Tag Resultaten
Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend
Le Pub Amsterdam (Philips), Dentsu Creative (KPN) en AKQA Amsterdam (DeGiro/UN Women) winnen Gouden Lion
Nederland valt op de vierde Cannes Lions-dag flink in de prijzen. De KPN-campagne Stukje van Mij van Dentsu Creative met zangeres Meau wint een Grand Prix Lion in de subcategorie Corporate Purpose & Social Responsibility in de hoofdcategorie Creative Strategy Winners
ADsterdam Festival onthult tweede batch met namen
ADsterdam, opvolger van AmsterCannes, biedt inspiratie en creativiteit voor de Nederlandse advertising-industrie.
Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions
Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions
Media.Monks, Publicis/Le Pub, Dentsu Creative en TBWA\Neboko veel genomineerd op shortlists
Media.Monks, Publicis/Le Pub, Dentsu Creative en TBWA\Neboko zijn veel genomineerd op de shortlists van de Cannes Lions
Heineken verlengt partnership met KNVB en komt met Oranjezomer-campagne
Heineken heeft zijn partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd. De bierbrouwer is inmiddels 30 jaar partner van de voetbalbond
[Interview] Els Dijkhuizen over campagnes Heineken tijdens de oranjezomer
Heineken zet vol in op de sportzomer met het EK Voetbal en de Olympische Spelen. Daartoe wordt een veelomvattende campagne gelanceerd en heeft Heineken zijn 30-jarig partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd
Publicis en Boomerang onderzoeken rol van merken in LHBTQ+ inclusie voor ADsterdam
Om dit onderzoek tot een succes te maken, vragen ze iedereen deze survey in te vullen
Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten
Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam
Annika Drion, Milo Duyff, Kim Trap, Leila Popovych en Rico de Lange MT Boomerang
Na 18 jaar doen de oprichters van Boomerang; Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic een stapje terug
Céline van Nes van Publicis Groupe NL in Cannes Lions jury
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft de juryleden bekend gemaakt, tevens degene die Nederland gaan vertegenwoordigen
Cannes Lions 2024: De Juryleden uit Nederland
Dit zijn vanuit Nederland de vijf mensen die deel uitmaken van de Cannes Lions 2024 Jury
Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
Boomerangs Arwyn Workman-Youmans jurylid Buma Music in Motion Awards
Boomerang kondigt aan dat Arwyn Workman-Youmans is geselecteerd als jurylid voor de Buma Music in Motion Awards van dit jaar in de categorie New Talent
Remy Kurpershoek Chief Creative Officer/Managing Director Publicis Creative
Remy Kurpershoek zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven
Isabelle Dacz Group CEO Publicis Groupe Nederland
In haar rol zal zij per verantwoordelijk zijn voor de organisatie, inclusief de media-, pr/influence- en datacapaciteiten onder leiding van Marc Verschoor
Ster Gouden Loeki: finalisten bekend
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki
Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?
Publicis Groupe en Boomerang winnen Eurobest Grand Prix voor TheDropStore
TheDropStore wint de Grand Prix in de Design-categorie en sleepte nog twee nominaties binnen