nieuws
Tag Resultaten
[Case] ZIGT ontwikkelt mediastrategie Samen Beslissen ten behoeve van efficiëntere zorg
In de medische zorg is het nog niet vanzelfsprekend dat medische beslissingen met betrekking tot (be)handelingen door arts en patiënt gezamenlijk worden gemaakt. Wat zonde is, want wanneer zorgverleners en patiënten dit wél samen beslissen, zijn er een hoop positieve effecten te zien
KesselsKramer ontwikkelt Energy Junkies-campagne voor NEMO
In Energy Junkies, de tentoonstelling van NEMO voor volwassenen, staat onze verslaving aan energie, de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en de mogelijke oplossingen die er zijn voor de toekomst centraal. De publiekscampagne werd ontwikkeld door KesselsKramer
Just en KesselsKramer ontwikkelen bewustwordingscampagne voor Stichting JOGG
Digitaal bureau Just en KesselsKramer hebben een bewustwordingscampagne ontwikkeld voor de Stichting JOGG (Jongeren op Gezond Gewicht). Het is de eerste publiekscampagne voor Stichting JOGG die als doel heeft een gezonde leeftstijl en gewicht voor jongeren te bevorderen
[Interview] Erik Kessels (KesselsKramer): Als het niet op een T-shirt werkt, werkt het ook niet in een film van 3 minuten
In aanloop naar de bekendmaking van Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Erik Kessels, mede-oprichter van het communicatiebureau KesselsKramer
KesselsKramer lanceert kesselskramer.digital en HolyPony.io
KesselsKramer heeft twee digitale bureaus gelanceerd: kesselskramer.digital en HolyPony.io. KesselsKramer laat de keuze over aan klanten in welk van beide bureaus ze geïnteresseerd zijn, om er zo gaandeweg achter te komen welke van de twee op termijn gaat overleven en zal gaan floreren
Campagne van Bolsius toont magie en geur van kaars
Onlangs ging de door KesselsKramer ontwikkelde campagne Het is niet alleen een kaars van Bolsius van start. In de campagne laat Bolsius zien dat – nu gezelligheid in huis belangrijker dan ooit is – het product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was
KesselsKramer ontwikkelt Bever-campagne Buiten is voor iedereen
Bever start de campagne Buiten is voor iedereen. Hierbij laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer
113 ontwikkelt in samenwerking met KesselsKramer publiekscampagne 1K Z1E J3
Stichting 113 Zelfmoordpreventie, de nationale organisatie voor preventie van suïcide heeft samen met KesselsKramer een publiekscampagne ontwikkeld om heel Nederland te betrekken bij het kunnen voorkomen van zelfdoding
KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging
KesselsKramer verkozen als reclamebureau voor ARTE in Duitsland
KesselsKramer heeft na een pitch het account gewonnen voor ARTE in Duitsland. KesselsKramer is daarbij per dit jaar betrokken bij de mediastrategie van ARTE in Duitsland aangaande de merkenstrategie en de campagnes
KesselsKramers ontwikkelt campagne voor Monte Velho wijn
KesselsKramers heeft een campagne ontwikkeld voor het Portugese wijnmerk Monte Velho. De slogan Made Slowly in Portugal wordt daarbij geïntroduceerd. In deze campagne staat de waardering voor lokaal vakmanschap centraal
Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago
Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer
KesselsKramer ontwikkelt campagne tegen discriminatie en polarisatie
Reclamebureau KesselsKramer heeft een campagne ontwikkeld tegen discriminatie en polarisatie met de slogan Ik ben Én/Én. En jij?
Just en KesselsKramer ontwerpen Countdownlockdown
KesselsKramer en Just hebben een Coundownlockdown ontworpen. Via een website hebben de bureaus een aftikkende klok gepresenteerd die aangeeft wanneer de ingestelde lockdown afloopt
KesselsKramer komt met app Double Dutch voor geven aan goede doelen
KesselsKramer en kunstenaarsduo Inez & Vinoodh lanceren goede doelen-app Double Dutch. De app maakt het mogelijk om online giften te combineren met digitale kunstwerken van bekende kunstenaars als Derrick Adams, Sterling Ruby en Jamie Reid. Ook topmodel Gigi Hadid heeft werk beschikbaar gesteld
KesselsKramer positioneert ONVZ in merkcampagne als De Vrije Zorgverzekeraar
KesselsKramer ontwikkelde een merkcampagne voor ONVZ waarin deze voortaan als De Vrije Zorgverzekeraar wordt gepositioneerd. Daarbij benadrukt ONVZ het belang dat je je ook in de zorg vrij kan voelen
Campagne: Maak grijs groener
De landelijke publiekscampagne Maak grijs groener van start gegaan. De campagne roept Nederlanders, onder andere in een televisiecommercial en op social media, op hieraan een bijdrage te leveren en biodiversiteit te beschermen
KesselsKramer en Robin de Puy maken jubileumfilm voor WOMEN Inc.
Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan van belangenorganisatie WOMEN Inc. regisseerde Robin de Puy een missiefilm naar een concept van KesselsKramer
KesselsKramer maakt campagne voor aspirant omroep Omroep Groen; Aarde zoekt leden
Wie het klimaatprobleem wil oplossen, moet vooral ook een communicatieprobleem oplossen. Want de verandering die nodig is om de uitputting van de aarde te stoppen, vraagt inzet van iedereen, dus óók van de mensen, overheden en bedrijven voor wie het tot nu toe nog erg makkelijk is om weg te kijken
Filmbranche ontwikkelt campagne voor stimulatie bioscoopbezoek: ga naar de film
Communicatiebureau KesselsKramer en productiehuis Since 88 hebben een tweeal reclamespots ontwikkeld om bioscoopbezoek te stimuleren. De campagne wordt gevoerd onder de gezamenlijke noemer ganaardefilm.nl
Initiative, KesselsKramer en Bever lanceren campagne Buiten zit van binnen
Buitenwinkel Bever lanceert de campagne Buiten zit van binnen. De multimediale-Instagram-first-campagne, die in samenwerking met KesselsKramer is ontwikkeld, is de opvolger van Buiten is nooit ver weg