Marketing Report
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

UM ontwikkelde in samenwerking met Talpa Network en Alfred International de contentstrategie en invulling van het reality-klusprogramma Het Blok op Net5, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning.

Na een afwezigheid van dertien jaar is Het Blok terug. In het programma gaan vier koppels de uitdaging aan om hun eigen bouwval te transformeren tot duurzame appartementen, met behulp van Praxis. De renovaties vinden plaats over een periode van zeven weken, en aan het einde worden de verbouwde appartementen verkocht. Het winnende koppel, met de hoogste overwaarde, ontvangt een prijs van 100.000 euro.

Floor Barger, Head of Brand Praxis: "Het partnerschap tussen Praxis en Het Blok is een perfecte match. We creëren synergie in het juiste Umfeld, waarbij we kijkers op een organische en effectieve manier inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het verduurzamen van hun woning. Dit partnerschap biedt ons een kans om onze rol als bouwmarkt die je ook helpt bij het verduurzamen van je woning te benadrukken."

AJ Steendam, Creative Media-consultant UM: "Bij UM geloven we sterk in de kracht van creatieve media en waardevolle connecties voor onze merken. Deze samenwerking tussen Praxis en Het Blok is daar een perfect voorbeeld van. Het Blok is binnen het klus-Umfeld de perfecte partner om de doelstellingen van Praxis te realiseren."

Met 35 afleveringen biedt Het Blok een platform om consumenten te inspireren en Praxis te positioneren als de bouwmarkt met expertise op het gebied van verduurzamen. Het Blok is vanaf 22 april elke werkdag om 20:30 uur te zien op Net5.

www.um.nl

www.ipgmediabrands.com

www.alfred.nl

www.talpanetwork.com

www.praxis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Mediabrands benoemt Viktor van der Wijk tot Managing Director UM

26-03-2024 | 12:33:00
Viktor van der Wijk start per april als Managing Director bij UM. Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op die recent afscheid namen van UM

Hé wat leuk! Een bericht van... Caroline van 't Hek

19-03-2024 | 16:44:00
Hier ben ik mijn werkende leven gestart, als Junior Mediaplanner; er ging letterlijk en figuurlijk een compleet nieuwe wereld voor mij open

Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins

19-03-2024 | 15:15:00
Met een hele grote lach, maar vooral met heel veel trots en liefde kijk ik terug op bijna 9 jaar UM

Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne

05-03-2024 | 11:16:00
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact

CEO Carolien van 't Hek en Managing Partner Yvonne Prins op non-actief gezet bij UM

15-02-2024 | 21:04:00
CEO Carolien van 't Hek en Managing Partner Yvonne Prins op zijn op non-actief gezet bij UM, een mediabureau van Mediabrands

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.