Tag Resultaten
Creature Amsterdam (XXS Amsterdam) gestopt
Candid heeft de activiteiten van Creature Amsterdam gestaakt. Creature Amsterdam was per mei 2022 de voortzetting van XXS Amsterdam. XXS Amsterdam dat in 1997 werd opgericht, werd in 2019 door Candid overgenomen, waarbij Sanne Tolsma en Piet Hein Smit de leiding per januari 2022 kregen.
Creature Amsterdam haalt vijf talenten in huis
Mick Vuur en Thomas ten Brink werkten via Switch Talent Program als team bij MediaMonks, Publicis en Steam op klanten als Defensie en Verizon en zijn per 1 september aan boord bij Creature
Sanne Tolsma Managing Director van XXS
Sanne Tolsma geeft als Managing Director vanaf 1 januari 2022 samen met oprichter Piet Hein Smit leiding aan XXS, onderdeel van het Candid-platform
Anderzorg lanceert campagne Leef #Deleven
Anderzorg heeft de campagne Leef #deleven gelanceerd. Met deze campagne richt Anderzorg zich op de milliennials als jongere doelgroep. De campagne is tot stand gekomen dankzij creative agency XXS Amsterdam en productiehuis Vigics
XXS Amsterdam ontwikkelt merkcampagne Rode Kruis
Het Rode Kruis heeft met XXS – onderdeel van Candid – een merkpositionering en campagne ontwikkeld waarmee de hulporganisatie zich in Nederland nadrukkelijker op onvoorwaardelijke hulp positioneert
XXS maakt introductiecampagne flitsbezorger Flink
De recent gestarte flitsbezorger Flink heeft XXS (onderdeel van Candid), gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur
XXS Amsterdam (Candid) neemt Cogonez over
Reclamebureau Cogonez wordt per 1 januari 2021 overgenomen door XXS Amsterdam. Door de samenwerking binnen het Candid platform ontstaat een reclamebureau met de focus op innovatie
XXS ontwikkelt witte balkjes-campagne voor bescherming slachtoffers
XXS Amsterdam bedacht voor Slachtofferhulp Nederland een campagne die draait om het beschermen van de identiteit misdaadslachtoffers via een wit balkje voor hun ogen
XXS Amsterdam verzorgt campagne over rechtsbijstand voor BrandMR
XXS Amsterdam en Brandmeester werkten samen aan de campagne Regel Recht met BrandMR. Deze dienst van Brandmeester levert rechtsbijstand aan mensen zonder rechtsbijstandverzekering
XXS Amsterdam doet follow-up Verkade-campagne Dat smaakt naar thuis
Aansluitend op de eerder door XXS Amsterdam ontwikkelde merkcampagne ..dat smaakt naar thuis lanceert Verkade een campagne waarin ze laat zien dat Verkade mensen tot elkaar brengt rondom dat heerlijke warme gevoel van thuis
XXS Amsterdam en Kia komen met merkcampagne
Om de kwaliteit van KIA-auto’s beter voor het voetlicht te brengen, komt het automerk samen met XXS Amsterdam met een merkcampagne voor de Nederlandse markt
Campagne Bud van XXS Amsterdam voor eerst op Nederlandse televisie
De eerste Nederlandse campagne van het recent in ons land geïntroduceerde biermerk Bud is op televisie te zien
XXS Amsterdam sluit zich aan bij Candid Group
XXS Amsterdam sluit zich aan bij de Candid Group. De eigenaren van het bureau treden toe als partners van het platform voor media-, technologie- en creatieve bureaus
Decathlon brengt een ode aan proberen
Decathlon lanceert een campagne waarin een ode wordt gebracht aan het proberen van verschillende nieuwe sporten. Met de Go Try campagne, ontwikkeld door XXS Amsterdam, wordt iedereen uitgenodigd om hun belemmeringen te vergeten en iets nieuws te proberen
XXS Amsterdam maakt sociaal experiment voor Kia
Samen met de introductie van de Kia Ceed presenteert Kia een sociaal experiment in een door XXS Amsterdam ontwikkelde campagne. Een experiment waarbij een groep zakelijke rijders wordt gevolgd met verborgen camera's
Herlancering BinckBank door XXS Amsterdam
Met de gestarte campagne wordt het gevoel van onafhankelijkheid gevierd en wordt het publiek uitgenodigd om aan hun onafhankelijkheid te werken
Saskia Meijer en René Verhagen naar JWT
Meijer en Verhagen komen van XXS Amsterdam, waar ze campagnes ontwikkelden voor onder meer HEMA, Binck Bank en Nierstichting
Anderzorg start campagne @DigiDope tegen telefoonverslaving
Anderzorg brengt het verslavende karakter van social media onder de aandacht door zelf DigiDope; digitale dopamine, te dealen. De zorgverzekeraar wil aandacht genereren voor het probleem en iedereen een inkijk geven in wat telefoonverslaving doen met hun brein