Tag Resultaten
ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.
Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen
GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.
[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat
ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.
Dorien Kuiken Head of PR bij ACE
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR
[Vacatures] ACE zoekt een Senior Project Manager
ACE is per direct op zoek naar Senior Project Manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] ACE zoekt een Reputatie Strateeg - ACE PR
ACE is per direct op zoek naar Reputatie Strateeg - ACE PR (Fulltime · Amsterdam)
ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Yannick Colastica vertelt in gesprek met Bas Vlugt over de snelle en technologisch gedreven aanpak van de mkb-financier.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam
La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger
Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat
fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.
ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.
ACE PR wint pitches voor L’Oréal Groupe, Paris en Garnier
Het bureau won drie afzonderlijke pitches eind 2024 en begin 2025. De samenwerking richt zich op corporate communicatie, merkcampagnes en duurzaamheid.
Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis