Tom Orrow en de Energiebank bieden perspectief met campagne over blijvend energie besparen

Tom Orrow en de Energiebank bieden perspectief met campagne over blijvend energie besparen

Tom Orrow ontwikkelde een campagne voor de Energiebank over blijvend energie besparen. Bij zo’n driekwart miljoen huishoudens in Nederland gaat meer dan 10 procent van hun maandelijks inkomen op aan energie. Met deze grote financiële zorgen lukt het niet iedereen om volwaardig mee te kunnen doen met de maatschappij.

Perspectief bieden

Tom Orrow wil samen met de Energiebank mensen positief raken en hen het perspectief te geven 'weer mee te kunnen doen'. Minder energiezorgen, meer ruimte voor de normale dingen in het leven. Dat is het perspectief wat de Energiebank wil bieden door hen te helpen blijvend energie te besparen.

Minder energiezorgen

Met deze campagne schetst Tom Orrow een heel herkenbaar beeld dat niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is. Voor huishoudens die hulp ontvangen van de Energiebank zijn deze kleine dingen in het leven vaak onbereikbaar geworden. Omdat ze iedere maand weer zorgen hebben of ze de energierekening wel kunnen betalen, hebben ze hier de financiële en mentale ruimte niet voor. Daarom zijn het precies die kleine, maar belangrijke momenten die Tom Orrow in deze campagne voor de Energiebank beetpakt en koppelt aan het hebben van geen energiezorgen.

De campagne is te zien op de bekende socialmediakanalen en in een onlinecampagne.

www.tom-orrow.nl

www.energiebanknederland.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Zie ook:

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

[Marketing Report Cannes 2024] Bert Hagendoorn (Agency Engines): Zorg dat je zichtbaar blijft in een tegenvallende markt

19-06-2024 | 16:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.