Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Media.Monks en GVB introduceren de eerste Nederlandse reisdichter

02-11-2022 | 09:21:00
Om Amsterdammers de verbinding van het openbaar vervoer te laten voelen, introduceert de Amsterdamse vervoerder de eerste Nederlandse Reisdichter: Roziena Salihu. Media.Monks is verantwoordelijk voor het concept en het uitvoeren van de campagne

Media.Monks en Pink Ribbon introduceren Omarmband borstkankermaand

05-10-2022 | 09:52:10
De hele maand oktober is het borstkankermaand, met als thema zelfliefde. Media.Monks lanceert daarom in samenwerking met Pink Ribbon een campagne om aandacht te vragen voor borstkanker. De campagne roept op om vrouwen met borstkanker te omarmen

[Interview] Robert van der Lans over Government.Monks

10-08-2022 | 17:03:00
Media.Monks won samen met Roorda, DOT (TBWA), Havas Lemz en Noise de aanbesteding om de overheidscommunicatie te gaan doen voor DPC. Daarbij hebben ze een raamovereenkomst gekregen voor de campagne dienstverlening. We spraken met Robert van der Lans, Creative Director van Government.Monks bij Media.Monks

Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid

04-08-2022 | 10:12:28
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening

[Rumoer] Cosmopolitan | Nationale Nederlanden | Media.Monks | Heineken | Nancy Pelosi | Pride

04-08-2022 | 07:17:00
Cosmopolitan (NL) viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW merk (GenZ & Young Millennials, 18-35 jaar) in Nederland.Het merk adviseert, motiveert en inspireert

Media.Monks introduceert Monks+ voor hybride operationele samenwerkingsmodellen

17-03-2022 | 15:03:00
Media.Monks heeft onder de naam Monks+ een hybride operationeel agency samenwerkingsmodel gelanceerd. Monks+ bouwt daarbij voor merken hybride operationele modellen op maat, waardoor er meer merkconsistentie, meer snelheid en value voor money kan ontstaan

Media.Monks ontwikkelt crossmediale campagne voor online bank Brand New Day

09-02-2022 | 16:56:00
Media.Monks heeft een crossmediale campagne ontwikkeld voor de online bank Brand New Day Daarin speelt ondernemer en columnist Sander Schimmelpenninck de hoofdrol

Media.Monks stelt Martine Lemans en Pierre Nelwan aan als Managing Directors

03-02-2022 | 15:25:00
Pierre Nelwan en Martine Lemans zijn aangesteld als Managing Directors van de wereldwijde core hub van Media.Monks, waar creatie en technologie samenkomen voor de digitale productie

MediaMonks neemt Italiaans creative content marketing agency Miyagi over

15-11-2021 | 16:21:00
Miyagi is opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi,  Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts

Media.Monks haalt ProRail binnen

03-11-2021 | 14:39:00
Na een aanbesteding heeft ProRail Media.Monks aangesteld als partner voor de campagnes van het spoorwegbedrijf. Eerder had Ogilvy het account

VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority

20-10-2021 | 11:23:00
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden

Don Diablo en Media.Monks lanceren videoclip om aarde te vergroenen

01-10-2021 | 10:16:00
Don Diablo en Justdiggit brengen de Too Much To Ask uit met de gezamenlijke missie om de aarde te vergroenen en af te koelen. De clip is gemaakt in samenwerking met Media.Monks en Ty Dolla $ign

S4Capital neemt Zemoga over

17-09-2021 | 12:06:00
S4Capital neemt het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga over. Zemoga zal bij  Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekendgemaakt

S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 

08-09-2021 | 16:17:00
Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers

S4Capital lanceert overkoepelend merk Media.Monks

03-08-2021 | 11:56:00
S4Capital lanceert Media.Monks als één overkoepelend merk dat MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden zijn visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive

MediaMonks creëert felicitatiecampagne Ajax

03-05-2021 | 10:29:00
Om Ajax met de 35e landstitel te feliciteren heeft hoofdsponsor Ziggo samen met MediaMonks een digitale campagne ontwikkeld die de komende dagen via social media, print en DOOH in Amsterdam te zien zal zijn

S4 Capital acquires Decoded Advertising

05-01-2021 | 09:47:18
Integrated creative, technology and media agency Decoded Advertising has joined S4 Capital with the new outfit now keen to integrate the unitary offering with new efficiency.

Bram Krikke lanceert label De Boekenclub met Mediamonks

01-12-2020 | 12:15:57
Bram Krikke komt met het label De Boekenclub. Voor de lancering van het merk heeft werkte hij via MediaMonks Originals samen met jong creatief en regietalent Willem Beelaerts van Blokland en Kris Pouw

MediaMonks Lab team trials use of AI in video conferencing

05-06-2020 | 13:32:52
MediaMonks Lab team has experimented how machine learning can augment video conferencing in a bid to break from the monotony of repetitive video calls that have become the new normal during the Covid-19 times.

Moederbedrijf MediaMonks haalt hoogste beurskoers ooit

04-06-2020 | 18:26:00
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Terwijl concurrenten als WPP, IPG, Publicis en Dentsu nog lang niet hun beurswaarde terughebben, heeft S4Capital een spurt omhoog gemaakt

Jelle Kolleman weg bij Mediamonks Films & Content

03-06-2020 | 17:26:00
Jelle Kolleman is per 1 juni vertrokken bij MediaMonks. Hij heeft de labels Made for Digital en Boardroom opgezet, waar film- en videocontent voor de digitale wereld wordt geproduceerd

SIRE steekt met #DASLIEF Nederlanders hart onder de riem

27-03-2020 | 08:02:00
SIRE begint de campagne #DASLIEF. Om iedereen die nu iets extra’s voor een ander doet te bedanken en anderen te inspireren ook iets liefs te doen

[Interview] Victor Knaap: De consument verwacht dat je overal op het juiste moment de juiste boodschap vertelt

13-01-2020 | 13:28:00
Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

Jordi van de Bovenkamp creatief directeur MediaMonks

04-11-2019 | 13:13:02
MediaMonks maakt bekend dat het Europese creatieve team versterkt wordt door de aanstelling van Jordi van de Bovenkamp ​​als creatief directeur. Hij maakt de overstap na acht jaar werkzaam te zijn geweest bij Boomerang Agency

MediaMonks merges with Firewood

08-10-2019 | 09:24:40
S4Capital plc, the new age, new era digital advertising and marketing services company, announces that its digital global content practice MediaMonks today merges with Firewood, an international digital marketing agency built on extensive partnerships with some of the world's best-known technology brands.

Pink Ribbon, The Odd Shop en MediaMonks maken campagne tegen borstkanker

26-09-2019 | 12:37:00
In oktober is het borstkankermaand. Daarom lanceert Pink Ribbon in samenwerking met The Odd Shop en MediaMonks een campagne om heel Nederland de handen ineen te laten slaan

MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo

23-09-2019 | 16:01:00
MediaMonks heeft zich ingezet voor de merkcampagne van VodafoneZiggo voor GigaNet, het netwerk van het bedrijf. De campagne is van start gegaan op televisie, internet en social media

MediaMonks verhuist deels naar Amsterdam

06-09-2019 | 12:18:00
Na bijna twintig jaar vestigt het productiebedrijf zich in Amsterdam op de Houthavens met digitale creatie, film- en contentstudio’s, onder nieuw management

MediaMonks en IMA fuseren

12-08-2019 | 09:23:55
MediaMonks en IMA gaan samen verder. Topman sir Martin Sorrell van S4 Capital, eigenaar van MediaMonks, maakt dat via LinkedIn bekend.

MediaMonks creates digital platform Pink Ribbon

30-04-2019 | 12:53:00
Pink Ribbon Germany teamed up with DDB Düsseldorf and MediaMonks to develop Pink ribbon care while you care, the first body care brand — consisting of a shower gel and body lotion — that helps women examine their breasts at home

Abonneer je op onze nieuwsbrief.