Marketing Report
Talpa Network Experience - The audio edition | Dinsdag 13 juni 2023

Talpa Network Experience - The audio edition | Dinsdag 13 juni 2023

AI, Dynamische audiospots, Sonic Identity, ChatGPT en Direct Response zijn zomaar wat woorden die je de laatste tijd steeds vaker hoort. Maar wat kan jij er als adverteerder mee? En hoe pas jij deze innovaties toe in je marketing- communicatiemix? Talpa Network praat je graag bij over deze onderwerpen en meer!

Sonic Identity & Sonic Branding

Daarnaast komen tijdens dit event het belang van het hebben van een eigen herkenbaar geluid (Sonic Identity) en auditieve vormgeving (Sonic Branding) aan bod. Ook bespreken we de wijze waarop radio advertising meetbaar gemaakt kan worden (Direct Response) en welke inzichten het nieuwe luisteronderzoek ons dagelijks biedt.

Aanmelden

Wil jij een kijkje achter de schermen? Meld je dan snel aan voor de sessie op 13 juni 2023 van 09:30 tot 13:30 uur op de Bergweg 70 in Hilversum via b2bevents@talpanetwork.com

Lees ook:

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

JUKE stopt met podcasts en beperkt aantal audiostreams

05-04-2024 | 10:47:00
JUKE stopt per 15 april 2024 met het aanbieden van podcast. Ook zal het aantal audiostreams fors worden ingeperkt en zal het audioplatform van Talpa Network allleen nog toegang bieden tot een beperkt aantal audiostreams van Talpa Network, Mediahuis Radio en enkele andere radiostations

SBS9 wordt Viaplay

02-04-2024 | 11:45:00
SBS9 wordt per 5 april 2024 omgedoopt in Viaplay TV. De zender zal een selectie uitzenden van het (sport)portfolio van Viaplay

Screenforce Jaarrapport 2023

12-03-2024 | 12:44:00
In 2023 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt met 5,6 procent gedaald naar 922 miljoen euro. De spotbestedingen dalen daarbij met 7,0 procent naar 811 miljoen euro. De bestedingen via online videoplatforms stegen
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.