Tag Resultaten
Holland & Barrett Nederland lanceert app: nieuw tijdperk in gezondheidshopping
Na de lancering in de UK is nu ook de Nederlandse Holland & Barrett-app beschikbaar in de App Store en Play Store
Madurodam kiest voor Fitzroy
Madurodam is een andere weg ingeslagen; van miniatuurstad naar een interactief attractiepark
Even bellen met… Jur Baart over de overname van Fitzroy door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. We bellen even met Jur Baart, (tot nu toe) eigenaar van Fitzroy
Fitzroy overgenomen door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. Fitzroy is het zevende bureau dat zich aansluit bij deze groep
Overname RTL Nederland door DPG Media is Overname van het Jaar 2023
Ja, en daar is ie dan; het overzicht van de belangrijkste overnames in de Nederlandse media en marcom industrie in 2023. Maar voordat we overgaan tot het sorteren van de belangrijkste overnames eerst een paar woorden in historisch perspectief. Want na een aantal jaren overnames ranken, hebben we wel wat gevoel bij de ontwikkelingen.
[Interview] Cees Faes (Fightclub): elke marketeer van een challenger brand heeft iets te winnen
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. Cees Faes is CEO van Fightclub. Wij spreken hem
Digital commerce bureau DNZ sluit zich aan bij United Playgrounds
Zo kunnen ze met een breder pakket aan services beter inspelen op grotere en complexere vraagstukken bij hun klanten
Merkenbureau Globrands wordt onderdeel van United Playgrounds
Merkenbureau Globrands, actief in naming en verbal branding, is overgenomen door United Playgrounds. Samen met LiveWall, Wave, 100 procentEMAIL en Verve dragen zij bij aan het realiseren van de internationale ambities van de groep
United Playgrounds lanceert propositie: Playground for the remarkable
Digital marketing group United Playgrounds heeft onder de naam Playground for the remarkable, samen met een vernieuwde merkidentiteit. Aanleiding is de volgende fase van (internationale) groei van de groep en de evolutie die de industrie doormaakt
United Playgrounds neemt branding agency Verve over
Om een nieuwe fase van internationale groei te versnellen, sluit branding agency Vervezich aan bij digital solutions group United Playgrounds (UP)