VENGEAN positioneert Gradyent's Industry Division

VENGEAN positioneert Gradyent's Industry Division

Vorig jaar verzorgde VENGEAN voor het softwarebedrijf Gradyent de brand strategy, -story, -theme, visual ID en het communicatieconcept. Daarbij ontwikkelde ze ook de internationale website.

Verduurzaming industriële stoomnetwerken

Met haar real-time Digital Twin Platform technologie helpt Gradyent in heel Europa District Heating Grids (Warmtenetten) te verbeteren en verduurzamen. Recent is het bedrijf uitgebreid met een divisie: Gradyent Industry. Ook hier maakt Gradyent’s real-time Digital Twin Platform het verschil, maar dan in een markt waar ook andere vraagstukken en commerciële overwegingen een rol spelen bij de transformatie en verduurzaming van (vooral) industriële stoomnetwerken.

Upgrading the grid 

VENGEAN creëerde een brand portfolio strategie waarin ook in de toekomst mogelijkerwijs Gradyent-onderdelen een logische plek kunnen krijgen. In lijn met het branding concept, het thema Upgrading the grid en de daarbij ontwikkelde visuele identiteit, is Gradyent’s website nu uitgebreid met specifieke onderdelen waar ook prospects en partners uit de industriële sector direct de voor hen meest relevante informatie kunnen vinden.

Credits:

Opdrachtgever: Gradyent | Brand Strategy: VENGEAN | Webdesign & development: VENGEAN

www.vengean.com

www.gradyent.ai

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Wouter Simons (Lionsville), Merel Wit en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de rebranding van Lionsville

08-07-2024 | 14:15:00
Wouter Simons, founder en Executive Director bij Lionsville, Merel Wit, Creative Strategist en Cees-Jan de Melker, founder en Executive Creative Director bij VENGEAN , praten over de rebranding van Lionsville

VENGEAN helps Patagonia King Salmon achieve global growth

27-06-2024 | 12:42:51
A strategically planned international Social and PR-campaign underpins the spread of PKS' story of success

VENGEAN ontwikkelt brand strategy, -story en -theme voor Bakkerij ’t Stoepje

24-06-2024 | 14:40:00
De strategie richt zich op de relatie tussen marktlui en hun klanten. Het thema – Warm, warmer, warmst – benadrukt dit sentiment.

VENGEAN develops Brand Strategy, Visual Identity & Communications Concept for Lionsville

19-06-2024 | 11:27:00
VENGEAN has been engaged to strategically position Lionsville, from brand strategy to brand narrative and theme

[Interview] Joost van Dijk (Aethon), Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker (VENGEAN) over de Aethon-campagne

17-06-2024 | 14:47:00
VENGEAN heeft een nieuwe 360-campagne You're on! ontwikkeld voor Aethon. We spreken hierover met Joost van Dijk, CMO van Aethon en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, beiden Executive Creative Director bij VENGEAN

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.