nieuws
Tag Resultaten
Dentsu Creative ontwikkelt campagne voor Randstad over tekort aan vakmensen
Randstad Nederland & Dentsu Creative Amsterdam zien dat vakmanschap last heeft van een imagoprobleem
Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn domineren SAN Accent 2022
Gisteravond vond in Studio 21 in Hilversum de jaarlijkse uitreiking van de SAN Accenten plaats
PostNL lanceert PostLab: post als onderdeel van de mediamix
PostLab ondersteunt marketeers bij creatieve conceptontwikkeling, productie en verzending van commerciële post als onderdeel van de mediamix
Dentsu Creative Amsterdam breidt social en entertainment-team uit
Het social en entertainment-team van Dentsu Creative Amsterdam wordt niet alleen vergroot, maar met name verbreed in kennis en kunde
Dentsu Creative ontwikkelt KPN-campagne over tv & entertainment
Dentsu Creative heeft een campagne ontwikkeld voor KPN om zijn entertainment-aanbod meer onder de aandacht te brengen. In de campagne verschijnt Louis de kat, voor de zevende keer in de hoofdrol
Dentsu Benelux en Braingineers openen het dentsu Attention Lab
dentsu Benelux gaat een langdurige samenwerking aan met neuroscience agency Braingineers. 17 november openden zij gezamenlijk, tijdens dentsu’s grootste klantevenement dentsu Cafe, de deuren van het dentsu Attention Lab
Dentsu ontwikkelt campagne Volkswagen ID. Buzz
Volkswagen Nederland introduceert de elektrische ID. Buzz & ID. Buzz Cargo met een ode aan 75 jaar unieke Volkswagen busjes in Nederland
Dentsu ontwikkelt campagne Sint belt aan KPN
Met de groeiende populariteit van de slimme video deurbel komt rond 5 december voor ouders ook een nieuw probleem om de hoek kijken. Want hoe bewijs je dat het écht Sinterklaas en niet de buurman was die aanbelde? KPN introduceert Sint belt aan, een service met aanbel-video’s van Sint. Voor ouders om te downloaden en aan kinderen te laten zien
dentsuACHTUNG! wordt DENTSU CREATIVE AMSTERDAM
Afgelopen zomer werd Dentsu Creative gelanceerd tijdens het Cannes Festival of Creativity 2022. Het nieuwe wereldwijde netwerk brengt alle bestaande creatieve bureau’s van Dentsu samen in één gloednieuwe bureau propositie