Marketing Report

Tag Resultaten

Roorda en de Belastingdienst bieden hulp met aangiftecampagne

06-03-2024 | 07:00:00
Met deze campagne motiveert de Belastingdienst jongvolwassenen om er ook even voor te gaan zitten

Roorda lanceert platform mijnStijliD voor Milieu Centraal

04-03-2024 | 11:40:00
Met de gratis online training Mijn Stijl iD leer je bewust kiezen voor kleding die past bij jou

Roorda en Gemeente Den Haag winnen Nudge van het Jaar 2023

14-02-2024 | 12:12:00
Roorda Reclamebureau ontwikkelde samen met Tabula Rasa een campagne om te hard rijden in de stad Den Haag te verminderen

Roorda ontwikkelt AI-campagne Oikocredit

15-11-2023 | 07:42:00
Met deze campagne worden de ongelijke kansen die ondernemers in Afrika, Azië en Latijns-Amerika ervaren aangekaart

Roorda ontwikkelt landelijke campagne voor Milieu Centraal

01-09-2023 | 10:04:00
Roorda ontwikkelde een campagne voor Milieu Centraal met Martien en Maxime Meiland in de hoofdrol om Nederlanders te motiveren zelf hun dak of vloer te isoleren

Roorda en Tabula Rasa ontwikkelen campagne Supporter van Schoon

15-06-2023 | 13:06:00
Roorda Reclamebureau en Tabula Rasa ontwikkelden de strategie, identiteit en campagne voor Supporter van Schoon

Roorda zet bussen en pop-up locaties in tegen HPV

03-06-2023 | 15:54:00
Haal zo snel mogelijk de eerste prik tegen het Humaan papillomavirus (HPV). Dat is de boodschap van de Mis ‘m niet campagne die van start is gegaan. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne waarin onder andere mobiele vaccinatielocaties door het land trekken

Roorda zet Rosario Mussendijk (Sor) en Tabitha Foen-A-Foe in voor VWS-campagne gevoelens

03-06-2023 | 15:41:00
Sor (Rosario Mussendijk) en Tabitha Foen-A-Foe hebben de videoclip voor het nummer Het is oké gelanceerd. Met het nummer willen ze jongeren het vertrouwen geven om te praten als ze zich bijvoorbeeld somber of gestrest voelen

Roorda ontwikkelt campagne RIVM over HPV-vaccinatie jongeren

19-01-2023 | 11:09:00
Roorda Reclamebureau ontwikkelde een voorlichtingscampagne voor het RIVM om jongvolwassenen een geïnformeerde keuze over de HPV-vaccinatie te laten maken

Rijksoverheid en Roorda: samen verder tegen corona

17-10-2022 | 00:15:00
Na 2,5 jaar coronacommunicatie, onder de Alleen Samen-vlag, is het tijd voor een andere toon en stijl. Het weer top of mind maken van die basisadviezen: dat is het doel van een campagne van Roorda Reclamebureau in opdracht van Ministerie van VWS

Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid

04-08-2022 | 10:12:28
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening

Yacht lanceert merkcampagne: carrière maken door grenzen te verleggen

24-06-2022 | 10:18:15
Yacht daagt professionals uit gewoonten te doorbreken om verder te komen in hun carrière. Dat is de boodschap van de merkcampagne die van start is gegaan. Yacht belooft werkenden uitdagende opdrachten waar ze hun grenzen kunnen verleggen

Ster komt met eigen campagne

02-03-2022 | 14:55:00
Ster, het reclameverkoopbedrijf van NPO-zendtijd, is met een eigen campagne van start gegaan. NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman spelen daarin de hoofdrol

Roorda maakt campagne over wensen en grenzen

30-08-2021 | 09:45:00
Het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport heeft samen met Sense de campagne over hun seksuele wensen en grenzen laten maken. De campagne is onder de naam Zin? Lekker? Fijn? – Praat met elkaar over wat je wel en niet wil door Roorda Reclamebureau gemaakt

Overheidscampagne Fit op Jouw Manier van start

20-05-2021 | 19:13:00
Onder de noemer Fit op Jouw Manier is een campagne van het ministerie van VWS van start gegaan over een gezonde leefstijl. De campagne is ontwikkeld door Roorda Reclamebureau

Roorda laat jongeren daten met voorbehoedsmiddelen

29-03-2021 | 11:02:23
Ministerie van VWS en Sense.info starten met een campagne over voorbehoedsmiddelen. De campagne is ontwikkeld door Roorda. Een spiraaltje, het vrouwencondoom of toch liever de anticonceptiering

Roorda en VWS met vervolg campagne over psychische aandoeningen

02-03-2021 | 00:00:00
Roorda Reclamebureau heeft in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) een vervolg gemaakt op de Hey, het is oké campagne. De campagne gaat over alle psychische aandoeningen

Vaccinatiecampagne Rijksoverheid en Roorda van start

04-01-2021 | 00:15:00
Radiocommercials en advertenties in dagbladen vormden de afgelopen weken de basis van de publiekscampagne coronavaccinatie. Nu is er ook een tv- en online campagne gestart

Staatssecretaris Paul Blokhuis en Roorda starten Dranquilo-campagne

11-12-2020 | 18:23:00
Staatsseceraris Paul Blokhuis (Christenunie) van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en Roorda zijn met een campagne gestart om drinkgewoontes te doorbreken onder de noemer Dranquilo

Roorda ontwikkelt campagne Deel je zorg

03-11-2020 | 09:22:00
In de aanloop naar de Dag van de Mantelzorg op 10 november begin de campagne Deel je Zorg, ontwikkeld door Roorda Reclamebureau in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De campagne roept mantelzorgers op om hun zorg te delen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.