Team5pm neemt Lijm Amsterdam over

Team5pm neemt Lijm Amsterdam over

Data-driven video agency Team5pm neemt Lijm Amsterdam over. Lijm Amsterdam is gespecialiseerd in de productie van creatieve social content voor platforms zoals TikTok, Instagram en SnapChat.

 

Lijm Amsterdam is opgericht in 2016 en produceert creatieve social content voor platforms als TikTok, Instagram en Snapchat. Door slim gebruik te maken van data, maakt Lijm Amsterdam social media campagnes die resultaat garanderen. Hiermee speelt de social agency in op de groeiende behoefte aan zekerheid van veel merken. Lijm Amsterdam blijft als label bestaan.

Verdere overnames

Team5pm heeft de ambitie om de komende tijd met meer overnames te doen en verder te groeien als groep.

Met een rebranding en de overname van Lijm Amsterdam, zetten de oprichters een stap richting de eerste content groep die 100 procent data-driven is.

Jelmer Wind, CEO van Team5pm: “We hebben de afgelopen jaren een prachtig team opgebouwd van zeer getalenteerde mensen en een lijst met hele mooie klanten. De gouden formule zit ‘m in onze manier van data omzetten naar doeltreffende videocontent.

We willen voor klanten de kennis bieden die nodig is om hun verhaal te vertellen op elk platform. Daar zetten we met het starten van een groep een volgende stap mee. We zijn super blij om Lijm Amsterdam als eerste bureau daarin mee te kunnen nemen.”

Lars Reimink, mede-oprichter en Managing Director bij Lijm Amsterdam: “Door de grote vraag naar social content zijn wij snel gegroeid als social media bureau. Met deze stap nemen we een unieke positie in de markt en zijn we de go-to partner voor de CMO van de toekomst.

Door middel van data halen we het onderbuikgevoel uit social marketing en creëren creatieve content waarvan je van tevoren weet dat het bij je doelgroep scoort. We zijn erg blij met team5pm, voor ons de beste partner om samen dit volgende hoofdstuk in te gaan.”

5pm: YouTube video’s

5pm wordt het label binnen de groep dat zich richt op YouTube video’s. Daarnaast is de ambitie om meer specialisaties toe te voegen het komende jaar. Binnen de groep wordt de 4F-formule, die staat voor Find, Film, Fuel & Fact-Check, leidend voor alle bureau’s.

Daarbij wordt de eigen ontwikkelde tooling ingezet om de doelgroep en hun kijkgedrag in kaart te brengen, om deze vervolgens om te zetten naar content die voldoet aan het kritische kijkgedrag van de consument én de briefing van de klant.

Jelmer Wind: “De behoefte aan content groeit net zo hard als de behoefte aan zekerheid om het gewenste resultaat voor merken te behalen. Dat vraagt om een ander perspectief. Met de vorming van de groep kunnen we nog meer specialisme aanbieden en met een groter team de groeiende vraag van klanten aan, mét de aandacht die we graag willen blijven geven.”

Het kantoor in Warschau (Polen) is met Prime Video als klant, de vierde vestiging van team5pm. Vanuit hier wordt alle social content voor de streamingdienst ontwikkeld.

www.team5pm.com

www.lijm.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Team5pm, VML en dentsu ontwikkelen verfcampagne GAMMA

02-07-2024 | 10:12:00
Door samenwerkingen met influencers en een maak je eigen kleur-winactie helpt team5pm GAMMA om top-of-mind te zijn wanneer men aan verf denkt in Nederland

Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc

22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie

team5pm produceert Prime Video-serie B&B Bankzitters

18-04-2024 | 11:46:00
In de show runnen YouTube-sterren Raoul, Koen, Matthy, Robbie en Milo elke week op hun beurt een B&B

[The List] team5pm

01-04-2024 | 15:55:57
Wij zijn een data-gedreven content groep, gespecialiseerd in online commercials, YouTube en social.

KPN en Team5pm lanceren KPN Island in nieuw seizoen Legends of Gaming

07-11-2023 | 10:33:00
KPN verbindt zich ook de komende drie jaar hoofdsponsor van de populaire YouTube-serie Legends of Gaming (LOG) in samenwerking met data-driven video agency Team5pm, tevens producent van het online gaming toernooi.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.