Tag Resultaten
[Podcast] Andrea Huijssoon over Heineken
Andrea Huijssoon is mediamanager bij Heineken. Ze is de meest invloedrijke marketeer in DeMarketing100 van Nederlands MediaNetwerk. In deze podcast vertelt ze over allerlei aspecten van haar werk, zoals de introductie van Heineken 0.0
[Podcast] Stacey Rookhuizen over Bombilate
Stacey Rookhuizen is oprichter van Bombilate, maar is bij velen nog een bekend gezicht vanwege haar jurylidmaatschap bij The X-Factor en deelname aan allerlei televisieprogramma’s. Bij MarketingReport Radio vertelt ze over haar bedrijf in online televisie
[Podcast] Ellen Bark-Lindhout over Collider Amsterdam
Ellen Bark-Lindhout is mede-oprichter van Collider Amsterdam, een accelerator die investeert in madtech-start-ups. Wat dat is en hoe ze werken, vertelt Ellen Bark in de uitzending van Marketing Report Radio
[Podcast] Peter-Jan Melenhorst over VELUX
Peter-Jan Melenhorst is manager channelmanagement bij VELUX. Zijn bedrijf richt zich met campagnes op consumenten en op de zakelijke markt, zoals aannemers die dakramen en dakkapellen plaatsen bij mensen thuis
[Podcast] René Zeedijk over MediaScience en ZIGT, WhatsApp en de luistercijfers radio
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk over DPG Media, JCDecaux en chatbots
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Dit keer duikt hij in de overname van Sanoma door DPG Media, de lege reclameborden op treinstations en de trends voor 2020
[Podcast] Pieter Bas Boertje over D&B Eventmarketing
Pieter Bas Boertje is ondernemer en eigenaar van D&B Eventmarketing. Hij zit al sinds zijn vijftiende in het event-vak. Een feest op de middelbare school met Ad Visser was de start van zijn loopbaan achter de schermen van evenementen
[Podcast] Thomas Bunnik over Whoppah
Thomas Bunnik is co-founder en CEO van Whoppah, een online marktplaats voor het hogere segment gebruikte kunst en meubels. Na de verkoop van zijn vermogensbeheerder Pritle en een korte loopbaan bij BinckBank, wilde hij iets doen tegen klimaatverandering
[Podcast] Mariëlle Krouwel over Fred van Leer, kerstcommercials en de mismatch tussen adverteerder en bureau
Mariëlle Krouwel is Head of Brand Portfolio, Media & Communications bij de Volksbank, de Nederlandse staatsbankorganisatie achter ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS. Ze is daarnaast blogger, spreker en een marketeer in hart en nieren
[Podcast] René Zeedijk over Too Good To Go, purposemarketing en meer
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
MediaScience ontwikkelt campagne Hostnet
MediaSience heeft samen met Hostnet een campagne ontwikkeld met de slogan: Hosting is overal hetzelfde, service niet. Daarmee wil Hostnet een tegenwicht bieden tegenover een branche die veelal communiceert op basis van prijzen en technische specificaties
[Podcast] René Zeedijk over outdoor media, cryptocurrency en Albert Heijn
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Joppe Andriessen van MediaScience over creatie met behulp van data
Joppe Andriessen is Head of Creative and Strategy bij MediaScience. Hij vertelt over hoe je data effectief kunt inzetten bij creatie
Campagne Kidsweek: Best handig om je eigen krant te lezen
Kidsweek is een campagne begonnen. Daarin wil de krant kinderen laten zien dat het lezen van Kidsweek voordelen kan opleveren
[Podcast] René Zeedijk over de Cookie-nee knop, veranderende verdienmodellen en winkelstraten
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk over video-on-demand vs lineaire televisie, Arie Slob vs Frank Volmer, voice, Google & podcast
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk over Radio 10, Radio Veronica, Google, Apple, Huawei, Roorda, de Europese verkiezingen, Albert Heijn en flexible pricing
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk over Disney, Samsung, Hudson's Bay, Faktor en Bavaria
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk: RTL investeert 350 miljoen in video, Netflix 15 miljard
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk: Het wordt bij Talpa Network alleen maar meer, meer en meer
René Zeedijk is founding partner van de Media Science. Iedere maand laat hij zijn licht schijnen op actuele ontwikkelingen. Deze podcast staat in het teken van een reclamevrije NPO en de overname van LINDA.-uitgever Mood for Magazines door Talpa Network en wat dat voor Talpa Network betekent op gebied van data
MediaScience werkt voor Qmusic
Qmusic kiest MediaScience voor digitale media en creatie. Om de groei van Qmusic te ondersteunen heeft het radiobedrijf MediaScience uitgekozen om te helpen met digitale campagnes