Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

AkzoNobel kiest Ogilvy

24-01-2023 | 14:39:00
AkzoNobel heeft Ogilvy gekozen als reclamebureau in meerdere EMEA-landen waaronder Spanje, Polen, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. AkzoNobel is een beursgenoteerd Nederlands chemieconcern dat zich zegt te focussen op innovatie en duurzaamheid

Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence

04-07-2022 | 10:35:00
Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen

Ogilvy Social.Lab Amsterdam versterkt en breidt creatieve team uit

19-05-2022 | 13:12:00
Ogilvy Social.Lab versterkt het creative team door de aanstelling van Desiree Leiprecht en de promoties van Diego LautonDeOliveira en Federico BotellaPadilla als Creative Directors

Sea Shepherd & Ogilvy Social.Lab lanceren Cath of the Day 2050-campagne

07-04-2022 | 14:50:00
Sea Shepherd heeft samen met Ogilvy Social.Lab de campagne Catch Of The Day 2050 gelanceerd middels het tonen van vissen en schaaldieren die gemaakt zijn van in de Noordzee gevonden visnetten

Panenka en Ogilvy Social.Lab inspireren voetballiefhebbers om goals te planten

21-03-2022 | 09:06:00
Ogilvy Social.Lab Amsterdam en onafhankelijk voetbalmagazine Panenka lanceren het bomenplantinitiatief Planting Goals

Ogilvy appoints Andy Main as Global CEO

24-06-2020 | 13:47:03
Global marketing communications company Ogilvy has appointed Andy Main Global CEO effective end of July.

Campagne Philips en Ogilvy Social.Lab rondom hartveiligheid

22-10-2019 | 14:50:17
Philips vraagt in een campagne samen met Ogilvy Social.Lab Amsterdam aandacht voor de hartveiligheid van Nederland. Tijdens de Marathon Eindhoven van 13 oktober 2019 droegen verschillende hardlopers een speciaal voor Philips ontworpen, interactief LED-hardloopshirt

Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard

01-11-2018 | 12:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau

Abonneer je op onze nieuwsbrief.