Tag Resultaten
[Interview] Jens Hellewaard over de start van Het Volksportret
Jens Hellewaard verlaat het creatief bureau N=5 om een eigen bedrijf te starten onder de naam het Volksportret. Daarmee wil hij inzichten geven in alle doelgroepen in Nederland om inclusievere en effectievere communicatie mogelijk te maken
Slachtofferhulp Nederland, N=5 en Microphone Media lanceren podcast over seksuele exposing
N=5 heeft in samenwerking met Microphone Media voor Slachtofferhulp Nederland een campagne en podcastreeks ontwikkeld om ouders mee te nemen in de realiteit van sexting en seksuele exposing
DELTA kiest N=5 als lead agency voor branding en campagnes
Telecomprovider DELTA heeft N=5 gekozen als lead agency voor branding en campagnes. Sinds 2021 voert DELTA campagne om zijn bekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland
The Best of Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B + BRONS Campagnes - N=5: Volop ondernemen
Deze case is het toonbeeld van het synergie-effect tussen content en advertising. De kernbelofte van ABN AMRO is Expertise for you.
Ministerie van Defensie met Dentsu Creative/Radancy en Media.Monks/N=5 in zee voor wervingscampagnes
Het Ministerie van Defensie gaat per 1 juli 2024 in zee met Dentsu Creative en Radancy voor de ontwikkeling van wervingscampagnes
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
Auping kiest voor N=5 als lead agency
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes
Bauhaus kiest N=5 als lead campagne agency
Eerder koos Bauhaus al voor Somention als hun lead social bureau. N=5 en Somention zullen dan ook nauw samenwerken op het nieuwe traject
N=5 ontwikkelt privacyschendings-campagne voor de Consumentenbond
Vanaf 1 maart start ook de door reclamebureau N=5 ontwikkelde campagne die consumenten bewust moet maken van dit datamisbruik
N=5 en Stedin ontwikkelen eKlok voor slim stroomgebruik
Het is een groot maatschappelijk probleem: het wordt steeds drukker op ons stroomnet. Om mensen meer bewust te maken van hun stroomgebruik en met name het moment waarop ze dat doen, ontwikkelde netbeheerder Stedin in samenwerking met N=5 de allereerste eKlok
[Whitepaper Sessions 2023] Anne Stokvis: Denk groot; creatieve inzichten uit New York
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers was Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5. Wij hebben haar gevraagd om haar presentatie samen te vatten in een column
N=5 en Prominent komen met Alle aandacht voor jouw zitplezier
Met een andere merkidentiteit en merkcampagne wordt de filosofie tot leven gebracht voor een jongere doelgroep.
N=5 komt met vervolg op seizoenscampagnes Holland & Barrett: Winterfit
N=5 en Holland & Barrett lanceren de campagne Winterfit. Een roep aan heel Nederland om juist in de winter in actie te komen.
N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft
Hé wat leuk! Een bericht van... Anne Stokvis
Hoera! Jildou Van Der Bijl is de nieuwe hoofdredacteur van Hema. Eindelijk (weer) een Nederlands merk dat zich als uitgever gaat gedragen. Wat een slimme zet van CEO Saskia Egas Reparaz. Als voormalig redacteur (NOS, DWDD, Radio1) ben ik vooral nieuwsgierig naar wat ze gaat doen
Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?
WhitePaper Sessions 2023: N=5 | Pink Marketing | Towel Media | De Combinatie van Factoren | Havas Media | ZIGT
Voorafgaand aan M100 2023, organiseerden Marketing Report en Media Meetings & Magazines voor de derde keer de WhitePaper Sessions. Onder leiding van Wierish Debipersad, Commercial Director bij Clear Channel, gaven zes bureaus een presentie in deze interactieve marketeers-only sessie
Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD Non-Profit - N=5: Ondraaglijke sieraden
30% van de jongeren heeft te maken met shame-sexting. Het ongewenst doorsturen van intieme beelden. Slechts 5% zoekt hulp vanwege schaamte.
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
WhitePaper Sessions 2023 | Havas Media | N=5 | Pink Marketing | DCVF | Towel | ZIGT
Voorafgaand aan het M100 Event 2023 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de vierde editie van de WhitePaper Sessions. Een kleinschalig, interactief event dat in het kader staat van hoogwaardige kennistransfer. Dit is een marketeers-only kennissessie en kosteloos te bezoeke
Consumentenbond en N=5 haken aan op Black Friday met Eerlijk Waar?!
Het bizarre verhaal van consument Suus speelt in op de sales frenzy tijdens Black Friday en laat het belang zien om goed geïnformeerd te zijn.
Gepubliceerd door: Nico