Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Jesse Mons Managing Director Robot Kittens

30-03-2022 | 15:16:00
Jesse Mons start per 31 maart 2021 als Managing Director en partner van het creatief technisch bureau Robot Kittens in Hilversum. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de agency, en gaat samen met oprichters Tijmen Mulder en Niels Filmer het bureau operationeel verder professionaliseren

iO zet talentengroei in Benelux voort met 45 collega’s

24-02-2022 | 10:51:00
Bij fullservice bureau iO hebben ze aan enthousiaste sollicitanten geen gebrek. Dit jaar alleen al begonnen er bij de verschillende campussen in de Benelux 45 mensen

[Interview] Michel van Velde (iO Utrecht): We gaan een campus ontwikkelen in Utrechtse Hoog Catharijne

23-02-2022 | 15:42:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Michel van Velde, Managing Director bij iO Utrecht (voorheen One Shoe)

[Interview] Django Weisz Blanchetta (SuperHeroes): Sonic branding en sonic design bepalen de emotie

23-02-2022 | 15:29:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Django Weisz Blanchetta, Managing Director en oprichter van SuperHeroes

Bravoure met site van Eye Filmmuseum winnaar Silver Lovie en publieksprijs

19-11-2021 | 14:11:35
Het Amsterdamse digital design agency Bravoure heeft de Silver Lovie Award en de publieksprijs gewonnen voor de site van Eye Filmmuseum. De Lovie Awards staan voor het beste digitale werk in Europa

Youbahn kiest voor Hammerfest

20-08-2021 | 10:07:00
Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus 2021 ondersteunt het bedrijf Youbahn, een uitzendplatform voor een jonge generatie met social content creatie, strategie en advertising

Soda Studio benoemt Flin Nortier tot partner

06-05-2021 | 15:18:00
Flin Nortier is benoemd tot partner van digital productdesign bureau Soda. Hij is ruim 8 jaar betrokken bij het bedrijf, dat onderdeel is van het Amsterdamse bureaucollectief MakerStreet

GGZ-organisatie Arkin stelt normaal ter discussie in wervingscampagne

17-03-2021 | 13:21:00
In een online wervingscampagne geven GZ-professionals van Arkin hun visie op wat normaal is. De campagne Over normaal gesproken is het vervolg op de Mensoloog-campagne van Café Society en Gardeners

Code d’Azur benoemt Massimo Meijer tot Design Director

18-02-2021 | 14:17:00
Digital brand & experience bureau Code d’Azur heeft Massimo Meijer benoemd tot Design Director. Massimo Meijer zal in nauwe samenwerking met Design Director Priscilla de Gier, leiding geven aan het design team van het bureau

JBL en GoSpooky lanceren campagne Find Your Fit

11-12-2020 | 16:12:58
Audiomerk JBL lanceert in samenwerking met social-first marketingbureau GoSpooky een campagne ter ondersteuning van de lancering van JBL's True Wireless-oordopjes. De campagne is gestart in Nederland, Scandinavië, het Verenigd Koninkrijk, België, Frankrijk, Duitsland en Spanje

Creative Holland scherpt internationaliseringsstrategie aan

27-10-2020 | 15:58:19
Creative Holland, het internationaliseringsplatform van de topsector creatieve industrie, legt de komende periode de focus op drie landen: de Verenigde Staten, China en Duitsland

Peek Creative Studios is overgenomen door Wenneker Group

21-10-2020 | 07:00:00
Peek Creative Studios in Etten-Leur is per 21 oktober 2020 overgenomen door de Wenneker Group. De overname geschiedt via de overname van alle aandelen, waarbij Michel Sohier een belang in Wenneker Group verkrijgt

[Interview] Rogier IJzermans en Wouter Glaser over Born05 Group

16-10-2020 | 16:26:00
Begin oktober nam Born05 Group PR bureaus Glasnost en Fitzgerald over. Marketing Report spreekt met Rogier IJzermans en Wouter Glaser over de plannen en ambities van Born05 Group

[Interview] Bert Hagendoorn over kansen voor de bureauwereld

14-10-2020 | 22:59:00
"Op dit moment is de stemming bij de meeste bureaus die ik spreek, dus aan de digitale kant van de business, over het algemeen goed - een aantal heeft het zelfs nog nooit zo druk gehad als nu. Dat is een direct gevolg van de enorme digitaliseringsslag: die was al gaande, maar is nu in een enorme versnelling gekomen..."

Born05 Group neemt Glasnost en Fitzgerald over

05-10-2020 | 07:33:00
Met de overname neemt Born05 Group een volgende stap in het realiseren van de visie op een volledig geïntegreerde dienstverlening voor merken. Met het toetreden van de twee bureaus telt de groep 160 medewerkers en creatieve hubs in Utrecht en Amsterdam

Buro Dertig en Goeie Ouwe Koeien starten campagne Gewoon Gaan voor culturele sector

10-09-2020 | 15:16:30
Buro Dertig en Goeie Ouwe Koeien hebben een online campagne gelanceerd onder de noemer Gewoon Gaan. Naar musea, theaters, podia en filmhuizen. Juist nu

Samenwerkende brancheorganisaties lanceren The Summer School of Advertising

04-06-2020 | 16:59:00
IAB Nederland, VEA, MWG en PMA hebben in samenwerking met Upgrade een digitaal opleidingsprogramma voor de marketing- en media-industrie ontwikkeld onder de naam The Summer School of Advertising

Leolux kies One Shoe als digital designpartner

28-05-2020 | 15:44:00
Leolux, bekend van de designmeubelen van hoogstaande kwaliteit, neemt creatief & digitaal bureau One Shoe in de arm als digital designpartner

[Interview] Wouter Glaser over native advertising, pr en Yuri

10-02-2020 | 11:54:00
Glasnost richtte in oktober 2019 het native advertising-label Yuri op. Drie maanden later vertelt oprichter Wouter Glaser over de vorderingen van het nieuwe label

Bruut Amsterdam en Playground verzorgen millennialcampagne Duracel

19-08-2019 | 11:05:00
De uitingen omvatten onder andere een product-/moodfilm, een pre-rollversie van 20 seconden, een bumper ad van 6 seconden, een Instagram Story-ad en Digital Out Of Home. De campagne is door heel Nederland te zien

Hot Pepper maakt webserie TARGET voor Defensie

09-07-2019 | 12:49:10
Digital Studio Hot Pepper heeft voor het ministerie van Defensie een online serie gemaakt: TARGET. Defensie hoopt met de gefilmde jacht op influencers jongeren enthousiast te maken voor een loopbaan bij de krijgsmacht

Joris Cornielje nieuwe Creative Director bij Gravity

20-06-2019 | 15:35:00
Joris Cornielje is per 1 juni 2019 gestart bij Gravity als Creative Director. Met zijn komst zal de focus van Gravity versterkt worden met meer creatieve concepten, strategie en digital consultancy

Vedett en Storyboard nemen influencers op de hak met Faberyayo

11-06-2019 | 10:32:00
Het is voor het eerst dat Vedett een bekende naam aan het merk koppelt. In de campagne presenteert Faberyayo het influencerbestaan met een knipoog. In een driedelige serie krijgt men op sarcastische wijze een kijkje in de keuken van zijn 'perfecte influencerleven'

[Onderzoek] 100 grootste webshops hebben SEO niet op orde

20-05-2019 | 10:58:00
Alle grote webshops laten SEO-kansen liggen. Ze hebben een lange laadtijd en hun internationale SEO is niet goed op orde. Dat blijkt uit een uitgebreide analyse onder de (Twinkle Top) 100 grootste webshops in Nederland door onlinemarketingbureau Brandfirm

GoSpooky socialmediapartner EMEA voor onder andere JBL

07-05-2019 | 12:19:13
GoSpooky gaat als socialmediapartner aan de slag in EMEA voor Harman, het bedrijf achter merken als Harman Kardon en JBL. Het techbedrijf gaat samen met GoSpooky socialmediacontent en -campagnes creeëren voor zowel binnen- als buitenland

Adapt Innovatie neemt Crystal Marketing over

07-05-2019 | 12:06:00
Adapt Innovatie heeft per 1 mei 2019 alle activiteiten en medewerkers van Crystal Marketing overgenomen

Jordy van Meer naar NOSH Food Films

01-04-2019 | 09:02:44
Jordy van Meer, co-founder van Scrambled, stapt over naar NOSH Food Films als Creative Director. Samen met NOSH-oprichtster Mady Angelino vormt hij de dagelijkse leiding van het productiehuis

ConsumerAcquisition.com launches video automation platform

13-02-2019 | 12:39:00
ConsumerAcquisition.com today announced the launch of a video automation platform with new performance templates and self-service video bulk editor

[Nederlands MediaNetwerk TV] Bert Hagendoorn over positionering

12-10-2018 | 13:47:00
Bert Hagendoorn is positioneringsspecialist. Creatieve ondernemers schakelen hem in als deskundige om de positionering van het bedrijf onder de loep te leggen, alsmede de groei- en communicatiestrategie van het bedrijf (mede) te bepalen

[Onderzoek] Heeft de SEA-marketeer nog wel een baan in de toekomst?

07-08-2018 | 13:43:00
53 procent van de middelgrote tot grote Nederlandse bedrijven automatiseert hun SEA-activiteiten en dit wordt naar verwachting alleen maar meer

Abonneer je op onze nieuwsbrief