Talpa Network wijzigt naam saleshouse in Talpa Media
Talpa Network heeft de naam van zijn saleshouse gewijzigd in Talpa Media. De naam Talpa Media Solutions was sinds 2017 bij het ontstaan van Talpa Network in gebruik. Korte tijd hanteerde het bedrijf dit jaar de aanduiding Media Solutions.
Volgens een woordvoerster is de naamswijziging ingegeven vanuit de gedachte dat een saleshuis meer doet dan puur solutions bieden. De radiosales-activiteiten blijven separaat via OMS (One Media Sales) lopen.
De naamswijziging is een voortvloeisel van een vernieuwde marketingstrategie voor het saleshuis van Talpa Network om het b2b-merk te versterken.
De merknaam Talpa Media werd tot 1 januari 2020 gebruikt voor wat sindsdien productiemaatschappij ITV Studios Netherlands is. John de Mol was van het toenmalige productiebedrijf Talpa Media van 2003 tot 2015 eigenaar en bleef daar tot en met 2019 via een management-overeenkomst aan verbonden.
www.talpanetwork.com/adverteren/
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Tv-reclamemarkt daalt met 3,3 procent naar 426 miljoen euro
Mediahuis en Talpa Network starten samenwerking voor actualiteitenprogramma Nieuws van de Dag
Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside
[MasterBabbels] Dennis Kuzee (Talpa Network): Wij kunnen brutaal zijn omdat we zelf media-exploitant zijn
Talpa Media Solutions overweegt naast Ster ook spots van 20 seconden; geen Ster-prijsverhogingen
Gepubliceerd door: David de Jong