattenfall, strategisch partner UM en DPG Brand Studio lanceren het concept GO-Greeners, een branded content campagne met verhalen van mensen die met een klein, duurzaam idee, grote impact maken
DDB Unlimited en Peijnenburg zetten Frans Bauer in
Peijenburg is al even niet meer op televisie geweest en om zijn ontbijtkoek weer bij de consument onder de aandacht te brengen, trappen ze de campagne af met een van de bekendste volkszangers van Nederland