
The Romans zet wereldwijde uitbreiding voort met opening in Amsterdam
Creatief communicatiebureau The Romans heeft zijn vierde wereldwijde kantoor geopend in Amsterdam. Dit volgt snel op de lanceringen in Brooklyn en Dubai in de afgelopen twaalf maanden, met verdere internationale uitbreiding in het verschiet.
Het kantoor zal worden geleid door Sophie Nicholson, die aantreedt als partner. Nicholson, die al enkele jaren in Amsterdam is gevestigd, komt over van het door Havas beheerde bureau One Green Bean, waar ze recentelijk EMEA Head of PR was.
Het bureau zal zich richten op het leveren van creatieve campagnes op het gebied van pr, sociale media en influencermarketing voor binnenlandse en internationale merken, evenals sport- en entertainment.
Creatieve energie
Sophie Nicholson: "Amsterdam barst van de eclectische creatieve energie, heeft een internationaal georiënteerde bevolking en een diverse culturele omgeving die tot leven komt. Van lokaal tot wereldwijd willen dingen anders doen voor merken en impact en verbindingen creëren met hun publiek. Dat is waar The Romans het beste in is.”
Joe Mackay-Sinclair, CEO van The Romans: "Amsterdam stond altijd bovenaan onze lijst: de cultuur, de creativiteit, de grachten, wat valt er niet lief te hebben? Bovendien hebben we een sterke lijst van klanten met het hoofdkantoor in Nederland, zoals Heineken en Upfield, dus het was een no-brainer. Terwijl we ons blijven richten op groter worden zonder saai te worden, is het aantrekken van 's werelds beste communicatietalent momenteel mijn enige taakomschrijving."
Lees ook:
Mutant ontwikkelt creatieve 360-graden campagne Fruitz
The Romans Amsterdam benoemt Daisy Mijnals tot Associate Director Creative Strategy
YoungCapital Nederland start samenwerking met Fitzgerald
N11 Group breidt uit met MaisonPR
[CMTA] Marcommit: Vakmanschap voorbij het pensioen