Tag Resultaten
[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar
Ruud Verheijen CEO Wavemaker
GroupM Nederland heeft met onmiddellijker ingang Ruud Verheijen benoemd als CEO van Wavemaker. In zijn nieuwe rol zal hij verantwoordelijk zijn voor het stimuleren van groei voor de klanten en het team van Wavemaker
Ubbo Maagdenberg CEO VML Netherlands
Ubbo Maagdenberg is aangesteld als CEO van VML Netherlands. VML is een wereldwijd opererend WPP bureau met 150+ kantoren en 30.000+ werknemers wereldwijd dat is ontstaan in oktober 2023 door de fusie van Wunderman Thompson en VMLY&R. VML claimt het grootste creatieve bureau ter wereld te zijn
WPP: Hill & Knowlton en BCW fuseren tot Burson
WPP heeft aangekondigd Hill & Knowlton en BCW te fuseren tot Burson. Hill & Knowlton is sinds 1987 eigendom van WPP; BCW is sinds 2000 eigendom van WPP
Isabelle Dacz verlaat Wavemaker
Na een succesvolle periode van 8 jaar als CEO heeft Isabelle besloten dat de tijd is gekomen om uitdagingen buiten de organisatie aan te gaan
De Mediabureau100 2024: Maiko Valentijn opnieuw op nummer 1
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld. Voor het derde jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau100
Springbok wint Proximus pitch in België
Na een strenge selectieprocedure voor een partner in performance marketing heeft Proximus ervoor gekozen samen te werken met twee gerenommeerde agentschappen, WPP en Springbok, om zijn initiatieven op het vlak van performance marketing verder uit te bouwen
WPP en Spotify gaan samen advertentieproducten aanbieden
WPP en Spotify gaan een samenwerking aan die WPP in staat zal stellen haar klanten vroegtijdige toegang te bieden tot Spotify's advertentieproducten
[De Belofte 2023] Maiko Valentijn over Harry Homeijer
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Maiko Valentijn is Harry Homeijer, Head of Gaming bij GroupM
Roderik de Maar Head of Brands & Culture bij GroupM
Roderik begon zijn loopbaan bij in 2017 als Interactive Media Specialist bij Lost Boys - nu Digitas Amsterdam.
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
Shell organiseert review global media account; actievoerders willen boycot
Shell zou een review op zijn global media account uitvoeren. Dit bericht de doorgaans goed geinformeerde internationale website Campaign. Thans is het wereldwijde Shell-acocunt ondergebracht bij mediabureau EssenceMediacom, dat via GroupM onderdeel is van WPP
Motion Content voortaan GroupM Motion Entertainment; in Nederland StudioM
GroupM heeft de naam van productietak Motion Content internationaal gewijzigd in GroupM Motion Entertainment. In Nederland is begin februari 2023 StudioM van start gegaan waar de creatieve afdelingen van Greenhouse, GroupM’s Motion Content Group en Social Agency Blossom zijn gebundeld
WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools
MediaCom wint pitch voor Dr. Oetker Nederland
Het Duitse bedrijf dr. Oetker, dat bekend is om zijn pizza’s en bakproducten, heeft zijn mediabelangen ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een pitch vooraf waar verschillende bureaunetwerken aan deelnamen
Maiko Valentijn nummer 1 in Mediabureau50 2023
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld, Voor het tweede jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau50
VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report
Wayne Parker Kent ontwikkelt contentplatform voor ALDI
Supermarktketen ALDI introduceert het contentplatform Altijd ALDI. Op het platform vinden bezoekers tips en inspiratie op het gebied van huis, tuin, eten, drinken en gezin. Creatief bureau Wayne Parker Kent is verantwoordelijk voor de strategie, creatie en productie van het platform
Gaby Bruggink (COO) en Menno van der Steen (Chief Data & MSc) naar GroupM
Bij GroupM Nederland is Gaby Bruggink gestart als Chief Operating Officer en Menno van der Steen als Chief Data and Marketing Science Officer. Beiden gaan zowel Operations als Data van de GroupM-vestigingen in Amsterdam, Eindhoven en Sittard verder uitbouwen
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Rik Toe Water over Motion Content Group
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Rik Toe Water, Creative Director bij Motion Content Group, GroupM
Klarna kiest voor MediaCom
Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten, heeft zijn mediabelangen per 1 februari 2022 ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een wereldwijde pitch vooraf.