nieuws
Tag Resultaten
Media.Monks introduceert Monks+ voor hybride operationele samenwerkingsmodellen
Media.Monks heeft onder de naam Monks+ een hybride operationeel agency samenwerkingsmodel gelanceerd. Monks+ bouwt daarbij voor merken hybride operationele modellen op maat, waardoor er meer merkconsistentie, meer snelheid en value voor money kan ontstaan
Media.Monks ontwikkelt crossmediale campagne voor online bank Brand New Day
Media.Monks heeft een crossmediale campagne ontwikkeld voor de online bank Brand New Day Daarin speelt ondernemer en columnist Sander Schimmelpenninck de hoofdrol
Media.Monks stelt Martine Lemans en Pierre Nelwan aan als Managing Directors
Pierre Nelwan en Martine Lemans zijn aangesteld als Managing Directors van de wereldwijde core hub van Media.Monks, waar creatie en technologie samenkomen voor de digitale productie
MediaMonks neemt Italiaans creative content marketing agency Miyagi over
Miyagi is opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi, Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts
Media.Monks haalt ProRail binnen
Na een aanbesteding heeft ProRail Media.Monks aangesteld als partner voor de campagnes van het spoorwegbedrijf. Eerder had Ogilvy het account
VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden
Don Diablo en Media.Monks lanceren videoclip om aarde te vergroenen
Don Diablo en Justdiggit brengen de Too Much To Ask uit met de gezamenlijke missie om de aarde te vergroenen en af te koelen. De clip is gemaakt in samenwerking met Media.Monks en Ty Dolla $ign
S4Capital neemt Zemoga over
S4Capital neemt het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga over. Zemoga zal bij Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekendgemaakt
S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over
Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers
S4Capital lanceert overkoepelend merk Media.Monks
S4Capital lanceert Media.Monks als één overkoepelend merk dat MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden zijn visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive
MediaMonks creëert felicitatiecampagne Ajax
Om Ajax met de 35e landstitel te feliciteren heeft hoofdsponsor Ziggo samen met MediaMonks een digitale campagne ontwikkeld die de komende dagen via social media, print en DOOH in Amsterdam te zien zal zijn
S4 Capital acquires Decoded Advertising
Integrated creative, technology and media agency Decoded Advertising has joined S4 Capital with the new outfit now keen to integrate the unitary offering with new efficiency.
Bram Krikke lanceert label De Boekenclub met Mediamonks
Bram Krikke komt met het label De Boekenclub. Voor de lancering van het merk heeft werkte hij via MediaMonks Originals samen met jong creatief en regietalent Willem Beelaerts van Blokland en Kris Pouw
MediaMonks Lab team trials use of AI in video conferencing
MediaMonks Lab team has experimented how machine learning can augment video conferencing in a bid to break from the monotony of repetitive video calls that have become the new normal during the Covid-19 times.
Moederbedrijf MediaMonks haalt hoogste beurskoers ooit
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Terwijl concurrenten als WPP, IPG, Publicis en Dentsu nog lang niet hun beurswaarde terughebben, heeft S4Capital een spurt omhoog gemaakt
Jelle Kolleman weg bij Mediamonks Films & Content
Jelle Kolleman is per 1 juni vertrokken bij MediaMonks. Hij heeft de labels Made for Digital en Boardroom opgezet, waar film- en videocontent voor de digitale wereld wordt geproduceerd
SIRE steekt met #DASLIEF Nederlanders hart onder de riem
SIRE begint de campagne #DASLIEF. Om iedereen die nu iets extra’s voor een ander doet te bedanken en anderen te inspireren ook iets liefs te doen
[Interview] Victor Knaap: De consument verwacht dat je overal op het juiste moment de juiste boodschap vertelt
Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?
Jordi van de Bovenkamp creatief directeur MediaMonks
MediaMonks maakt bekend dat het Europese creatieve team versterkt wordt door de aanstelling van Jordi van de Bovenkamp als creatief directeur. Hij maakt de overstap na acht jaar werkzaam te zijn geweest bij Boomerang Agency
MediaMonks merges with Firewood
S4Capital plc, the new age, new era digital advertising and marketing services company, announces that its digital global content practice MediaMonks today merges with Firewood, an international digital marketing agency built on extensive partnerships with some of the world's best-known technology brands.
Pink Ribbon, The Odd Shop en MediaMonks maken campagne tegen borstkanker
In oktober is het borstkankermaand. Daarom lanceert Pink Ribbon in samenwerking met The Odd Shop en MediaMonks een campagne om heel Nederland de handen ineen te laten slaan
MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo
MediaMonks heeft zich ingezet voor de merkcampagne van VodafoneZiggo voor GigaNet, het netwerk van het bedrijf. De campagne is van start gegaan op televisie, internet en social media
MediaMonks verhuist deels naar Amsterdam
Na bijna twintig jaar vestigt het productiebedrijf zich in Amsterdam op de Houthavens met digitale creatie, film- en contentstudio’s, onder nieuw management
MediaMonks en IMA fuseren
MediaMonks en IMA gaan samen verder. Topman sir Martin Sorrell van S4 Capital, eigenaar van MediaMonks, maakt dat via LinkedIn bekend.
MediaMonks creates digital platform Pink Ribbon
Pink Ribbon Germany teamed up with DDB Düsseldorf and MediaMonks to develop Pink ribbon care while you care, the first body care brand — consisting of a shower gel and body lotion — that helps women examine their breasts at home
Caramel Pictures gaat over in MediaMonks
Het food & liquids filmproductiebedrijf Caramel Pictures sluit zich aan bij MediaMonks. Caramel is in 1977 opgericht door Will van der Vlugt en specialiseert zich in table-top film en fotografie. Het bedrijf werkt voor FMCG-klanten zoals Unilever, Nestlé, Danone en The Coca-Cola Company en produceert content voor merken als Heineken, KFC, KitKat, Lays en Magnum
MADE.FOR.DIGITAL breidt internationaal productienetwerk uit in Kaapstad
Film- en contentproductiehuis MADE.FOR.DIGITAL, met kantoren in onder andere Amsterdam, Los Angeles en Singapore, opent een vestiging in Kaapstad. Met het kantoor verlaagt MADE.FOR.DIGITAL de drempel voor internationale producties
Jochem van Berne Managing Director Festina
Jochem van Berne volgt oprichter en managing director Remy Harrewijn op als Managing Director van het Festina. Van Berne heeft hiervoor ervaring opgedaan bij bekende, digitale, bureaus
MediaMonks Opens MediaMonks Labs
MediaMonks launches a new R&D division to service agencies, brands and technology companies. Focusing on innovation and rapid prototyping, MediaMonks Labs is helmed by MediaMonks' former Head of Games Sander van der Vegte
Sir Martin Sorrell en MediaMonks eens over overname
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of Sorrell, of WPP, het bedrijf waarvan hij in april terugtrad als CEO. Sorrel is officieel verwelkomd als Senior Monk