Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[SWOT24] Lodewijk Varossieau: Waarom heb ik dit niet zelf bedacht?

18-02-2024 | 16:36:00
Als SuperRebel Agency delen we graag onze visie over de toekomst van de reclamebranche, gepresenteerd door middel van een SWOT-analyse die de sterke punten, kansen, zwaktes en bedreigingen van onze sector belicht

SuperRebel over 5 jaar creatief werk voor Burger King

08-01-2024 | 10:14:00
Hier is de klant niet koning, hier is iedere burger King. Daar begonnen we vijf jaar geleden mee, als Nederlands antwoord op de internationale positionering van Burger King: Have it your way

[Campagne] SuperRebel: Echte Mannekes kunnen de pot op

29-12-2023 | 15:56:00
Wie niet groot is moet slim zijn. Dat geldt zeker voor de Echte Mannekes. Qua smaak overtreffen ze alle concurrenten, maar qua budget moeten ze het afleggen. Dat is zeg maar een beetje uitgekleed. Ondanks dat zijn de verschillende Mannekes zeer gewild in de supermarkt en bij benzinestations. Niet in de laatste plaats dankzij de slimme, exclusieve marketing. Eigenlijk is er maar één relevante plek waar de Mannekes zichzelf aanprijzen, en dat is het toilet

[Column] SuperRebel: Politiek gezeik

17-11-2023 | 08:00:00
‘Geen gezeik, iedereen rijk’ van de Tegenpartij is wat mij betreft de beste verkiezingsslogan ooit, met ‘Samen voor ons eigen’ als goede tweede

[Interview] Lodewijk Varossieau (SuperRebel): Wij geloven nog steeds in het Big Idea

01-11-2023 | 17:28:00
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. Vandaag spreken wij met Lodewijk Varossieau, CEO en Creative Director bij SuperRebel

Hé wat leuk! Een bericht van... SuperRebel

06-10-2023 | 10:28:00
Vanaf vandaag heeft SuperRebel Agency een nieuw clubhuis. We noemen het SuperRebel Hotel en het is waarschijnlijk het eerste hotel waar je niet kan slapen. Het is nog niet helemaal af maar we kunnen er al wel werken

[Cross Media Adverteerder 2023] Eelco Kuijpers & Stéphanie Langendoen over Moeke

25-09-2023 | 10:07:03
Moeke is door SuperRebel voorgedragen als Adverteerder van het jaar. We spreken Eelco Kuijpers & Stéphanie Langendoen van de Meyer Horeca Groep over Moeke.

SuperRebel ontwikkelt campagne DCB Energy Tankt Vooruit

05-09-2023 | 13:04:00
DCB Energy sloeg 10 jaar geleden een weg in waarbij duurzaam rijden voor iedere weggebruiker toegankelijk werd

Nominaties Cross Media Adverteerder 2023: Aldi, Birra Moretti, Hornbach, Kruidvat, Moeke, Samsung

29-08-2023 | 15:09:00
De Jury van de Cross Media Awards, onder voorzitterschap van Liedewij Hentenaar, maakt de nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2023 bekend 2023. Bureaus en exploitanten hebben hun klanten kunnen voordragen voor deze prestigieuze prijs

[SHOWREEL!] SuperRebel

28-08-2023 | 09:23:00
Superrebel® agency is an independent, internationally oriented creative company. We develop brave new brands and we energize existing brands. We are a boutique agency with a strong design and tech operation

SuperRebel ontwikkelt campagne voor Bosch Car Service en AutoCrew

24-08-2023 | 13:46:00
SuperRebel Agency ontwikkelde een pr-stunt voor Bosch Car Service en AutoCrew om technische vakmensen aan te trekken

[De Belofte 2023] Lodewijk Varossieau over Gabriela Nouws

25-07-2023 | 09:15:00
Gabriela Nouws werkt sinds juni als Senior Art Director/Associate Creative Director bij SuperRebel Agency. Ondanks haar prachtige track record met ervaring bij onder andere JWT en N=5 en een indrukwekkende lijst met nominaties en bekroningen voor nationale en internationale reclameprijzen heeft ze bij SuperRebel Agency een mooie uitdaging

SuperRebel: Mogen we even inhaken?

14-07-2023 | 11:34:00
Mogen we even inhaken op je vakantie? We hebben namelijk iets om de komende weken over na te denken, maar niet te lang

SuperRebel ontwikkelt brand identity voor Exchange Workforce

05-07-2023 | 13:06:00
SuperRebel Agency ontwikkelde de identiteit, positionering, pay-off en website voor Exchange Workforce, een bedrijf dat internationale arbeidskrachten koppelt aan Nederlandse werkgevers

[Column] Arjen Hoekstra: Op een dag drink je geen bier meer

22-06-2023 | 13:40:00
Vroeger was de biermarkt heerlijk helder. Boven de rivieren dronk je Amstel of Heineken, in Twente Grolsch. Maar wij hebben Dommelsch, Oranje Boom of Bavaria

SuperRebel Agency: Consistent maar zeker niet saai

22-06-2023 | 11:55:00
SuperRebel Agency heeft altijd al een goede relatie met Het Financieele Dagblad. Omdat het medium voor veel van onze klanten heel goed werkt

SuperRebel: De essentiële rol van een goede merkarchitect

08-06-2023 | 17:01:00
Een refresh van het logo, een eenduidige brandstory, een nieuwe merknaam, een campagneconcept met mileage

[Marketing Report TV] Arjan Hoekstra (SuperRebel): ons merk is de grootste etalage die we hebben

04-06-2023 | 06:47:00
Arjan Hoekstra, Head of Copy/Concept at SuperRebel, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hem in gesprek

[Column] Arjan Hoekstra (SuperRebel): EVERYBODY EQUAL? S**T UP!

04-05-2023 | 09:53:45
Dat het LAKS mensen zoals ik niet wil uitsluiten en met een beter gevoel door het leven wil laten gaan, juich ik persoonlijk toe. Er is echter één probleem

SuperRebel ontwikkelt PALM: Bastard of Beers

05-04-2023 | 09:38:14
In samenwerking met de marketeers van Swinkels Family Brewers en Alterego ontwikkelde SuperRebel campagnethema van PALM: Bastard of Beers. Of nog beter: Beer of Bastards

[Column] Arjan Hoekstra (SuperRebel): Genderneutrale Mannekes

24-03-2023 | 15:28:00
Hoe uitgesproken mag je nog zijn als merk in 2024? Op het moment van schrijven woedt er een woke-storm en is de cancelcultuur diepgeworteld in het publieke debat

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.