nieuws
Tag Resultaten
Open Now, DAM, OrangeOwl, Vorm de Stad, Hammerfest en Digital Media Enzo winnen tender Amsterdam
Open Now gaat zijn communicatie-aanpak op basis van gedragswetenschap, ook inzetten voor de Gemeente Amsterdam. De gemeente Amsterdam heeft na lange tijd een tender uitgezet om de campagnes van de gemeente Amsterdam te kunnen maken
[Cross Media Case] Heidi Duits over Hearst Netherlands loves Nespresso
Op 8 juni worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt de campagne Hearst Netherlands loves Nespresso in voor de categorie Case van het Jaar. We spreken Heidi Duits, Commercial Strategy Manager bij Hearst Netherlands over deze case
[Interview] Baba Touré (Hammerfest) over merkbouwen
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Baba Touré, oprichter en Managing Director van Hammerfest.
Youbahn kiest voor Hammerfest
Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus 2021 ondersteunt het bedrijf Youbahn, een uitzendplatform voor een jonge generatie met social content creatie, strategie en advertising
Hammerfest benoemt Birgit Zuurveld tot Strategy Director
Hammerfest heeft Birgit Zuurveld benoemd tot Strategy Director. Ze was tot voor kort Managing Director van Dorst & Lesser