VENGEAN ontwikkelt geïntegreerde website NIBC
In lijn met NIBC’s strategie en purpose enabling ambitions by financing assets, ontwikkelde VENGEAN de portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit.
Vernieuwde look
De vernieuwde look van de bank wordt inmiddels in diverse on- en offline kanalen toegepast middels signage, fotografie en design. Vanaf 1 juni is dit ook het geval voor de vernieuwde website, waarin NIBC Corporate en NIBC Direct voortaan gezamenlijk verder gaan als NIBC. Ook daar zal de bank voortaan vanuit één sterk merk communiceren en haar ondernemende karakter verder tot uiting brengen. VENGEAN is onder andere verantwoordelijk voor het design, en werkte samen met NIBC, Numble, Little Miss Robot en Leap Forward aan de ontwikkeling van de nieuwe website.
Credits:
Opdrachtgever: NIBC | Strategie & Concept / Design: VENGEAN | UI-, UX Design & Development: Numble, Little Miss Robot, Leap Forward
Lees ook:
[Interview] Wouter Simons (Lionsville), Merel Wit en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de rebranding van Lionsville
VENGEAN helps Patagonia King Salmon achieve global growth
VENGEAN ontwikkelt brand strategy, -story en -theme voor Bakkerij ’t Stoepje
VENGEAN develops Brand Strategy, Visual Identity & Communications Concept for Lionsville
[Interview] Joost van Dijk (Aethon), Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker (VENGEAN) over de Aethon-campagne
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen