nieuws
Tag Resultaten
Fitzroy ontwikkelt propositie The Social Pact: Make Change. Not Money
Make Change. Not Money is de boodschap waarmee The Social Pact als disruptor de markt wil opschudden. Fitzroy is verantwoordelijk voor de positionering.
Fitzroy en uitzendbureau The Social Pact lanceren herpositionering
Strategisch en creatief bureau Fitzroy kreeg van The Social Pact de vraag om de positionering en daarmee ook de identiteit van dit uitzendbureau aan te scherpen. The Social Pact richt zich met name op jongeren tot zo’n 25 jaar die een tijdelijke baan of bijbaan willen hebben bij een bedrijf met dat maatschappelijke impact wil maken.
Fitzroy, Glenfiddich en BYBORRE lanceren Taste The Future
Hoe ziet de wereld eruit in de verre toekomst? Die vraag staat centraal op Taste The Future, het platform voor ontwerpers om hun ideeën over de toekomst te delen. Gelanceerd door Glenfiddich en BYBORRE, in samenwerking met creatief bureau Fitzroy
Whitepaper Artemis Academie & Fitzroy: Van branding naar blanding
Artemis Academie en Fitzroy hebben hun krachten gebundeld, wat resulteerde in een whitepaper rond vijf shifts in food & drinks.
[Vacancies] Fitzroy has a position for a Medior Project Manager
Fitzroy is directly looking for a Medior Project Manager
Fitzroy ontwikkelt seafood merk Mamasea
Fitzroy kreeg de vraag om een wereldwijd seafood love-brand te ontwikkelen
Fitzroy ontwikkelt vernieuwde identiteit Liquido d’Oro
Fitzroy is verantwoordelijk voor de vernieuwde positionering en de daaruit voortvloeiende identiteit van Liquido d’Oro
Marlon von Franquemont-Koster en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy
Bureau Fitzroy heeft zich versterkt met het creatieve duo von Franquemont en Demeijer-Gorissen
Fitzroy ontwikkelt campagne Stoov voor de Koukleum
Reclamebureau Fitzroy ontwikkelde een Europese merkcampagne voor Stoov, de Nederlandse maker en bedenker van duurzame warmtekussens en -dekens.
Fitzroy ontwikkelt campagne SportCity over mentale gezondheid
Voor elk nieuw lid dat zich de komende periode meldt bij SportCity, doneert de sportclub een lidmaatschap aan MIND Us
[Onderzoek] Retail in 2023: Hoe wapen je als retailer in deze roerige tijden?
Ieder jaar staan retailers weer voor uitdagingen, maar zo aan het einde van het jaar lijken het er meer dan ooit: duurzaamheid, diversiteit, inclusiviteit, personeelstekort, digitale transformatie, productontwikkelingen en natuurlijk inflatie. Fitzroy sprak met acht retailexperts en ontdekte vier verschuivingen in het retaillandschap.
Fitzroy en Circus Family creëren Interrail SoundTracks
Voor hun 50-jarig jubileum lanceert Interrail SoundTracks: een realtime, adaptieve audio-ervaring die reageert op de locatie, het tijdstip, het landschap en het weer van de reiziger
Fitzroy ontwikkelt FIX THE SYSTEMS campagne voor Cordaid
Cordaid heeft na een herpositioneringstraject samen met Innate Motion gekozen voor Fitzroy als strategisch bureau
Fitzroy ontwikkelt een internationale visuele identiteit voor Eurail
Eurail, de onderneming achter de Interrail- en Eurail-passen, komt met een andere visuele identiteit, waarvoor Fitzroy werd ingeschakeld. In 2020 ontwikkelde het bureau ook al de aangescherpte communicatiestrategie voor het merk
Fitzroy Amsterdam maakt campagne voor Yumeko
Yumeko, de B Corp voor duurzaam bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei haar nieuwe campagne Change the world sleeping in samenwerking met reclamebureau Fitzroy
Bronzen Loekie-winnaars aan de slag bij Fitzroy
Reclamebureau Fitzroy trekt Creative Directors Nik Sluijs en Joey Boeters aan. Zij wonnen onlangs de Bronzen Loekie en eerder een Gouden Leeuw in Cannes
ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy
ManpowerGroup kiest voor Fitzroy als nieuwe Europese partner voor de komende jaren om enerzijds het merk Manpower extra kracht bij te zetten en anderzijds haar I.T. merk Experis bij IT’ers en bedrijven bekend te maken
[Interview] Jur Baart (Fitzroy): Denk beyond marketing; overtref doelgroep qua verwachtingen
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Jur Baart is eigenaar van Fitzroy We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt.
Fitzroy brengt Cruesli tot leven in campagne
Fitzroy heeft voor PepsiCo een 360 graden-campagne te ontwikkeld voor Quaker Cruesli. Onder de noemer Delicious keeps getting better heeft het bureau het product de hoofdrol gegeven in de campagne.
Subway en Lay’s lanceren Crispy Puffer Jacket-NFT
Subway en Lay’s lanceren samen vijf digitale Crispy Puffer Jacket-NFT’s. Al eerder hebben Subway en Lay’s een jas uitgebracht die is bedacht door Fitzroy Amsterdam en ontworpen in samenwerking met Amsterdams modemerk XPLCT Studios
BUX Zero komt met Zero Obstakels
Fitzroy ontwikkelde de campagne voor beleggingsapp BUX Zero, die deze week van start gaat. De campagne wil enerzijds overbrengen dat de app de mobiele broker alles biedt wat hij nodig heeft om te gaan beleggen. En anderzijds de aankondiging dat je nu ook met BUX in crypto’s kunt beleggen