Marketing Report
Talpa Network en RetailMedia.One gaan samenwerken nieuws

Talpa Network en RetailMedia.One gaan samenwerken

Talpa Network heeft de handen ineengeslagen met RetailMedia.One. Deze alliantie biedt adverteerders de mogelijkheid om hun campagnes op een efficiënte manier te verspreiden over verschillende platforms, waaronder tv, radio, digitale en printmedia én retail media. Deze geïntegreerde aanpak zorgt voor een effectieve media-ervaring over alle kanalen heen.

Allard Ruyl, CEO van Media Solutions: "Door de samenwerking met RetailMedia.One ontstaan er nieuwe kansen voor onze adverteerders. Deze samenwerking verrijkt ons portfolio door traditionele media te koppelen aan het innovatieve veld van retail media. Dit leidt tot een verbetering in de wijze waarop merken communiceren en interactie hebben met hun doelgroepen, wat resulteert in diepgaandere en effectievere marketingresultaten."

Mark Stockx, Founder RetailMedia.One: "Het afgelopen jaar hebben we verbinding gezocht met retailers, merken en bureaus om retail media in Nederland op de kaart te zetten Deze exclusieve samenwerking met Talpa Network is een grote stap voorwaarts om de merkkracht van retail media voor elk merk en elk mediabureau beschikbaar te maken."

www.talpanetwork.com

www.retailmedia.one

Lees ook:

JUKE stopt met podcasts en beperkt aantal audiostreams

05-04-2024 | 10:47:00
JUKE stopt per 15 april 2024 met het aanbieden van podcast. Ook zal het aantal audiostreams fors worden ingeperkt en zal het audioplatform van Talpa Network allleen nog toegang bieden tot een beperkt aantal audiostreams van Talpa Network, Mediahuis Radio en enkele andere radiostations

SBS9 wordt Viaplay

02-04-2024 | 11:45:00
SBS9 wordt per 5 april 2024 omgedoopt in Viaplay TV. De zender zal een selectie uitzenden van het (sport)portfolio van Viaplay

Screenforce Jaarrapport 2023

12-03-2024 | 12:44:00
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen

[Forum] Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen hun tarieven na daling van de kijktijd. Goed idee?

06-03-2024 | 12:53:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag

Talpa Media Solutions en Ad Alliance verhogen tarieven na daling kijktijd

05-03-2024 | 18:24:00
Talpa Media Solutions verhoogt zijn tarieven met 3 procent per mei 2024. Daarbij heeft het reclameverkoopbedrijf van Talpa Network aangekondigd een NMO-index te introduceren. Ster verhoogt zijn tarieven niet; Ad Alliance komt ook met een tariefsverhoging

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief