Tag Resultaten
Joe Public drie keer genomineerd bij Ster Gouden Loeki voor goede doelen
De eerste genomineerden voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Opvallend is dat Joe Public drie van de zes nominaties binnen heeft in deze categorie
Jeroen van Eck weg bij Joe Public Amsterdam, nieuw in MT: Marcel Hartog, Jolies van Rijn, Mats Wilke, Ruben van Dijk en Merel Groenenboom
Jeroen van Eck weg bij Joe Public Amsterdam, nieuw in MT: Marcel Hartog, Jolies van Rijn, Mats Wilke, Ruben van Dijk en Merel Groenenboom
[Marketing Report Cannes 2024] Pieter Staes: Joe Public Belgium en Springbok vormen een krachtige combinatie
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
Springbok Belgium bundelt Belgische creativiteit via Joe Public Belgium
De Springbok Groep bundelt het creatieve talent in België voortaan onder de koepel Joe Public Belgium. De digital & creative groep krijgt zo een creatief agentschap met dertig concept creatieven, strategen, designers en studio-specialisten, onder creatieve leiding van Pieter Staes en Manuel Ostyn
Joe Public en Grolsch lanceren campagne: Veelzeggend
Grolsch en Joe Public Amsterdam komen met een biercampagne die draait om iets voor elkaar beteken en een bijzonder moment met een Grolsch-biertje.
Joe Public, TBWA, Fightclub, Alfred en DDB grote winnaars SAN Accenten 2023
Je het prijzen en instituten. De SAN is een prijs en een instituut. Wat een kolossaal jaarboek, wat een kolossale jury, wat een kolossale geschiedenis
Joe Public Amsterdam SAN Bureau van het Jaar 2023
Joe Public Amsterdam is SAN Bureau van het Jaar 2023. In een zinderende en ramvolle Studio 21 op Media Park Hilversum versloeg het bureau medegenomineerden Wefilm en Hotel L'Amour
DDB, Alfred, Wefilm en Joe Public grote winnaars Esprix 2024
Gisteren werd er voor het eerst in de geschiedenis van de Esprix geen goud uitgereikt. Dat konden de genomineerden niet zo waarderen
Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam
[The List] Joe Public Amsterdam
Joe Public Amsterdam helpt adverteerders en merken te groeien. Dat doen we met merk- en communicatiestrategieën en met impactvolle creatieve campagnes
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
[Interview] Antoine Houtsma: Joe Public Amsterdam is in 2023 een beter bureau geworden
Joe Public Amsterdam is genomineerd voor SAN Bureau van het Jaar. Marketing Report spreekt met Founder & Managing Director Antoine Houtsma
[Column] Bas Vlugt: Wakker liggen van 2024
Ik woon al meer dan twintig jaar in Haarlem. Toen wij hier vanuit Amsterdam kwamen wonen, woonde hier in de straat een gepensioneerde man die lithograaf was geweest
Joe Public en ALDI ontwikkelen AI gestuurde stem voor radio en TV
ALDI heeft een andere stem voor zijn radio- en tv-reclames. Deze voice-over is gebaseerd op het stemgeluid van 10 medewerkers van de discounter
Joe Public Amsterdam ontwikkelt campagne voor het Nederlands Openluchtmuseum
Joe Public Amsterdam heeft de campagne Waar kom jij vandaan? voor het Nederlands Openlucht Museum ontwikkeld. Hierin staat de geschiedenis die Nederlanders met elkaar delen, centraal. De campagne is te zien en te horen op radio, tv en op social media
Longlisten SAN ABC Accenten 2023
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
Grand’Italia (GranFood) kiest Joe Public als creatief bureau
GranFood heeft Joe Public gekozen als zijn creatief bureau gekozen na een strategische en creatieve pitch dat eind 2023 is georganiseerd ten behoeve van het merk GrandItalia
[Column] Antoine Houtsma: Que Sora Sora, whatever will be
Open AI introduceerde met overtuigende video’s SORA. Text to video
Ster Gouden Loeki: finalisten bekend
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki
Joe Public ontwikkelt campagne Burger King: Lekkere prijsjes sinds 1954
Burger King wil met de campagne benadrukken dat het meerdere laaggeprijsde gerechten op het menu heeft staan