Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:51:30
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

Emark voltooit laatste stap in fusie en wordt Wunderman Thompson

06-04-2022 | 16:01:00
Marketingtechnologiebedrijf Emark heeft aangekondigd dat het bureau verdergaat als Wunderman Thompson. Dit is de voltooiing van Emarks integratie in het wereldwijde bureaunetwerk na de overname van het bedrijf in 2018

JDE Peet's kiest WPP Amsterdam als wereldwijde creatief partner

03-02-2022 | 15:51:00
JDE Peet's, 's werelds grootste koffie- en theebedrijf, met hoofdkantoor in Amsterdam en de thuisbasis van wereldwijde koffie- en theemerken, waaronder Jacobs, L'Or, Tassimo en Senseo, heeft WPP Amsterdam geselecteerd als strategische creatieve partner

Wunderman Thompson stelt Mariska Wilschut aan als Managing Director

03-09-2021 | 15:00:00
Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director van Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op

Wunderman Thompson Amsterdam benoemt Carlos Camacho tot Executive Creative Director

02-06-2021 | 23:30:00
Wunderman Thompson Amsterdam heeft Carlos Camacho benoemd tot Executive Creative Director (ECD). Hij werkte voorheen voor Wunderman Thompson in Azië. en zal ook nauw samenwerken met het kantoor in België

Ellen van den Berg Head of Customer Experience bij Wunderman Thompson

11-03-2021 | 11:16:32
Ellen van den Berg is aangesteld als Head of Customer Experience (CX) Wunderman Thompson in Amsterdam

Voorjaarscampagne PLUS draait om een goed begin

08-03-2021 | 09:52:31
PLUS lanceert de voorjaarscampagne Goed eten is een goed begin. Wunderman Thompson Amsterdam ontwikkelde de campagne, die onder meest bestaat uit een tv-commercial. Die gaat over een liefde die opbloeit in de supermarkt

Frummel van TBWA/Neboko wint Ster Gouden Loeki

04-03-2021 | 09:47:36
De commercial Frummel van Staatsloterij en TBWA\NEBOKO heeft de Ster Gouden Loeki gewonnen! De winnaars ontvingen de prijs in een speciale uitzending van Omroep MAX op NPO 1

ING lanceert campagne: Alles in de hand

06-11-2020 | 15:12:33
ING heeft een campagne gelanceerd onder de noemer Alles in de hand. In de campagne staat centraal dat ING mensen helpt om in charge te zijn over hun bankzaken zodat deze zich vrij voelen om te doen wat men écht belangrijk vindt.

Mariëtte Leenhouts Growth Officer Wunderman Thompson Amsterdam

05-11-2020 | 07:45:00
Mariëtte Leenhouts is in oktober 2020 benoemd tot Growth Officer Thompson Amsterdam. Daarmee heeft Mariëtte Leenhouts de overstap gemaakt van Chief Marketing Officer bij Randstad Group Nederland naar Wunderman Thompson Amsterdam

Sanne Tolsma aan de slag als CSD bij Wunderman Thompson

27-10-2020 | 14:47:33
Sanne Tolsma is aangesteld als Client Services Director (CSD) bij Wunderman Thompson Amsterdam. Ze is daarmee verantwoordelijk voor een groot deel van de klanten, onder andere PLUS en Mazda

JWT verzorgt PLUS-campagne Goed eten is weten wat je eet

16-09-2019 | 09:49:00
Goed eten is weten wat je eet is het thema van die MVO-campagne van PLUS die is verzorgd door J. Walter Thompson Amsterdam. Het fundament van de campagne komt voort uit de strategie van de supermarkt.

Wybe Sallows stapt over van WPP naar CODE D'AZUR

04-07-2019 | 13:43:54
Wybe Sallows keert als Strategy Director terug bij CODE D'AZUR na twee jaar werkzaam te zijn geweest bij J. Walter Thompson

Nieuwe campagne Plus over goed eten

10-04-2019 | 11:48:00
Supermarkt Plus heeft een nieuwe campagne gelanceerd die om goed eten draait. Alle emoties die om goed eten spelen zijn daarbij te zien

JWT en Jimmy Nelson presenteren Preservation Robot voor behoud culturele diversiteit

13-03-2019 | 13:38:00
JWT Amsterdam en Jimmy Nelson hebben de Preservation Robot gepresenteerd. Dit is de eerste technologische oplossing die autonoom zijn (digitale) pijlen richt op de culturele homogenisering

Alewijn Dekker co-Managing Director CODE D’AZUR

05-02-2019 | 14:27:00
Voor de overstap naar CODE D’AZUR was Alewijn Dekker onder andere werkzaam als Deputy Managing Director bij J. Walter Thompson Amsterdam en als Managing Director bij Duval Guillaume. Hij zal samen met Michiel Meiberg de functie van Managing Director vervullen

J. Walter Thompson ontwikkelt campagne voor PLUS

04-02-2019 | 11:44:00
J. Walter Thompson Amsterdam heeft de nieuwe campagne van de supermarktketen PLUS ontwikkeld. Goed eten staat centraal in de campagne

WPP and J. Walther Thompson unite to become Wunderman Thompson

27-11-2018 | 09:54:00
WPP today announced that Wunderman and J. Walter Thompson will unite to form Wunderman Thompson, a creative, data and technology agency built to inspire growth for its clients

[Interview] Bas Korsten: Bij J. Walter Thompson geloven we in samenwerken binnen én buiten WPP

20-09-2018 | 09:37:00
Bas Korsten, creative partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en sinds mei dit jaar zelfs Global Creative Lead binnen het JWT netwerk. Hij is de nummer 54 in de Media 100. Tijd voor een paar vragen

Zomerse Plus commercial met Syrisch jongetje als opvolger kerstfilm

12-08-2018 | 22:54:00
Supermarkt Plus introduceert een zonnig vervolg op haar emotionele kerstcommercial van vorig jaar. Een Syrisch jongetje maakt kennis met de Nederlandse eetcultuur

Saskia Meijer en René Verhagen naar JWT

03-08-2018 | 10:08:31
Meijer en Verhagen komen van XXS Amsterdam, waar ze campagnes ontwikkelden voor onder meer HEMA, Binck Bank en Nierstichting

Heineken kiest voor J. Walter Thompson Amsterdam

03-07-2018 | 10:15:00
Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie rond het merk Sol in alle regio’s van de wereld, behalve in Mexico

JWT omarmt sceptische Hollander voor Secret Escapes in tv-spot

28-06-2018 | 09:14:00
In samenwerking met reclamebureau J. Walter Thompson (JWT) Amsterdam is een tv-commercial ontwikkeld met de sceptische houding die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn

J. Walter Thompson aan de slag voor innogy

25-06-2018 | 15:07:27
J. Walter Thompson Amsterdam werkt sinds kort voor een van de grootste energiebedrijven van Duitsland en tevens het moederbedrijf van Essent: innogy

Abonneer je op onze nieuwsbrief.