nieuws
Tag Resultaten
Media.Monks en GVB introduceren de eerste Nederlandse reisdichter
Om Amsterdammers de verbinding van het openbaar vervoer te laten voelen, introduceert de Amsterdamse vervoerder de eerste Nederlandse Reisdichter: Roziena Salihu. Media.Monks is verantwoordelijk voor het concept en het uitvoeren van de campagne
Media.Monks en Pink Ribbon introduceren Omarmband borstkankermaand
De hele maand oktober is het borstkankermaand, met als thema zelfliefde. Media.Monks lanceert daarom in samenwerking met Pink Ribbon een campagne om aandacht te vragen voor borstkanker. De campagne roept op om vrouwen met borstkanker te omarmen
[Interview] Robert van der Lans over Government.Monks
Media.Monks won samen met Roorda, DOT (TBWA), Havas Lemz en Noise de aanbesteding om de overheidscommunicatie te gaan doen voor DPC. Daarbij hebben ze een raamovereenkomst gekregen voor de campagne dienstverlening. We spraken met Robert van der Lans, Creative Director van Government.Monks bij Media.Monks
Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening
[Rumoer] Cosmopolitan | Nationale Nederlanden | Media.Monks | Heineken | Nancy Pelosi | Pride
Cosmopolitan (NL) viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW merk (GenZ & Young Millennials, 18-35 jaar) in Nederland.Het merk adviseert, motiveert en inspireert
Media.Monks introduceert Monks+ voor hybride operationele samenwerkingsmodellen
Media.Monks heeft onder de naam Monks+ een hybride operationeel agency samenwerkingsmodel gelanceerd. Monks+ bouwt daarbij voor merken hybride operationele modellen op maat, waardoor er meer merkconsistentie, meer snelheid en value voor money kan ontstaan
Media.Monks ontwikkelt crossmediale campagne voor online bank Brand New Day
Media.Monks heeft een crossmediale campagne ontwikkeld voor de online bank Brand New Day Daarin speelt ondernemer en columnist Sander Schimmelpenninck de hoofdrol
Media.Monks stelt Martine Lemans en Pierre Nelwan aan als Managing Directors
Pierre Nelwan en Martine Lemans zijn aangesteld als Managing Directors van de wereldwijde core hub van Media.Monks, waar creatie en technologie samenkomen voor de digitale productie
MediaMonks neemt Italiaans creative content marketing agency Miyagi over
Miyagi is opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi, Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts
Media.Monks haalt ProRail binnen
Na een aanbesteding heeft ProRail Media.Monks aangesteld als partner voor de campagnes van het spoorwegbedrijf. Eerder had Ogilvy het account
VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden
Don Diablo en Media.Monks lanceren videoclip om aarde te vergroenen
Don Diablo en Justdiggit brengen de Too Much To Ask uit met de gezamenlijke missie om de aarde te vergroenen en af te koelen. De clip is gemaakt in samenwerking met Media.Monks en Ty Dolla $ign
S4Capital neemt Zemoga over
S4Capital neemt het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga over. Zemoga zal bij Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekendgemaakt
S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over
Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers
S4Capital lanceert overkoepelend merk Media.Monks
S4Capital lanceert Media.Monks als één overkoepelend merk dat MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden zijn visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive
MediaMonks creëert felicitatiecampagne Ajax
Om Ajax met de 35e landstitel te feliciteren heeft hoofdsponsor Ziggo samen met MediaMonks een digitale campagne ontwikkeld die de komende dagen via social media, print en DOOH in Amsterdam te zien zal zijn
S4 Capital acquires Decoded Advertising
Integrated creative, technology and media agency Decoded Advertising has joined S4 Capital with the new outfit now keen to integrate the unitary offering with new efficiency.
Bram Krikke lanceert label De Boekenclub met Mediamonks
Bram Krikke komt met het label De Boekenclub. Voor de lancering van het merk heeft werkte hij via MediaMonks Originals samen met jong creatief en regietalent Willem Beelaerts van Blokland en Kris Pouw
MediaMonks Lab team trials use of AI in video conferencing
MediaMonks Lab team has experimented how machine learning can augment video conferencing in a bid to break from the monotony of repetitive video calls that have become the new normal during the Covid-19 times.
Moederbedrijf MediaMonks haalt hoogste beurskoers ooit
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Terwijl concurrenten als WPP, IPG, Publicis en Dentsu nog lang niet hun beurswaarde terughebben, heeft S4Capital een spurt omhoog gemaakt
Jelle Kolleman weg bij Mediamonks Films & Content
Jelle Kolleman is per 1 juni vertrokken bij MediaMonks. Hij heeft de labels Made for Digital en Boardroom opgezet, waar film- en videocontent voor de digitale wereld wordt geproduceerd