
Versterking Global Consultants-team DVJ Insights
Marketingonderzoeksbureau DVJ Insights neemt drie consultants aan voor het Global Consultants-team. Met de toevoeging van drie consultants speelt DVJ in op de voortdurend groeiende en veranderende behoeften van zowel lokale als internationale klanten als het gaat om het laten groeien van hun merk, de inzet van wetenschappelijke onderbouwde en innovatieve onderzoeksmethoden, geavanceerde oplossingen en de beste op maat consultancy.
Pavi Chandrasekaran
Pavi Chandrasekaran, die zich bij het kantoor in het Verenigd Koninkrijk voegt, brengt ervaring in de media- en telecommunicatiesector met zich mee, waarvan de afgelopen zes jaar bij Sky en daarvoor bij KPMG, Kantar en Hall & Partners. Pavi is altijd een vertrouwde adviseur geweest voor senior stakeholders binnen de bedrijven waar ze heeft gewerkt en brengt onderzoeks-resultaten tot leven met strategisch advies.
Pavi Chandrasekaran: "De start van mijn carrière met sociaal onderzoek in India met PAPI (pen en papier interviews), zag ik onderzoek in razend tempo ontwikkelen. Ik word enthousiast van innovatie en het achterhalen van het waarom achter onderzoeksresultaten, samen met de verschillende stakeholders. Wat DVJ uniek maakt, is de manier waarop de methoden en technieken gebaseerd en gevalideerd zijn op de meest recente academische studies. Bovendien zijn de teams bij DVJ uiterst hartelijk en gastvrij, dus ik kijk echt uit naar een fijne samenwerking."
Joyce Pakkert
Joyce Pakkert voegt zich bij het internationale team vanuit Nederland, met een track record in FMCG, waarbij ze marketeers adviseert met betrekking tot hun onderzoeksvragen en hen helpt inzichten om te zetten in marketingstrategie en activatie. Met haar innovatieve aanpak en diepgaande kennis van de branche heeft ze het vermogen om verbazingwekkende resultaten te realiseren.
Joyce Pakkert: "Ik houd van mensen, hun meningen en attitudes en geloof sterk in klantgerichtheid als sleutel tot merkgroei. Ik ben diep onder de indruk van de diepgaande kennis van consumenten-motivaties, merkprestaties en communicatie-effectiviteit bij DVJ Insights. Wat mij vooral aanspreekt, is de unieke storytelling-oplossing, een kwalitatieve aanpak om op grote schaal inzicht te krijgen in motivaties, ervaringen en reacties van respondenten in hun eigen bewoordingen."
Dominik Ebbers
Dominik Ebbers heeft meer dan 15 jaar ervaring in marktonderzoek in Duitsland. Als oprichter van het online marktonderzoekbedrijf mafo.de kent Dominik alle processtappen in marktonderzoek.
Dominik Ebbers: "De holistische aanpak van DVJ met zijn wetenschappelijke basis en duidelijke organisatiestructuur maakte meteen indruk op mij. Een eigenaar-ondernemer aan het hoofd zorgt ervoor dat, naast klantgerichtheid, het product en het advies nog meer centraal staan. De manier van werken sluit nauw aan bij mijn klantgerichte manier van denken en doen, en ik ben blij deel uit te maken van dit geweldige team."
Lees ook: