Tag Resultaten
The Invaders en Initiative laten politie inbreken op Twitch
Het is de eerste campagne waarmee Politie Nederland zich volledig richt op het gaming domein.
[Interview] Ruben Houkes (The Invaders) over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
We spreken Ruben Houkes, oprichter van The Invadors en voormalig Olympisch judoka, over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
IJF en The Invaders brengen judo naar Minecraft via gamewereld Journey to the Great Shiai
Via een speciaal gevechtssysteem op basis van kaarten gaan ze de strijd aan om gout te pakken in Parijs.
McDonald's stond met The Invaders en TBWA\X op TwitchCon
Easter X Galaxy, ontwikkeld door The Invaders en TBWA\X, is sinds zaterdag 29 juni live in de McDonald’s App.
[Buzz] The Invaders: Merken omarmen gamers op TwitchCon
Campagnes op basis van game culture winnen ook offline aan populariteit
[Marketing Report Cannes 2024] Frieda Ulsamer de Waard en Jeroen van Lier (The Invaders) over gezondheid en de invloed van gaming
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.
The Invaders en MullenLowe ontwikkelen groenten-campagne voor Knorr
Samen met gamers, modders en streamers zet Knorr groenten bovenaan het in-game menu.
[SWOT24] Reclamebureaus
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT-analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord zijn Rik Ledder (TBWA), Frieda Ulsamer de Waard (The Invaders), Andy Mosmans (VENGEAN) en Lodewijk Varossieau (SuperRebel)
[SWOT24] Frieda Ulsamer de Waard (The Invaders): kansen in de versnelling van de creator economy
In de rubriek [SWOT24 Reclamebureaus] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord is Frieda Ulsamer de Waard, Algemeen Directeur van The Invaders
Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?
The Invaders en Samsung komen met Game Crafters
YouTube-serie met Twitch-streamer Puxque en YouTuber Egbert
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
GroupM gaat exclusieve strategische samenwerking aan met The Invaders
Op klantniveau werd er in het verleden al door de 2 partijen nauw samengewerkt. Dit gaan ze nu verder uitbreiden.
The Invaders en Sanquin lanceren educatieve Minecraft-wereld Operation Aorta
Spelers vanaf tien jaar worden uitgedaagd om een belangrijke missie in het menselijk lichaam te voltooien, met een unieke skin als beloning.
[Interview] Frieda Ulsamer de Waard: The Invaders maakt merken sterk en relevant in de gaming-community
We spreken haar over de rol van gaming binnen marketing en welke rol haar bureau daarin speelt voor merken.
Readification van The Invaders Cross Media Innovatie van het jaar 2023
Hoe krijg je jongeren weer aan het lezen? The Invaders ontwikkelde als antwoord op die vraag de campagne Readification, waarbij gaming wordt ingezet
The Invaders ontwikkelt livestream-serie Just Ask over mental health
Een reeks uitzendingen op Twitch over mental health waarin bekende streamers Daniël Lippens, Fems en Puxque in gesprek gaan met de community
[Cross Media Adverteerder 2023] Luke van Veen over Samsung
Samsung is door The Invaders voorgedragen als Adverteerder van het jaar. We spreken Luke van Veen
The Invaders lanceert Verborgen Verhalen achter Assassin’s Creed
Boekenweek van Jongeren en Readification slaan handen ineen om meer jongeren te laten lezen
Gepubliceerd door: Nico