Unlike breidt team uit met Robin Nieuwkerk en Jesse Hajo de Jongh
UNLIKE, onderdeel van Natwerk, heeft twee talenten aangenomen. Daarmee breidt het community-first bureau haar expertise en specialismen verder uit.
Robin Nieuwkerk ruilt SoMention in voor UNLIKE en treedt toe als Creative Lead.
Robin Nieuwkerk: "Ik geloof sterk in de kracht van de community first benadering van UNLIKE”, zegt Nieuwkerk. "UNLIKE heeft binnen relatief korte tijd een indrukwekkende positie weten te veroveren en dat verbaast mij eerlijk gezegd niet. Het is een combinatie van een makersmentaliteit en een diepgewortelde passie voor social media. Geen trend of ontwikkeling blijft hier onbesproken. Ik kijk er enorm naar uit om samen met het team en onze klanten mooie dingen te gaan maken!"
Jesse Hajo de Jongh treedt aan als de nieuwe Social & Advertising Strateeg bij UNLIKE. Met zijn ervaring en expertise, opgedaan bij Mediaplus en &.agency op het gebied van influencer marketing, advertising en social media, brengt hij waardevolle kennis naar het team.
Jesse Hajo de Jongh: "Influencer marketing en social media zijn niet langer slechts trends, maar essentiële pijlers voor merken om zich te profileren. Met de groeiende populariteit van platformen zoals TikTok, en de nieuwe mogelijkheden en uitdagingen die dit met zich meebrengt, is het een enerverende tijd om bij UNLIKE aan de slag te gaan en innovatieve strategieën te ontwikkelen die onze klanten helpen om op te vallen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Social Creative
IJssalon Luciano en RAAK introduceren dankzij Unlike IJssmaak: RAAK Framboos Zero Sugar
GVB en Natwerk roepen chauffeurs op om buschauffeur te worden
[Interview] Marlies van Voorthuizen (Zilveren Kruis) over always-on strategie en zonnecremecampagne
Natwerk en Tikkie lanceren zomercampagne Groepie
Gepubliceerd door: Daan Dekkers