UM aangesteld als mediabureau van Upfield
Na een internationale pitch kiest Upfield UM als haar global strategic partner en media agency. Upfield is wereldwijd de grootste fabrikant van plantaardige producten en voert merken zoals Becel, Flora, ProActiv en Blue Band in 95 landen.
Tracy Stallard, Upfields hoofd Connections & Innovation Europe: "Het UM-team deelt dezelfde mentaliteit waarbij wetenschap en data centraal staan in de aanpak. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking ons gaat helpen impactvolle connectie-strategieën te realiseren.”
Carolien van ’t Hek, CEO van UM Nederland: “Vanzelfsprekend zijn we erg blij en trots dat Upfield voor ons heeft gekozen! We kijken ernaar uit om met hen samen te werken in een periode van exponentiële groei, waarbij we ze helpen zowel trouwe consumenten als nieuwe doelgroepen op authentieke manieren te bereiken.”
Lees ook:
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
Mediabrands benoemt Viktor van der Wijk tot Managing Director UM
Hé wat leuk! Een bericht van... Caroline van 't Hek
Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins
Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne
Gepubliceerd door: Saskia van Weert