nieuws
Tag Resultaten
AkzoNobel kiest Ogilvy
AkzoNobel heeft Ogilvy gekozen als reclamebureau in meerdere EMEA-landen waaronder Spanje, Polen, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. AkzoNobel is een beursgenoteerd Nederlands chemieconcern dat zich zegt te focussen op innovatie en duurzaamheid
Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence
Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen
Ogilvy Social.Lab Amsterdam versterkt en breidt creatieve team uit
Ogilvy Social.Lab versterkt het creative team door de aanstelling van Desiree Leiprecht en de promoties van Diego LautonDeOliveira en Federico BotellaPadilla als Creative Directors
Sea Shepherd & Ogilvy Social.Lab lanceren Cath of the Day 2050-campagne
Sea Shepherd heeft samen met Ogilvy Social.Lab de campagne Catch Of The Day 2050 gelanceerd middels het tonen van vissen en schaaldieren die gemaakt zijn van in de Noordzee gevonden visnetten
Panenka en Ogilvy Social.Lab inspireren voetballiefhebbers om goals te planten
Ogilvy Social.Lab Amsterdam en onafhankelijk voetbalmagazine Panenka lanceren het bomenplantinitiatief Planting Goals
Ogilvy appoints Andy Main as Global CEO
Global marketing communications company Ogilvy has appointed Andy Main Global CEO effective end of July.
Campagne Philips en Ogilvy Social.Lab rondom hartveiligheid
Philips vraagt in een campagne samen met Ogilvy Social.Lab Amsterdam aandacht voor de hartveiligheid van Nederland. Tijdens de Marathon Eindhoven van 13 oktober 2019 droegen verschillende hardlopers een speciaal voor Philips ontworpen, interactief LED-hardloopshirt
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau