Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Case] ZIGT ontwikkelt mediastrategie Samen Beslissen ten behoeve van efficiëntere zorg

08-08-2022 | 11:26:00
In de medische zorg is het nog niet vanzelfsprekend dat medische beslissingen met betrekking tot (be)handelingen door arts en patiënt gezamenlijk worden gemaakt. Wat zonde is, want wanneer zorgverleners en patiënten dit wél samen beslissen, zijn er een hoop positieve effecten te zien

KesselsKramer ontwikkelt Energy Junkies-campagne voor NEMO

17-06-2022 | 11:24:00
In Energy Junkies, de tentoonstelling van NEMO voor volwassenen, staat onze verslaving aan energie, de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en de mogelijke oplossingen die er zijn voor de toekomst centraal. De publiekscampagne werd ontwikkeld door KesselsKramer

Just en KesselsKramer ontwikkelen bewustwordingscampagne voor Stichting JOGG

18-03-2022 | 13:59:00
Digitaal bureau Just en KesselsKramer hebben een bewustwordingscampagne ontwikkeld voor de Stichting JOGG (Jongeren op Gezond Gewicht). Het is de eerste publiekscampagne voor Stichting JOGG die als doel heeft een gezonde leeftstijl en gewicht voor jongeren te bevorderen

[Interview] Erik Kessels (KesselsKramer): Als het niet op een T-shirt werkt, werkt het ook niet in een film van 3 minuten

04-03-2022 | 14:46:00
In aanloop naar de bekendmaking van Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Erik Kessels, mede-oprichter van het communicatiebureau KesselsKramer

KesselsKramer lanceert kesselskramer.digital en HolyPony.io

19-12-2021 | 00:15:00
KesselsKramer heeft twee digitale bureaus gelanceerd: kesselskramer.digital en HolyPony.io. KesselsKramer laat de keuze over aan klanten in welk van beide bureaus ze geïnteresseerd zijn, om er zo gaandeweg achter te komen welke van de twee op termijn gaat overleven en zal gaan floreren

Campagne van Bolsius toont magie en geur van kaars

22-10-2021 | 13:49:00
Onlangs ging de door KesselsKramer ontwikkelde campagne Het is niet alleen een kaars van Bolsius van start. In de campagne laat Bolsius zien dat – nu gezelligheid in huis belangrijker dan ooit is – het product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was

KesselsKramer ontwikkelt Bever-campagne Buiten is voor iedereen

27-09-2021 | 11:01:15
Bever start de campagne Buiten is voor iedereen. Hierbij laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer

113 ontwikkelt in samenwerking met KesselsKramer publiekscampagne 1K Z1E J3

10-09-2021 | 04:00:00
Stichting 113 Zelfmoordpreventie, de nationale organisatie voor preventie van suïcide heeft samen met KesselsKramer een publiekscampagne ontwikkeld om heel Nederland te betrekken bij het kunnen voorkomen van zelfdoding

KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg

08-09-2021 | 21:19:00
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging

KesselsKramer verkozen als reclamebureau voor ARTE in Duitsland

05-08-2021 | 15:55:00
KesselsKramer heeft na een pitch het account gewonnen voor ARTE in Duitsland. KesselsKramer is daarbij per dit jaar betrokken bij de mediastrategie van ARTE in Duitsland aangaande de merkenstrategie en de campagnes

KesselsKramers ontwikkelt campagne voor Monte Velho wijn

29-04-2021 | 16:39:00
KesselsKramers heeft een campagne ontwikkeld voor het Portugese wijnmerk Monte Velho. De slogan Made Slowly in Portugal wordt daarbij geïntroduceerd. In deze campagne staat de waardering voor lokaal vakmanschap centraal

Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago

15-03-2021 | 09:09:00
Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer

KesselsKramer ontwikkelt campagne tegen discriminatie en polarisatie

11-02-2021 | 14:37:00
Reclamebureau KesselsKramer heeft een campagne ontwikkeld tegen discriminatie en polarisatie met de slogan Ik ben Én/Én. En jij?

Just en KesselsKramer ontwerpen Countdownlockdown

08-01-2021 | 17:14:00
KesselsKramer en Just hebben een Coundownlockdown ontworpen. Via een website hebben de bureaus een aftikkende klok gepresenteerd die aangeeft wanneer de ingestelde lockdown afloopt

KesselsKramer komt met app Double Dutch voor geven aan goede doelen

15-12-2020 | 12:12:08
KesselsKramer en kunstenaarsduo Inez & Vinoodh lanceren goede doelen-app Double Dutch. De app maakt het mogelijk om online giften te combineren met digitale kunstwerken van bekende kunstenaars als Derrick Adams, Sterling Ruby en Jamie Reid. Ook topmodel Gigi Hadid heeft werk beschikbaar gesteld

KesselsKramer positioneert ONVZ in merkcampagne als De Vrije Zorgverzekeraar

21-10-2020 | 23:18:00
KesselsKramer ontwikkelde een merkcampagne voor ONVZ waarin deze voortaan als De Vrije Zorgverzekeraar wordt gepositioneerd. Daarbij benadrukt ONVZ het belang dat je je ook in de zorg vrij kan voelen

Campagne: Maak grijs groener

14-10-2020 | 15:57:00
De landelijke publiekscampagne Maak grijs groener van start gegaan. De campagne roept Nederlanders, onder andere in een televisiecommercial en op social media, op hieraan een bijdrage te leveren en biodiversiteit te beschermen

KesselsKramer en Robin de Puy maken jubileumfilm voor WOMEN Inc.

24-09-2020 | 14:42:00
Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan van belangenorganisatie WOMEN Inc. regisseerde Robin de Puy een missiefilm naar een concept van KesselsKramer

KesselsKramer maakt campagne voor aspirant omroep Omroep Groen; Aarde zoekt leden

21-09-2020 | 18:27:00
Wie het klimaatprobleem wil oplossen, moet vooral ook een communicatieprobleem oplossen. Want de verandering die nodig is om de uitputting van de aarde te stoppen, vraagt inzet van iedereen, dus óók van de mensen, overheden en bedrijven voor wie het tot nu toe nog erg makkelijk is om weg te kijken

Filmbranche ontwikkelt campagne voor stimulatie bioscoopbezoek: ga naar de film

22-07-2020 | 12:35:28
Communicatiebureau KesselsKramer en productiehuis Since 88 hebben een tweeal reclamespots ontwikkeld om bioscoopbezoek te stimuleren. De campagne wordt gevoerd onder de gezamenlijke noemer ganaardefilm.nl

Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen

30-09-2019 | 10:44:00
Buitenwinkel Bever lanceert de campagne Buiten zit van binnen. De multimediale-Instagram-first-campagne, die in samenwerking met KesselsKramer is ontwikkeld, is de opvolger van Buiten is nooit ver weg

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.