Talpa Network en RetailMedia.One gaan samenwerken
Talpa Network heeft de handen ineengeslagen met RetailMedia.One. Deze alliantie biedt adverteerders de mogelijkheid om hun campagnes op een efficiënte manier te verspreiden over verschillende platforms, waaronder tv, radio, digitale en printmedia én retail media. Deze geïntegreerde aanpak zorgt voor een effectieve media-ervaring over alle kanalen heen.
Allard Ruyl, CEO van Media Solutions: "Door de samenwerking met RetailMedia.One ontstaan er nieuwe kansen voor onze adverteerders. Deze samenwerking verrijkt ons portfolio door traditionele media te koppelen aan het innovatieve veld van retail media. Dit leidt tot een verbetering in de wijze waarop merken communiceren en interactie hebben met hun doelgroepen, wat resulteert in diepgaandere en effectievere marketingresultaten."
Mark Stockx, Founder RetailMedia.One: "Het afgelopen jaar hebben we verbinding gezocht met retailers, merken en bureaus om retail media in Nederland op de kaart te zetten Deze exclusieve samenwerking met Talpa Network is een grote stap voorwaarts om de merkkracht van retail media voor elk merk en elk mediabureau beschikbaar te maken."
Lees ook:
Tv-reclamemarkt daalt met 3,3 procent naar 426 miljoen euro
Mediahuis en Talpa Network starten samenwerking voor actualiteitenprogramma Nieuws van de Dag
Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside
Talpa Network wijzigt naam saleshouse in Talpa Media
[MasterBabbels] Dennis Kuzee (Talpa Network): Wij kunnen brutaal zijn omdat we zelf media-exploitant zijn
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen