Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent

23-05-2022 | 11:55:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Erik Dijkman, partner bij Bambuu

[Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot

22-05-2022 | 18:21:00
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency

[Budi & Thijs] Fakereclame

20-05-2022 | 14:00:00
Alle goeroes ten spijt, het nieuwe normaal lijkt volgens mij verdacht veel op het oude normaal. Maar de corona-pandemie heeft ook weer laten zien dat de mens een raar wezen is

[Interview] Kasia van Hall over de overname van Brand New Galaxy door Stagwell

19-05-2022 | 09:58:00
Brand New Galaxy werd onlangs overgenomen door Stagwell. Wij spreken Kasia van Hall, Brand New Galaxy MD.

Epidemie komt met campagne voor Lassie Poké Bowl rijst

17-05-2022 | 09:46:40
De campagne van Lassie voor Lassie Poké Bowl rijst Kant-en-Klaar draait om het maken van een instagrammable poké bowl. Het Amsterdamse bureau epidemie verzorgde de campagne

[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer: Wanneer of waarom zou je je merk rebranden?

11-05-2022 | 11:56:00
Als je verantwoordelijk bent voor een merk dan spreekt het voor zich dat je wilt dat jouw merk zo goed mogelijk voor de dag komt. Niet alleen qua communicatie en campagnes, maar ook wat betreft je merkverhaal en visuele merkidentiteit. Dat vraagt om tijd, aandacht en de nodige investeringen

Wunderkind betreedt Nederlandse markt

10-05-2022 | 10:57:00
Wunderkind zet met een Amsterdamse vestiging zijn eerste stap in een Europese uitrol. Vanuit een UNESCO-grachtenpand in Amsterdam werkt het bureau voor onder meer diverse Europese merken

UEFA Futsal EURO 2022 en Cosmopolitan Sleepover genomineerd voor Cross Media Event 2022

05-05-2022 | 08:36:00
De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live

Abovo Maxlead, dentsu, Megawatt, Wavemaker en ZIGT genomineerd voor Cross Media Bureau 2022

04-05-2022 | 16:25:00
De vijf nominaties voor Cross Media Bureau 2022 zijn bekend. Welk bureau wordt de opvolger van Vertigo 6

Ronnie Besseling en Maaike Schutten starten Prosper & Bloom, the Brand Scaling Agency

04-05-2022 | 15:22:40
Ronnie Besseling en Maaike Schutten zien een nieuwe generatie bedrijven opstaan die fundamenteel anders omgaat met branding

[Column] Jasper van Zandbeek: Wie bezweert de marketingcrisis?

02-05-2022 | 09:55:43
Over de exacte definitie van contentmarketing kun je twisten. Het vakgebied is zo breed en de verschijningsvormen inmiddels zo divers, dat het zich steeds moeilijker in een hokje laat plaatsen. Is dat heel erg? Ik denk van niet

Code d’azur wint twee Webby Awards

29-04-2022 | 11:54:59
Tijdens de 26e editie van de jaarlijkse Webby Awards wint code d’azur twee awards voor Polestar met de campagne Making aNew

Dion van der Spek en Sean Nelissen partners Studio Piraat

20-04-2022 | 16:18:00
Studio Piraat start met de toetreding van Dion van der Spek en Sean Nelissen als mede-eigenaren een nieuw tijdperk

ADCN opent inschrijving Dutch Creativity Awards 2022

20-04-2022 | 11:48:00
ADCN heeft de inschrijvingen voor de Dutch Creativity Awards van 2022 geopend. De Nederlandse Club voor Creativiteit heeft dit jaar gekozen voor Unite to Ignite als thema voor de awards

[Budi & Thijs] Wist jij dat 70 tot 80 procent van alle productintroducties in de supermarkt mislukt?

20-04-2022 | 08:14:00
Elke maand mailen Budi Gonzalez de Chaves (MD) en Thijs de Boer (ECD) van Cheil elkaar over wat ze opvalt in het marketingvak.

Cloudfactory sluit zich aan bij by The Network

19-04-2022 | 14:11:04
Het onafhankelijke creatieve bureau Cloudfactory uit Amsterdam is toegetreden tot het internationale netwerk van onafhankelijke bureaus by the Network, dat opgericht is door Per Pedersen, voormalig Global Creative Chairman van de Grey Group

Branddoctors en TheMerge ontwikkelen categorie-overstijgende positionering voor Suzuki

19-04-2022 | 11:11:00
Suzuki heeft de merkpositionering gewijzigd en werkt voortaan met de slogan Serious about fun. Deze introductie gaat gepaard met de lancering van een merkcampagne in de Nederlandse markt

Drie senior creatives naar Alfred

14-04-2022 | 18:43:00
Met de komst van drie senior creatives heeft Alfred de creatieve vloer verder uitgebreid. In maart 2022 zijn Tim Visser en Thomas Overweg gestart als senior creative team. Art Director Albert Vegers is in november 2021 begonnen bij het bureau

Museon-Omniversum projecteert kritische vragen op Haagse gebouwen

14-04-2022 | 18:31:00
Museon-Omniversum heeft vanuit een bus maatschappijkritische stellingen op meerdere gebouwen in Den Haag geprojecteerd. Het museum vraagt daarmee aandacht voor prangende maatschappelijke kwesties en wil mensen tegelijkertijd bewust maken van hun eigen invloed op een betere wereld

Revitalize aan de slag voor inbiome

14-04-2022 | 16:40:00
Revitalize gaat aan de slag voor inbiome. Hiertoe hebben partijen een overeenkomst gesloten. Inbiome is een pionier in moleculaire diagnostiek. Het team ontwikkelt innovatieve moleculaire technologie die ervoor zorgt dat mensen gezonder en langer kunnen leven

Zandbeek ontwikkelt Glasvezelbustoer langs scholen voor KPN Netwerk

14-04-2022 | 16:00:00
KPN Netwerk lanceert in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek een interactief klaslokaal op locatie: de Glasvezelbus

Hennie van der Werff-Mantel aan de slag bij Bambuu

14-04-2022 | 12:06:00
Hennie van der Werff-Mantel is per 1 april 2022 aangesteld als marketingstrateeg bij Bambuu, een marketingdienstverlener. Ze gaat in haar rol als marketingstrateeg bedrijven helpen hun groeiambities verder te verwezenlijken

Belgische topcreatieven starten Joe Public Antwerpen

14-04-2022 | 11:50:00
Manuel Ostyn en Pieter Staes gaan samen met Strategy Director Mélanie Dalla-Riva de eerder aangekondigde vestiging van Joe Public in België leiden. Joe Public Take-Away Advertising zal 2 mei de deuren openen op de Oude Leeuwenrui in Antwerpen

TBWA\Neboko en TBWA\X ontwikkelen McDelivery Detector

13-04-2022 | 15:32:00
TBWA\Neboko en TBWA\X hebben de McDelivery Detector ontwikkeld voor McDonalds. Dit apparaatje detecteert of je je eten laat aanbranden en bestelt automatisch eten bij McDelivery. De McDelivery Detector wordt beperkt uitgebracht

Allianz Direct met opnieuw Usain Bolt in commercial van Alfred

13-04-2022 | 08:30:00
Allianz Direct heeft opnieuw een commercial laten maken door Alfred met Usain Bolt. Daarin wordt duidelijk wat er tijdens een vakantie allemaal mis kan gaan: thuis, met zijn auto, maar ook op reis. Dit is geen probleem voor Usain Bolt, want hij weet dat je bij Allianz Direct alles makkelijk en direct kan regelen

Joe Public rolt internationaal uit en start kantoor in Antwerpen

10-04-2022 | 15:01:00
De oprichters van het Nederlandse en Zuid-Afrikaanse Joe Public beginnen samen Joe Public Worldwide en rollen het Take-Away Advertising model internationaal uit, allereerst in Europa. Op 1 mei zal de eerste vestiging worden geopend in Antwerpen

Cloudfactory en Mr. Frank komen met Snack Flags for Ukraine

08-04-2022 | 13:16:00
Creative agency Cloudfactory en productiemaatschappij Mr. Frank zijn een landelijke campagne gestart om niet alleen aandacht te vragen voor de oorlog in Oekraïne en steun te betuigen aan de slachtoffers, maar om ook daadwerkelijk iets bij te dragen

Sea Shepherd & Ogilvy Social.Lab lanceren Cath of the Day 2050-campagne

07-04-2022 | 14:50:00
Sea Shepherd heeft samen met Ogilvy Social.Lab de campagne Catch Of The Day 2050 gelanceerd middels het tonen van vissen en schaaldieren die gemaakt zijn van in de Noordzee gevonden visnetten

Dept benoemt Jerry Buhlmann tot Non-Executive voorzitter Raad van Commissarissen Dept

07-04-2022 | 13:42:00
Jerry Buhlmann is toegetreden als non-executive voorzitter van de Raad van Commisarissen van Dept. Hij zal in nauwe samenwerking met Dept's CEO, Dimi Albers, en de rest van de raad van bestuur, de groei en wereldwijde uitbreiding van de agency gaan ondersteunen

Abonneer je op onze nieuwsbrief