Marketing Report
The Fresh Pool ontwikkelt AI bureaucampagne met Aigency Amsterdam

The Fresh Pool ontwikkelt AI bureaucampagne met Aigency Amsterdam

The Fresh Pool heeft een bureaucampagne ontwikkeld om verder te bouwen aan de awareness onder marketeers. Het idee speelt met de gedachte dat ervaren consumenten veel actiever, scherper, nieuwsgieriger zijn dan men denkt op basis van leeftijd. Kortom: Fresher than you think. The Fresh Pool verwelkomt alle merken die onderdeel willen gaan uitmaken van de snelste groeiende economie van de wereld: The Silver Economy.

Olivier Koning, managing partner bij The Fresh Pool: "We hebben veel gesproken over hoe belangrijk, maar ook vaak stigmatiserend beeld is. In de maatschappij, in reclame en zeker ook online. En al helemaal als het gaat om het afbeelden van de oudere doelgroep. De clichés vliegen je om de oren: zogenaamd blije stelletjes op de bank, witte tanden, hulpbehoevend. Carina en Chrissie van het New Kids On The Block genomineerd bureau Aigency Amsterdam strijden in hun vakgebied van AI, voor ethische prompts en zorgvuldig opgebouwde menselijke afbeeldingen die stereotypering ontkrachten. En daarin hebben we elkaar gevonden."

www.thefreshpool.com

www.aigency.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Interview] Olivier Koning (The Fresh Pool): De spending power van 55+-consumenten staat in schril contrast met de aandacht die ze krijgen

22-01-2024 | 09:15:00
Olivier Koning is Managing Partner van The Fresh Pool. Zijn splinternieuwe strategisch bureau is gespecialiseerd in de 50+-consument

Olivier Koning en Paul de Kock van Leeuwen lanceren The Fresh Pool: agency voor 50+-marketingcommunicatie

16-11-2023 | 06:00:00
The Fresh Pool bundelt de kracht van onderzoek, strategie en creatie om 50+-doelgroep effectief te bereiken 
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.