Marketing Report
TBWA en Pink Rabbit lanceren McDonald’s: De zomer is om te delen nieuws

TBWA en Pink Rabbit lanceren McDonald’s: De zomer is om te delen

TBWA\NEBOKO en TBWA\X ontwikkelen de campagne voor het zomerplatform van McDonald's, met in de hoofdrol: het eiland Texel.

Een zomer lang campagne

Een bezoekje aan McDonald’s vergroot de zomerse fun. Dat komt overal terug: in de merkcampagne, in de McDonald’s App waarmee je met de Summerpass samen prijzen kunt winnen, en bij de festivalactivatie van McDonald’s die deze zomer op meerdere festivals te vinden is.

Campagnefilm

De merkfilm vertelt het verhaal van Marit, een meisje van Texel, die samen met haar vader dagjes uit verzorgt op een omgebouwde vissersboot. Daar ontmoet ze het stadse meisje Lotte, aan wie ze al het moois van Texel laat zien. 

Stijn Mentrop, Marketing Director McDonald’s Nederland: "Niets is heerlijker dan de Nederlandse zomer, maar het wordt pas echt onvergetelijk wanneer we hem samen beleven. McDonald's en de zomer vormen de perfecte match: samen op avontuur, onszelf verwennen en de ultieme zomer delen. Genieten doe je immers niet alleen, maar samen."

Erik Falke, Executive Creative Director TBWA\NEBOKO: "Geen mooier seizoen dan de zomer. Het fijne gevoel dat de zomer je geeft hebben we opnieuw gevangen in een lief klein verhaaltje, met een verrassende rol voor McDonald’s."

McDonald’s Summerpass

De zomer is de periode om er samen op uit te gaan. Daarom introduceert McDonald’s de Summerpass. Een App platform dat inspireert, stimuleert en prikkelt om (samen) alles uit de zomer te halen. 

Credits:

Klant: McDonald’s | Bureau: TBWA\NEBOKO, TBWA\X | Productiemaatschappij: Pink Rabbit

www.tbwa.nl

www.pinkrabbit.nl

www.mcdonalds.com

Lees ook:

TBWA\NEBOKO aan de slag voor TOPdesk

23-11-2023 | 11:08:17
TBWA\NEBOKO zal samenwerken met bureaus binnen de TBWA Worldwide Collective om de nodige strategische input te leveren

Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards

22-11-2023 | 15:46:00
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus

TBWA\Neboko ontwikkelt Sinterklaas-campagne PostNL

08-11-2023 | 23:54:00
PostNL heeft zijn Sinterklaas-campagne gelanceerd die door TBWA\Neboko is gemaakt

[Column] Bas Vlugt: Publicis en WeFilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2023 - en TBWA en KesselsKramer ook wel een beetje

01-11-2023 | 08:34:00
Het project WikiTruth door Publicis won dinsdag 31 oktober de Grand Prix bij de uitreiking van de Dutch Creativity Awards 2023. Het initiatief werd beloond met nog 4 Lampen (2x Brons, 1x Zilver, 1x Goud).

RetailMedia.One en JUMP! Retail gaan samenwerken

30-10-2023 | 10:15:00
Het doel van deze samenwerking is om reclame in het retail mediadomein voor adverteerders versneld en effectief in te kunnen zetten

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.