nieuws
Tag Resultaten
WPP en Spotify gaan samen advertentieproducten aanbieden
WPP en Spotify gaan een samenwerking aan die WPP in staat zal stellen haar klanten vroegtijdige toegang te bieden tot Spotify's advertentieproducten
[De Belofte 2023] Maiko Valentijn over Harry Homeijer
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Maiko Valentijn is Harry Homeijer, Head of Gaming bij GroupM
Roderik de Maar Head of Brands & Culture bij GroupM
Roderik begon zijn loopbaan bij in 2017 als Interactive Media Specialist bij Lost Boys - nu Digitas Amsterdam.
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
Shell organiseert review global media account; actievoerders willen boycot
Shell zou een review op zijn global media account uitvoeren. Dit bericht de doorgaans goed geinformeerde internationale website Campaign. Thans is het wereldwijde Shell-acocunt ondergebracht bij mediabureau EssenceMediacom, dat via GroupM onderdeel is van WPP
Motion Content voortaan GroupM Motion Entertainment; in Nederland StudioM
GroupM heeft de naam van productietak Motion Content internationaal gewijzigd in GroupM Motion Entertainment. In Nederland is begin februari 2023 StudioM van start gegaan waar de creatieve afdelingen van Greenhouse, GroupM’s Motion Content Group en Social Agency Blossom zijn gebundeld
WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools
MediaCom wint pitch voor Dr. Oetker Nederland
Het Duitse bedrijf dr. Oetker, dat bekend is om zijn pizza’s en bakproducten, heeft zijn mediabelangen ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een pitch vooraf waar verschillende bureaunetwerken aan deelnamen
Maiko Valentijn nummer 1 in Mediabureau50 2023
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld, Voor het tweede jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau50
VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report
Wayne Parker Kent ontwikkelt contentplatform voor ALDI
Supermarktketen ALDI introduceert het contentplatform Altijd ALDI. Op het platform vinden bezoekers tips en inspiratie op het gebied van huis, tuin, eten, drinken en gezin. Creatief bureau Wayne Parker Kent is verantwoordelijk voor de strategie, creatie en productie van het platform
Gaby Bruggink (COO) en Menno van der Steen (Chief Data & MSc) naar GroupM
Bij GroupM Nederland is Gaby Bruggink gestart als Chief Operating Officer en Menno van der Steen als Chief Data and Marketing Science Officer. Beiden gaan zowel Operations als Data van de GroupM-vestigingen in Amsterdam, Eindhoven en Sittard verder uitbouwen
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Rik Toe Water over Motion Content Group
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Rik Toe Water, Creative Director bij Motion Content Group, GroupM
Klarna kiest voor MediaCom
Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten, heeft zijn mediabelangen per 1 februari 2022 ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een wereldwijde pitch vooraf.
JDE Peet's kiest WPP Amsterdam als wereldwijde creatief partner
JDE Peet's, 's werelds grootste koffie- en theebedrijf, met hoofdkantoor in Amsterdam en de thuisbasis van wereldwijde koffie- en theemerken, waaronder Jacobs, L'Or, Tassimo en Senseo, heeft WPP Amsterdam geselecteerd als strategische creatieve partner
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.
Coca-Cola Company kiest voor WPP als Global Marketing Network Partner
De Coca-Cola Company heeft WPP verkozen tot Global Markting Network Partner ten behoeve van de wereldwijde activiteiten op het vlak van creatie, data, media en marketing
MediaCom met branded content-campagne NEFF keukenaparaten en Delicious.magazine
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden
[Marketing Week] Bob Koigi: Social media giants redefine future of content, e-commerce
Global social media powerhouses continue to evolve by tapping into opportunities that the tech space presents and are moving from being content platforms to digital commerce giants.
Wunderman Thompson stelt Mariska Wilschut aan als Managing Director
Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director van Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op