Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker in het verkeer campagne Univé

14-09-2022 | 15:04:00
DEPT ontwikkelt samen met Univé een campagne om het verkeer veiliger te maken. Dat doet de verzekeraar met een televisiecommercial, online video, activaties, op de radio en sociale media en met een functie binnen de Univé-app

DEPT uitgeroepen tot een Best Workplace in Europa

12-09-2022 | 09:31:21
Great Place to Work, de wereldwijde instantie op het gebied van werkcultuur, heeft DEPT als 29e geplaatst op de lijst van Best Workplaces in Europa, en daarmee als tweede Nederlandse bedrijf binnen de categorie Large Workplaces

DEPT breidt uit met Two Bulls in Australië

06-09-2022 | 11:58:25
Two Bulls, een digitale productstudio gevestigd in Australië, heeft zich aangesloten bij DEPT. Met klanten als Verizon, Hasbro en MailChimp is Two Bulls gespecialiseerd in het oplossen van complexe uitdagingen met eenvoudige digitale oplossingen

Designstudio ShopTalk sluit zich aan bij DEPT

11-08-2022 | 13:25:10
Brand en experience designstudio ShopTalk heeft zich aangesloten bij DEPT. ShopTalk is gespecialiseerd in het creëren van impactvolle merkervaringen door het samenbrengen van talent en technologie, en doet dat voor klanten zoals Heinz en Innocent

DEPT legt de regie in de handen van de werknemer

09-08-2022 | 11:51:13
Een negen-tot-vijf baan met standaard vakantiegeldregeling en een vijfdaagse kantooraanwezigheid is niet langer de opzet waar het hart van iedere werknemer sneller van gaat kloppen. Flexibiliteit en vrijheid in je baan wordt steeds belangrijker

DEPT en Journee - The Metaverse Company organiseerden Meta Festival

19-07-2022 | 12:08:28
DEPT en Journee - The Metaverse Company organiseerden eind juni het eerste 24-uurs metaversefestival: Meta Festival. Meer dan 6.500 bezoekers kwamen bij elkaar om te luisteren naar honderden web3-innovators, brand marketeers, futuristen en techische experts

DEPT lanceert website en app Inter

14-07-2022 | 11:02:00
Inter heeft zijn digitale ecosysteem gelanceerd in samenwerking met DEPT. Het ecosysteem dient als een digitaal thuis voor fans om met de club en het merk in aanraking te komen. De website en app brengen fans dagelijks verse content en introduceren manieren om de teams dichterbij dan ooit te volgen

DEPT en CZAR ontwikkelen campagnevideo Plastic Soup Foundation

11-07-2022 | 11:53:00
DEPT ontwikkelt in samenwerking met CZAR een campagnevideo voor de Plastic Soup Foundation om bewustwording over microplastics in vlees- en zuivelproducten te vergroten

DEPT lanceert traineeships voor alle branches

01-07-2022 | 09:37:25
DEPT heeft een traineeshipwebsite gelanceerd, waarmee de digital agency meteen zijn extra traineeships introduceert. Het bureau biedt al langer plaats aan talenten om hun carrière te kickstarten in de digitale industrie, maar bestrijkt met de nieuwe traineeships nu alle branches

[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Maarten Smeele en Renee van den Oetelaar over Jonge Honden

21-06-2022 | 19:18:50
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken en Maarten Smeele en Renee van den Oetelaar over Jonge Honden

DEPT neemt Pooja Dindigal aan als Global Impact Manager

15-06-2022 | 09:18:00
DEPT heeft aangekondigd dat Pooja Dindigal zich aansluit bij het bureau als de eerste Global Impact Manager om duurzaamheid, impact en DE&I-initiatieven te ondersteunen. Als Certified B Corporation richt het bureau zich op het creëren van een positieve impact op klanten, medewerkers en de samenleving als geheel

DEPT lanceert eigen Creative Automation Practice

08-06-2022 | 10:23:35
DEPT kondigt de lancering van zijn Creative Automation Practice aan, waarmee merken hun creatieve output een boost kunnen geven met behulp van technologie

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker thuis campagne Univé

07-06-2022 | 09:19:00
DEPT ontwikkelt in samenwerking met verzekeraar Univé een campagne om meer huishoudens veiliger te maken. Met online video, radiocommercials en afgebrande posters laat Univé zien dichtbij haar leden en hun buren te staan

[De Belofte 2022] Lok Sam Foo (DEPT): We maken geen grap wanneer we zeggen dat we de beste agency voor de wereld willen worden

02-06-2022 | 12:40:00
Lok Sam Foo is Digital Marketing Consultant (SEO) bij DEPT. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

DEPT en Justdiggit bundelen krachten voor een groener Afrika

02-06-2022 | 10:30:40
De aarde afkoelen door Afrika te vergroenen: het is misschien wel dé nature-based solution om de meest schadelijke effecten van klimaatverandering tegen te gaan. Om zoveel mogelijk mensen hiervan bewust te maken, schakelde Justdiggit de hulp in van DEPT

[De Belofte 2022] Shelley Zwartjes: DEPT helpt bedrijven voorop te blijven lopen door tech en marketing te combineren

02-06-2022 | 06:37:00
Shelley Zwartjes is Digital Marketing Consultant (SEO) bij DEPT. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar

DEPT helpt C&A bij herintroductie online shop

26-05-2022 | 10:48:00
In opdracht van C&A helpt DEPT bij de herintroductie van de online shop. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan

[De Belofte 2022] Terence de Waard (DEPT) over talent

25-05-2022 | 11:39:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Terence de Waard, Head of Marketing Netherlands bij DEPT

DEPT en JOURNEE organiseren 24-uur Metaverse Festival

11-05-2022 | 08:00:00
Na een succesvolle editie in Berlijn in 2021, nodigt Meta Festival dit jaar mensen van over de hele wereld uit om een kijkje te nemen in de metaverse. Het festival is opgericht door DEPT en JOURNEE

DEPT maakt campagne voor Mauritshuis

04-05-2022 | 15:39:00
Het Mauritshuis trekt vooral een publiek bestaande uit klassieke kunstliefhebbers. Daar wil het museum verandering in brengen en wel met de hulp van DEPT®.

3Q Digital sluit zich aan bij DEPT

22-04-2022 | 09:17:35
3Q Digital, de innovatieve growth marketing agency voor merken als Pandora, Skechers, Titleist en Uniqlo, is een definitieve overeenkomst aangegaan om zich aan te sluiten bij DEPT

DEPT® brengt alle teams samen onder één merk

11-04-2022 | 11:57:00
DEPT® brengt alle teams samen onder één merk. Onder de Europese co-branding vallen het design agency Studio Dumbar, factor-a, het agency voor Amazon vendors en sellers, marketing technology agency Byte, en creative automation agency Feed

Dept benoemt Jerry Buhlmann tot Non-Executive voorzitter Raad van Commissarissen Dept

07-04-2022 | 13:42:00
Jerry Buhlmann is toegetreden als non-executive voorzitter van de Raad van Commisarissen van Dept. Hij zal in nauwe samenwerking met Dept's CEO, Dimi Albers, en de rest van de raad van bestuur, de groei en wereldwijde uitbreiding van de agency gaan ondersteunen

Dept ontwikkelt campagne huisinrichting Bol.com

06-04-2022 | 18:25:00
Online retail platform Bol.com lanceert een campagne om meer bekendheid te creëren voor het woonassortiment en bijbehorend inspiratieplatform. De 360° -communicatiecampagne, ontwikkeld door Dept, laat zien hoe kleine veranderingen in je leven soms tot grote veranderingen van je interieur kunnen leiden

Dept en Journee bouwen Virtual Showroom H&M

06-04-2022 | 17:33:00
 H&M heeft zijn eerste virtuele showroom geopend om de Innovation Story collectie te presenteren. Daarin worden geselecteerde collecties gepresenteerd middels visuals, zoals 3D geanimeerde kledingstukken die beweging simuleren afgestemd op het materiaal

Dept ontvangt Great Place To Work-certificering

05-04-2022 | 09:31:31
Dept is officieel benoemd tot een Great Place to Work. De GPTW-certificering is uitgereikt aan de hand van het onafhankelijke medewerkersonderzoek van Great Place to Work Nederland

Creatieve studio Hello Monday sluit zich aan bij Dept

10-03-2022 | 09:13:00
Hello Monday heeft zich aangesloten bij Dept. Hello Monday is gespecialiseerd in het creëren van digitale ervaringen en digitale producten voor wereldwijde merken als Google, LEGO, Intel, YouTube, National Geographic en Meta

Bol.com lanceert vernieuwde webwinkel dankzij Dept

04-03-2022 | 10:00:00
Bol.com heeft zijn communicatieplatform vernieuwd voor zijn mode-assortiment De winkel van mode om in te leven. De online retailer focust zich op de Nederlandse en Vlaamse vrouw die van mening is dat het belangrijk is om er mooi uit te zien, maar dat fashion niet boven alles gaat

Dept lanceert zijn Metaverse Practice

03-03-2022 | 12:00:00
Dept heeft de gespecialiseerde Metaverse Practice gelanceerd om merken te helpen met het herdefiniëren van de manier waarop ze met consumenten verbinden

[Interview] Dimi Albers (Dept): Onvoorstelbare vloedgolf aan investeringen in virtualisatie in Metaverses

28-02-2022 | 08:41:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we Dimi Albers, CEO van Dept

Abonneer je op onze nieuwsbrief